Blue rose RR -> RE: koju školu odabrati? (26.2.2013 10:48:10)
|
IZVORNA PORUKA: shpagica IZVORNA PORUKA: hanabanana Vesela, cijene su malo više od tih 300 maraka mjesečno. Plus, knjige i sve aktivnosti plaćaš posebno. Ja sam dosta dumala i skontala da ću radje obadvijema platiti fax po 25000 hiljada, nego toliko dati za osnovnu i srednju školu. Ovakav stav mi bas zapar usi. U dijete se treba ulagati od prvog dana a ne zaBoga samo kad dodje vrijeme za fax [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Meni ne para uši, jer sam i ja ovakvog stava. Današnje obrazovanje nas uči da dijete od šest godina treba da zna da je som vrsta ribe, da sastavlja krivudave linije i da pri tome ih označava slovima (koje još uvijek nije učilo).[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Ruku na srce, u sistemu gdje je obrazovanje u punom smislu riječju takvo i gdje u obrazovanje i nastavni kadar država i društvo ulažu, unapređuju se shodno vremenu, možda bih i imala drugačije mišljenje nego je gore u postu navedeno. Međutim na današnjem vaktu u zemlji u kakvoj živimo, ta teza pada u vodu. IZVORNA PORUKA: shpagicaTom logikom ja NIKAD ne bih upisala dijete u JU Djeca Sarajeva. Okruzenje, ambijent i kvalitet predskolskog odgoja uveliko formiraju dijete i konkretno su i priprema djece za skolu. Moje dijete nije išlo u vrtić, odgajala ga je majka. I po tvojoj logici moja sedmogodišnja kći nije spremna za školu, niti je formirana ličnost, jer zaboga nije išla u vrtić, čija se primarna funkcija itekako izmijenila. [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley13.gif[/image] Čisto da se pohvalim - jedna je od djece koja nisu išla u vrtić, ali je najbolja u razredu. Postavit ću pitanje: čemu je vrtić služio u godinama kad je oformljen, a čemu služi danas? IZVORNA PORUKA: shpagica Sto se tice samih skola, vrlo je jednostavno - u osnovnoj skoli se usvajaju fundamentalna znanja i vjestine, kvalitet takvog obrazovanja direktno utice na uspjeh u srednjoj skoli / gimnaziji. To je prije bilo mnogo bolje izdefinisano i znalo se da neka djeca imaju kapacitet za gimnaziju i dalje obrazovanje, a neka se jedva upisu na zanat. "kvalitet takvog obrazovanja" - o kojem kvalitetu pričamo? Ako želim da moje dijete ima znanje i ocjenu koja prati to znanje (naravno ako imamo učitelja/učiteljicu koja je objektivna), onda se definitno ne mogu osloniti na današnje škole, nego moram prionuti zajedno sa njom raditi i raditi, ili davati joj ja instrukcije, ili je davati trećoj osobi. Pročitaj samo NPP za osnovu školu, i bit će ti sve jasno. IZVORNA PORUKA: shpagica Sam koncept gimnazije priprema djecu na studij - studiranje je uveliko samostalno usvajanje obimnog znanja iz vise naucnih oblasti i na tom nivou dijete mora znati uciti, primijeniti znanje, analiticno razmisljati...to sto ce neko platiti 25000 studij na Oxfordu (ili bilo gdje drugo) niej garancija da ce dijete to uopste moci zavrsiti. A na takvim fakultetima koji su iznimno skupi i kvalitetni ne moze se poloziti ispit samo zato sto ste platili slusanje predmeta u toj ustanovi. Jeste samostalno u društvu i u državi gdje je to dopušteno sistemom. Kod nas samostalno možeš raditi nekome fruzuru na glavi ili peći hljeb, ako si na praksi (govorim o zanatima). Ja kada sam na FPN-u razvila diskusiju sa profesorom oko pitanja: da li ministar odbrane treba da bude vojno ili civilno lice, i kada sam forsirala vojne stručnjake, a sve u cilju stručnosti, smanjenja zapošljavanja tzv. savjetnka inih struka, rečeno mi je: "A gdje ćemo zaposliti onda sve ljude koji završe: građevinu, ekonomiju, stomatologe?" - ostala sam u behutu. Ali i postala svjedok sistema gdje nam visoki zvaničnici su: pekari, novinari, geodeti, a ljudi koji na politologiji "lome" mozak završavaju ili na birou ili u zaštitarskoj agenciji. Prema tome - u zemlji u kojoj živim, u sistemu koji mi trenutno biraju drugi ljudi, u društvu kojem je bitno ispijati kahve, a dijete poslati pod izgovorom"socijalizacije "u vrtić ili školu, odlučujem se za davanje 100 % sebe i svoje porodice u njeno obrazovanje, a pogotovu u njeno fakultetsko.
|
|
|
|