RE: Zene sa Hidzabom (Puna verzija)

Forum >> [Zajednica RR] >> Razgovori…o svemu i svačemu



Poruka


ananas_ze -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 11:52:13)

ja sam sa mm bas razgovarala o mevludu, jer mi se to ne sviđa, a on mi rece da je mevlud je pisan u stihovima koji se rimuju da se lakse zapamti zivot i djelo Poslanika, a.s.i eto onda mi se svidjelo da se ne zaboravi[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




Ella_H -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 16:35:18)

Banana ma nemoze niko nikome zabraniti sta ce raditi
bitno je reci istinu svi imamo pravo izbora.
Poslanik s.a.w.s nas voljeni nas je uputio na sve sto je dobro
i lose za nas i zato nam samo treba malo volje i vremena
i dusa se ispuni imanom i nema ljepseg osjecaja.
Ali vjeruj mi svjedok sam sirih i uzih tih okupljanja
povodom raznih ''obicaja'' i znas sta sam primjetila
ljudi vecinom dodju i odu onakvi kakvi su i dosli.
Jer Allahova je vjera takva nemoze se istina i neistina pomjesati
i da iz nje izrastu veliki plodovi to je cista logika.
Uvijek zahvaljujem dragom Allahu dz.s sto nije dozvolio
da se utrne svjetlo Islama u nasoj Bosni kao sto su neki planirali[sm=smiley13.gif].
Chantal nezamjeri mi nista molim te meni su djeca malcice samo
izaprala mozgic[sm=smiley36.gif].




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 16:48:13)

Cudan je insan...
Dusa cezne za onim sto je lahko...
I nije to problem,takvi smo,ali je problem kad tu nasu kakvocu pokusamo opravdati onim `sta fali`?!Bogami fali,jos kako fali.
Kada je umro Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem,umro je dostavivsi potpuno Allahovu objavu.Umro je kao Poslanik.A nije se rodio kao Poslanik.Objavu je poceo dobivati tek nakon sto je usao u 40-u.Ukopan je i danas je njegovo tijelo ovdje,u Medini.Pazite,tijelo Poslanika ne truhne,i on je isti onakav kakav je i umro.Kada na njega salavat donesemo i selam posaljemo,on odgovori.Allahov miljenik...I opet,pored toga sto je u tom kaburu tijelo Allahova Poslanika,on je,sallallahu alejhi we sellem,izricito zabranio:>>...........niti moj kabur uzimajte za svetkovinu......<<Zabranio je da se na bilo koji nacin `obiljezava` mjesto gdje on,kao posljednji Bozji Poslanik pociva,a mi se usudimo pravdati zasto obiljezavamo dan kada je on rodjen,a tada,kad je rodjen nije bio Poslanik.Na oprosnom hadzu je,pred brojnim vjernickim dusama,izrekao da je ovu vjeru POTPUNO dostavio...a mi se usudimo pojasniti kako to ustvari nije tacno,i kako je on ipak propustio da nam kaze da je okupljanje vjernika na dan kada se on rodio,i ucenje onoga sto vjerom nije propisano (izuzev Kur`ana i hadisa) veoma bitno za opstanak islama.I eto,taj `ibadet` propustise tolike generacije muslimana,i sam Poslanik,i ashabi,pravedne halife,tabi`ini i generacije iza njih.Zasto li propustise?!Samo zato sto su culi rijeci naseg Poslanika: "Ko nešto novo uvede u vjeru (ovu našu stvar), što nije od nje, to se odbija." - (Muttefekun alejhi)
U drugom, Muslimovom, rivajetu stoji: "Ko uradi neki posao koji ne spada u našu vjeru, to se ne prihvata."

