ziel
|
IZVORNA PORUKA: LieToMe IZVORNA PORUKA: rose IZVORNA PORUKA: ziel IZVORNA PORUKA: *nur* Uh svašta nešto napisah i kliknu i ode u nepovrat Jutro drage moje, LTM hvala na spiskovima , a sada cu da potrazim i to što je rose spomenula. Neko rece da je zbunjen i da pojma neka šta treba oko male bebe, ali drage moje niste zbunjenije od mene sigurno ja neznam ni gdje imaju te prodanice za opremu za bebe i ostale stvarcice. Prvo cu da napravim spiskove pio vašim prekorukama pa ću da tražim i gdje to nabaviti Potpuni sam laik na ovom polju jer mi je prva . Ali stici cu ja to aBd jer sam 17+5, tako da imam vremena Mi jucer prebacili spavacu u vecu sobu zbog krevetica, do sad smo spavali u maloj sobi pa nije se moglo okrenuti i ja razmisljam da vec kupim krevetic kaze mi sestra: rano ti je mozes za 2 mjeseca. Eee ko da bi ja to mogla cekati ma cekaj...mozda naleti nesto bolje..mozda pametnije kupis..evo npr. bilo je krevetica s velikim madracem koji se kasnije trsnasformisu u vece krevete...zatim kod hranilica da sam bila pametnija i citala vise, rekla bi da mi kupe neku podesivu po visini...da nisam zurila s kolicima, kupila bih chico lite way koja su laksa od ovih graco i ne bih sad imala 3 kolica vec 2 itd...itd ...cekaj budi pametna ja nisam isla na te vjezbe ne znam sto ali bila sam previse samouvjerena i super smo se snasli mm i ja (mama i sveki malo u pocetku uletile, najvise oko kupanja bebe) mi smo je i presvlacili, ja dojila (tu mi malo sveki pomogla da to uspostavim jos kod mene mlijeka bilo u izobilju ko krava simentalka pa sam prvih par mjeseci konstantno izdajala visak i prosipala ). meni je to sve nekako doslo prirodno i dobro se sjecam kad sam nakon 7 dana uhvatila mamu i sveki kako pricaju kako su pozitivno iznenadjene i odusevljenje kako smo se mm i ja snasli i kako nam to sve ide od ruke i dan danas sam samouvjerena i mislim da smo se mm i ja super snasli u ulozi roditelja (na sebe sam ponosna kad sam joj uvodila hapice, kasice, kuhala...) i sad sam s