jasmin -> RE: Abortus (31.3.2010 18:36:18)
|
Svakako da je trudilicama jako tesko shvatiti cin abortusa,svakom razumnom covjeku je takodjer mnogo tesko da to shvati...medjutim,moramo lagano obuzdati osjecaje.Ne smijemo odobravati tako groznu stvar,moramo osuditi cin,ali ne smijemo presuditi nekome ko jos ima sanse da se pokaje za to gnusno djelo i da mu Allah primi pokajanje :). Allah,dž.š., kaže u prevodu znacenja: "... I pokajte se Allahu svi, o vjernici, da bi ste bili spašeni!" (En-Nur, 31) "I zatražite oprost od svoga Gospodara, zatim mu se vratite! (pokajte se)" (Hud,3) "O vjernici, iskreno se pokajte Allahu..." (Et-Tahrim,8) Ebu-Musa el-Eš ari, r.a., pripovijeda da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi we selem, rekao: "Zaista, Allah dž. š., drži Svoju ruku ispruženom tokom cijele noći, primajući pokajanja onih koji su danju griješili, a danju pruža ruku, primajući pokajanja onih koji su noću griješili, sve dok sunce ne izađe sa zapada (kao jedan od predznaka kraja ovoga svijeta)." - (Muslim) Necemo doviti protiv tih zena i necemo im zeljeti lose,nego cemo doviti za njih,tj,da se pokaju iskreno za to svoje djelo. Ebu Seid el-Hudri, r.a., prenosi da je Allahov Poslanik sallallahu alejhi we selem, rekao: "Davno prije vas, bio je jedan čovjek koji je ubio 99 osoba, pa je upitao za najučenijeg čovjeka na svijetu, te su ga uputili na jednog rahiba (isposnika). On ode do spomenutog rahiba i kaže mu da je ubio 99 osoba, pa ga onda upita, ima li za njega oprosta kod Allaha, dž.š. Na to mu rahib reče da za njega nema oprosta. Čovjek se na to podiže i ubi i rahiba i napuni stotinu ubijenih. Zatim je ponovo upitao za najučenijeg čovjeka na svijetu, pa ga uputiše na jednog učenjaka, kome je on ispričao da je ubio 100 osoba, a zatim ga upitao ima li za njega takvog tevbe? Učenjak mu na to reče: Svakako. Ko te sprečava da učiniš tevbu? Idi u tu i tu zemlju, u njoj stanuju ljudi koji iskreno Allahu robuju, pa im se i ti pridruži u njihovom robovanju, i nipošto se ne vraćaj u svoju sredinu, jer je ona pokvarena. Čovjek se uputi ka toj zemlji, ali ga negdje na pola puta zadesi smrt. Oko njega nastade spor između meleka milosti i meleka kazne. Meleci milosti rekoše: On je došao kao pokajnik od grijeha i srcem svojim okrenut prema Allahu! Meleki kazne rekoše: "On nikada nije učinio ni jedno dobro djelo!" Tada melecima stiže jedan drugi melek, u ljudskom liku, koga oni uzeše za sudiju da im presudi. Melek-sudija im reče: "Izmjerite rastojanje između jednog i drugog mjesta, pa kojem od njih bude bliži, njemu i pripada." Meleki izmjeriše rastojanje i ustanoviše da je bliži zemlji kojoj je bio krenuo, te ga uzeše meleki milosti." U Buharijinom rivajetu, stoji: "Bio je bliži zemlji dobra samo za jedan pedalj, te je zbog toga postao njen." A u sljedećem od Buharijinih rivajeta stoji: "Pa je Allah džš naredio zemlji dobra da se približi a zemlji grijeha da se udalji; zatim je naredio melecima da izmjere rastojanje i zmeđu njih. Meleki to uradiše i nađoše da je bliži zemlji dobra samo za jedan pedalj, te mu Allah džš oprosti njegove grijehe." A u jedno rivajetu se kaže da se on umirući pokušao približiti zamlji dobra, tako što se posljenjom snagom nageo prema zemlji dobra, te je to bio uzrok da je bio bliži. - (Muttefekun alejhi)
|
|
|
|