Znali su oni da je samo tracenje vremena ako rade ono sto on,sallallahu alejhi we selleme nije radio,i znali su oni da ce biti zabranjen prilaz Hawdu-njegovom sallallahu alejhi we selleme izvoru na Sudnjem danu,onima koji su uveli inovacije u vjeru nakon njegove smrti.
Zaista,ucenje Kur`ana i spominjanje Allaha je nesto velicanstveno,ali samo onda kada se radi na nacin kako je ovom vjerom propisano.S jasnim dokazima.Neka se ljudi ne zavaraju misleci da proslavom rodjenja Muhammeda alejhi ssalatu we sselam cine veliku stvar.Istinska proslava njegovog rodjenja je rad po onome s cim ga Allah Uzviseni posla.Istinski sehadet,namaz,post,zekat,hadz,lijepo ponasanje i slijedjenje Kur`ana i sunneta.Zaista je slijedenje sunneta najljepsi `mevlud` u zivotu svakog vjernika.Sve drugo se odbija.




pipi_duga_capara -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 16:57:05)

jasmin [sm=smiley31.gif] ti to lijepo objasnis, ja bas i nemam zivaca za ove tvrdoglavce [sm=smiley13.gif]




DM -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:16:22)

De nam jasmin onda objasni onolike majmune babune na brdu Hira što ih naseliše?!




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:19:30)


IZVORNA PORUKA: doublemum

De nam jasmin onda objasni onolike majmune babune na brdu Hira što ih naseliše?!

Draga,zaista bih voljela da sam razumjela tvoje pitanje?




DM -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:25:07)


IZVORNA PORUKA: jasmin


IZVORNA PORUKA: doublemum

De nam jasmin onda objasni onolike majmune babune na brdu Hira što ih naseliše?!

Draga,zaista bih voljela da sam razumjela tvoje pitanje?

Pitam te da objasniš iz kojih su razloga onoliki majmuni naseljeni tamo?




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:32:20)


IZVORNA PORUKA: doublemum


IZVORNA PORUKA: jasmin


IZVORNA PORUKA: doublemum

De nam jasmin onda objasni onolike majmune babune na brdu Hira što ih naseliše?!

Draga,zaista bih voljela da sam razumjela tvoje pitanje?

Pitam te da objasniš iz kojih su razloga onoliki majmuni naseljeni tamo?



Nisam nikada bila na brdu Nur,niti u pecini Hira.Ne znam ni da su tamo naseljeni majmuni.
Malo mi je bilo cudno ovo `onda` u tvom pitanju.




DM -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:34:50)

E ja ću biti toliko slobodna da te pitam-a zašto ne ode u pećinu u kojoj je objava počela?




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:43:09)

Mogla bih otici prosto iz znatizelje da vidim gdje je to.No kako taj obilazak ne spada u bilo kakav ibadet,nema potrebe za tim.Ili ti znas vjerodostojnu predaju da ima?
Ja znam za hadis da se,kada je ibadet u pitanju,jahalica sprema za samo 3 mjesta,harem u Mekki,Medini i Kuds...Sva druga `hodocasca` nisu propisana.Eto zato,draga moja :).

Ebu Seid El-Hudri, radijallahu anhu, kaze da je čuo Allahova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da kaze: Ne krećite na putovanje (radi ibadeta) izuzev radi tri mesdzida: El-Mesdzidul-harama (u Mekki), El-Mesdzidul-Aksa (u Kudsu) i ovog mog mesdzida (u Medini). (Zabiljezili El-Buhari, Muslim, Et-Tirmizi, Ahmed i drugi)




DM -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:52:03)

Nisam rekla da spada u ibadet-nego nije mi jasno da si tu tolike godine, a da nisi otišla da obiđeš to mjesto?![image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley13.gif[/image]
A koliko stvari još radimo u životu koje nisu ibadet? Nismo ih se odrekli,zar ne?!




Banana -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:53:34)

lijepo je što imamo ovakvu temu kako bi se mnoge stvari pojasnile, ali isto tako prilikom objasnjavanja koje nije nase licno videnje bilo bi lijepo da se zna koja ulema stoji iza toga. ima dosta mezheba, u bih je zvanicno hanefijski, i svi su ok, samo treba znati i to da ne treba mijesati mezhebe tj. da se treba drzati jednog.

posto je jasmin vec pojasnila videnje jedne uleme, evo ja cu da stavim tekst druge, halalite, ali mi je lakse kopirat:

Druga grupa šerijatske uleme u koju spadaju: Imam � afija, Ibn Hazm, Ibn El-Dževzi, Ibn El-Esir, Imam Gazali , Imam Nevevi, Imam Sujuti, Ibn Hadžer El-Askelani, El-‘Iz ibn Abde-s-Selam, Ibn Abdin El-Zerkani i El-Karafi, kao i mnoga druga ugledna ulema iz sva četiri mezheba, imaju sasvim drugačije stajalište po pitanju bid’ata (novotarije u vjeri). Ova grupa ne samo da tvrdi kako postoji i pohvalni bid’at, već postoji i bid’at čije uvođenje u vjeru predstavlja strogi farz. Oni smatraju da se sve ovo ne kosi sa značenjem pomenutog ajeta iz sure El-Maide, pošto su postavili strogi uslov da bid’at koji se uvodi, mora da bude baziran na šerijatu i da se ne kosi sa postojećim islamskim propisima.
Ova ulema smatra da svi hadisi koje kao dokaze navodi prva grupa, ustvari se odnose samo na bid’ate koji se kose sa postojećim islamskim propisima. Oni, štaviše, smatraju da neki od ovih hadisa koje je prva grupa uleme prethodno navela kao dokaze, čak upućuju upravo suprotno, tj. na mogućnost uvođenja (korisnih) bid’ata u vjeru.

Kao što je npr. hadis: Ko uradi nešto sto nema osnove u vjeri to je redd (tj. to se odbacuje). Ako pažljivo posmatramo ovaj hadis razumjet ćemo da je Poslanik a.s rekao da će biti odbačen onaj bid’at koji nema osnovu u vjeri.

A sada se postavlja pitanje: � ta ako bid’at ima svoju osnovu u vjeri?

Na ovo će nam odgovor dati Poslanik a.s. u hadisu koji prenosi Imam Muslim:
Ko uvede u islam neku lijepu stvar, on ima nagradu za to i nagradu onoga koji to bude prakticirao nakon njega, a da se njima (tj.onima koji budu prakticirali to) ništa ne oduzima od njihove nagrade. A ko uvede u islam neku lošu stvar on ima kaznu za to, i kaznu onih koji to budu prakticirali, a da se njima ništa ne oduzme od njihove kazne.


Ima još mnogo hadisa koji govore o istoj temi, kao što je hadis koji prenosi Ebu Hurejre r.a. u Muslimovoj zbirci, koji je sličan prethodnom hadisu, pa ga, ovom prilikom, ne bih spominjao.
Još jedan dokaz da je bid’at dozvoljen i pohvaljen u vjeri, vidimo u praksi Poslanikovih a.s. ashaba. Još dok je Poslanik a.s. bio živ desilo se da je postojao jedan ashab na koga su se drugi ashabi žalili, zbog toga što je na svakom rekjatu učio suru El-Ihlas. Kada ga je Poslanik a.s. upitao zbog čega to praktikuje, on je odgovorio da voli ovu suru, na što se Poslanik a.s. nasmijao i rekao mu: Allah te zavolio zbog ovog tvoga postupka. Poslanik a.s. je podržao ovog ashaba i nije ga prekorio zbog uvođenja bid’ata.
U jednom drugom hadisu se, također, kaže kako je Poslanik a.s. upitao hz. Bilala: O Bilale, čuo sam tvoje korake u džennetu, pa šta si ti to uradio? Hz. Bilal je odgovorio: Ja samo praktikujem da poslije svakog uzimanja abdesta klanjam dva rekjata.
Poslanik a.s. se nasmijao i nije rekao kako se tu radi o bid’atu, za kojeg nema dokaza u Kur’anu ili sunnetu.
Imam Buhari prenosi nam jedan hadis u kojem se kaže kako je jedne prilike, za vrijeme namaza, dok je Poslanik a.s. vraćajući se sa rukua učio: semi Allahu limen hamideh, jedan od ashaba iz džemata dodao: rabena leke-l-hamden kesiren tajiben mubareken fihi . Nakon završenog namaza, Poslanik a.s je upitao ko je učio i dodao onu dovu (zikr)? Kada je dotični ashab odgovorio da je on taj, Poslanik a.s je na to rekao: Vidio sam tridesetak meleka koji su žurili koji će od njih to prvi zapisati.
Iz ovoga vidimo da Poslanik a.s nije kritizirao ovog ashaba zbog učenja nekog novog zikra, nego je to pohvalio i predstavio ga kao lijep bid’at. Imam ibn Hadžer El-Askelani je rekao kako se ovaj hadis smatra dokazom da je dozvoljeno uvođenje novog zikra, koji se ne kosi sa tradicionalnim zikrom.

U praksi Poslanikovih a.s. ashaba, nakon njegove a.s. smrti, bilo je poznato uvođenje bid’ata koji nisu bili poznati za vrijeme života Poslanika a.s.
Tako znamo da je hz. Ebu Bekr r.a. sakupio Kur’an a.š. u jednu knjigu, iako to Poslanik a.s. nije uradio .
Također, hz. Omer r.a. je uveo zajedničko obavljanje taravih-namaza od dvadeset rekjata, dok je Poslanik a.s. klanjao osam rekjata, i to u svojoj kući .
Znamo, isto tako, da je hz. Osman r.a. uveo učenje dva ezana za džumu-namaz, a poslije je to povećao na tri ezana, zbog širenja muslimanske zajednice, dok je za Poslanikovog a.s. života za džumu-namaz bio učen jedan ezan .
Za života Poslanika a.s. bajram-namaz se obavljao na jednom mjestu, ali hz. Alija r.a. je donio odluku da se obavlja na više mjesta. Kao što, također, znamo da je Abdullah ibn Omer r.a. uveo da se na tešehudu uči ve berakatuhu, što se dodaje na rečenicu eselamu alejke ejjuhe-l-nebiju ve rahmetullahi ve berekatuhu i, također, vahdehu la šerike lehu, na rečenicu ešhedu en la ilahe illa Allah


Na osnovu gore navedenog, vidimo da su ashabi uvodili bid’ate koji su bili veoma pohvaljeni. Neki su uvedeni za života Poslanika a.s., a neki nakon njegove smrti.



cijeli tekst mozete procitati na http://www.ha-mim.net/live/index.php?izbor=3&ID=69




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 17:59:59)


IZVORNA PORUKA: doublemum

Nisam rekla da spada u ibadet-nego nije mi jasno da si tu tolike godine, a da nisi otišla da obiđeš to mjesto?![image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley13.gif[/image]
A koliko stvari još radimo u životu koje nisu ibadet? Nismo ih se odrekli,zar ne?!



Vidi draga,Mekka je od mene daleko 450 km,ja kad idem,idem obaviti umru ili hadz i vracam se nazad.Pecina Hira i nije bas blizu mekkanskog harema.Mozda nekada odem,nisam rekla da necu,ali se ne usudim otici mahsuzile,bas zbog rijeci Poslanika:`Ne krecite...`
Ovo nije ibadet,ali zasto bih doprinosila tome da postane,jer je ovaj obilazak usko vezan za vjeru,pa se stalna pojava vjernika na tom mjestu moze lose protumaciti.Zao mi je sto sam te rastuzila,izvini.




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:12:53)

IZVORNA PORUKA: Banana




Na ovo će nam odgovor dati Poslanik a.s. u hadisu koji prenosi Imam Muslim:
Ko uvede u islam neku lijepu stvar, on ima nagradu za to i nagradu onoga koji to bude prakticirao nakon njega, a da se njima (tj.onima koji budu prakticirali to) ništa ne oduzima od njihove nagrade. A ko uvede u islam neku lošu stvar on ima kaznu za to, i kaznu onih koji to budu prakticirali, a da se njima ništa ne oduzme od njihove kazne.

Sto se tice ovog hadisa,poznato je da se `lijepa stvar` odnosi na ono sto je vec doslo u vjeri,ali je zapostavljeno,zaboravljeno,a ne ono sto mi izmislimo :).

Ima još mnogo hadisa koji govore o istoj temi, kao što je hadis koji prenosi Ebu Hurejre r.a. u Muslimovoj zbirci, koji je sli�an prethodnom hadisu, pa ga, ovom prilikom, ne bih spominjao.
Još jedan dokaz da je bid’at dozvoljen i pohvaljen u vjeri, vidimo u praksi Poslanikovih a.s. ashaba. Još dok je Poslanik a.s. bio živ desilo se da je postojao jedan ashab na koga su se drugi ashabi žalili, zbog toga što je na svakom rekjatu u�io suru El-Ihlas. Kada ga je Poslanik a.s. upitao zbog �ega to praktikuje, on je odgovorio da voli ovu suru, na što se Poslanik a.s. nasmijao i rekao mu: Allah te zavolio zbog ovog tvoga postupka. Poslanik a.s. je podržao ovog ashaba i nije ga prekorio zbog uvođenja bid’ata.

Ne znam kako je postovani autor ovo nazvao bid`atom?!


U jednom drugom hadisu se, također, kaže kako je Poslanik a.s. upitao hz. Bilala: O Bilale, �uo sam tvoje korake u džennetu, pa šta si ti to uradio? Hz. Bilal je odgovorio: Ja samo praktikujem da poslije svakog uzimanja abdesta klanjam dva rekjata.

Za ovo ima dokaz u rijecima Poslanika sallallahu alejhi we sellem i nije bid`at klanjati dva rek`ata nakon uzimanja abdesta :).

Poslanik a.s. se nasmijao i nije rekao kako se tu radi o bid’atu, za kojeg nema dokaza u Kur’anu ili sunnetu.

Imam Buhari prenosi nam jedan hadis u kojem se kaže kako je jedne prilike, za vrijeme namaza, dok je Poslanik a.s. vraćajući se sa rukua u�io: semi Allahu limen hamideh, jedan od ashaba iz džemata dodao: rabena leke-l-hamden kesiren tajiben mubareken fihi . Nakon završenog namaza, Poslanik a.s je upitao ko je u�io i dodao onu dovu (zikr)? Kada je doti�ni ashab odgovorio da je on taj, Poslanik a.s je na to rekao: Vidio sam trideset___ak meleka koji su žurili koji će od njih to prvi zapisati.
Iz ovoga vidimo da Poslanik a.s nije kritizirao ovog ashaba zbog u�enja nekog novog zikra, nego je to pohvalio i predstavio ga kao lijep bid’at. Imam ibn Hadžer El-Askelani je rekao kako se ovaj hadis smatra dokazom da je dozvoljeno uvođenje novog zikra, koji se ne kosi sa tradicionalnim zikrom.
Ovo `ne kosi` je najveca mudrost svega,jer je spomenuti zikr vec bio koristen od strane Poslanika,ali u namazu ga je proucio ovaj ashab.Svakako je namaz slavljenje Allaha,pa zikr koji je spomenut u sunnetu je dobrodosao.Nije ni ovo bid`at.

U praksi Poslanikovih a.s. ashaba, nakon njegove a.s. smrti, bilo je poznato uvođenje bid’ata koji nisu bili poznati za vrijeme života Poslanika a.s.
Tako znamo da je hz. Ebu Bekr r.a. sakupio Kur’an a.š. u jednu knjigu, iako to Poslanik a.s. nije uradio .
Također, hz. Omer r.a. je uveo zajedni�ko obavljanje taravih-namaza od dvadeset___ rekjata, dok je Poslanik a.s. klanjao osam rekjata, i to u svojoj kući .
Znamo, isto tako, da je hz. Osman r.a. uveo u�enje dva ezana za džumu-namaz, a poslije je to povećao na tri ezana, zbog širenja muslimanske zajednice, dok je za Poslanikovog a.s. života za džumu-namaz bio u�en jedan ezan .
Za života Poslanika a.s. bajram-namaz se obavljao na jednom mjestu, ali hz. Alija r.a. je donio odluku da se obavlja na više mjesta. Kao što, također, znamo da je Abdullah ibn Omer r.a. uveo da se na tešehudu u�i ve berakatuhu, što se dodaje na re�enicu eselamu alejke ejjuhe-l-nebiju ve rahmetullahi ve berekatuhu i, također, vahdehu la šerike lehu, na re�enicu ešhedu en la ilahe illa Allah


Na osnovu gore navedenog, vidimo da su ashabi uvodili bid’ate koji su bili veoma pohvaljeni. Neki su uvedeni za života Poslanika a.s., a neki nakon njegove smrti.
Pohvaljeni,ali ne i izmisljeni i ne oni koji se kose sa serijatom.



cijeli tekst mozete procitati na http://www.ha-mim.net/live/index.php?izbor=3&ID=69


Hvala,draga Banana,jako lijepo sto se trudis i postujem to.Da se bogdo mi Bosnjaci pridrzavamo hanefijskog fikha,bili bismo u dobru :)




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:25:37)

Evo jedan hadis o kojem mozemo razmisljati u ovim zimskim danima.

Od Ebu Hurejre r.a., se prenosi da je Allahov Poslanik alejhi selam rekao: „Džehennemska vatra se požalila Allahu rije�ima: "Gospodaru, moji plamenovi pojedoše jedni druge pa mi daj malo oduška, pa joj Allah dozvoli dva oduška, jedan ljeti a drugi zimi, zato, kada osjetite najveću toplotu ljeti, znajte da je to odušak Džehennema, a kada osjetite najveću hladnoću zimi, znajte da je i to odušak Džehennema." (Muttefekun alejhi)




lajlac -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:26:55)

Pozdrav drage moje!!! Evo mene da bubnem pitanje ko maksim po diviziji (NE ZAMJERITE, UCIM JOS UVIJEK OD VAS [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley1.gif[/image]) a to je slijedece:
Vidim pisete, ovaj neko cuo Poslanika kako govori i sl.tome da ne grijesim sada, npr.moja nena se vodi samo onim sto pise u Kuranu, bas onako kako pise, postuje sto je zabranjeno i cini sto mora, sto je propisano.... a sto ne mora, ispunjava u skladu sa svojim zeljama i potrebama...Zar Kuran sam po sebi nije vjerodostojan? Tumacenja apsolutno svega ima razlicitih, pa zasto ne bi bilo i izjava necijih? Zar nije dovoljno sto pise u Kuranu i da se svak time samo vodi?
OPET KAZEM, BUBAM, NEMOJTE ZAMJERITI NA PITANJU...mozda je moje pitanje uistinu glupo, vjerovatno jeste. :((( Nisam upucena, zato i pitam [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley1.gif[/image]





DM -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:33:12)

Vidi draga,Mekka je od mene daleko 450 km,

A taj put Resulullah s.a.v.s. sa Ebu Berom prepješačio(kao i ostala grupa koja učini hidžru)!

A koliko li je tek nama iz Bosne daleko?![image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley19.gif[/image]
I dobro rekoste-naći ćemo mi opravdanje za svoje postupke[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




Banana -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:38:29)

ja kazem inshallah da budemo [sm=smiley1.gif]

ali dotad, nismo ni pustinjaci, nama treba kulturni sadrzaj, i trebamo razlikovati mubarek dane (bajrame) od npr. nove hidzretske godine. ljude je inace tesko okupit u dzamiji pa je to odlicna prilika da im se prenese poruka i da se okoriste znanjem. kultura nas cini civilizovanim, muhamed a.s. nije zabranio ilahije i kaside, pa ako je neko na tom nivou, ja cu reci mashallah, i to je korak naprijed, i ne smijem pretpostavljati da je to njegov vrh od imana.

sto se tice mevluda, zar ga muhamed a.s. nije obiljezavao postom (ponedjeljkom)? ja na rodendane gledam kao na jednu godinu blize svom gospodaru [sm=smiley1.gif]

mislim da bi bilo bolje da se pojasnjavaju stvari kao sto je ostavljanje case vode na prozor kad neko preseli ili vaznost cuvanja i odrzavanja dzamija.




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:39:49)

Mila moja,tvoje pitanje je potpuno na mjestu.Ako je neko ikada citao Kur`an,naci ce u mnogo,ali bas u mnogo ajeta ovakve i slicne Allahove rijeci:
''Reci: 'Ako Allaha volite, mene slijedite, i vas će Allah voljeti i grijehe vam oprostiti!' – a Allah prašta i samilostan je. Reci: 'Pokoravajte se Allahu i Poslaniku!' A ako oni glave okrenu – pa, Allah, zaista, ne voli nevjernike.'' (Ali Imran, 31.-32.)
„O vjernici, pokoravajte se Allahu i Njegovu Poslaniku, i ne napuštajte ga, ta vi slušate šta on govori,“ (El-Enfal, 20)
„i pokoravajte se Allahu i Poslaniku da bi vam bila milost ukazana.“ (Ali Imran, 132)
O vjernici, pokoravajte se Allahu i pokoravajte se Poslaniku i predstavnicima vašim. A ako se u nečemu ne slažete, obratite se Allahu i Poslaniku, ako vjerujete u Allaha i u Onaj svijet; to vam je bolje i za vas rješenje ljepše.“ (En-Nisa, 59
Kada Allah i Poslanik Njegov nešto odrede, onda ni vjernik ni vjernica nemaju pravo da po svom nahođenju postupe. A ko Allaha i Njegova Poslanika ne posluša, taj je sigurno skrenuo s Pravog puta.“ (El-Ahzab, 36)

Mnogo je ovakvih ajeta,koji su jasan dokaz da je upravo u Kur`anu dosla naredba da se slijedi Poslanik sallallahu alejhi we sellem.Allahov Poslanik je bio Kur`an koji hoda,najvjerniji prakticar Kur`ana.
Nekada u Kur`anu nisu pojasnjeni neki ibadeti,ali je u sunnetu doslo pojasnjenje.Recimo namaz,u Kur`anu je naredjeno obavljanje namaza,ali nije objasnjeno kako se obavlja namaz,no Uzviseni Allah je poducio Poslanika sallallahu alejhi we sellem,a on nas.Nista sto je radio i govorio Muhammed sallallahu alejhi we sellem,a odnosi se na vjeru,nije od njega,vec je Allahova objava,a dokaz su Allahove rijeci:
"On ne govori po hiru svome. /3/ To je samo Objava koja mu se obznanjuje."/4 Sura An-Nadzm

I za kraj copy/paste:
Allah dž.š. nije napravio razliku između pokornosti Njemu i pokornosti Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, već je pokornost Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, učinio uslovom pokornosti Njemu Uzvišenom. On kaže, u prijevodu značenja ajeta: „Onaj ko se pokorava Poslaniku pokorava se i Allahu.“ (En-Nisa, 80)

Navode se mnogi hadisi od Vjerovjesnika, sallallahu alejhi ve sellem, koji ukazuju na obaveznost pokornosti i slijeđenja njegovog Sunneta, a od njih je predaja kod Buharije od Ebu Musa, radijAllahu anhu, da je Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Primjer mene i onoga s čime me je Allah poslao je kao primjer čovjeka koji dođe u neki narod, pa kaže: -Narode, vidio sam vojsku svojim očima. Ja vas opominjem i želim vam spas. Dio naroda mu se pokori, pa krenu noću polahko i budu spašeni. Druga skupina zaniječe i osvanu na svojim mjestima i vojska ih jutrom iznenadi, pa ih uništi i pregazi. To je primjer onoga ko mi se pokori i slijedi ono s čime sam došao, te primjer onoga ko mi se usprotivi i u laž ugoni ono s čime sam došao od istine.” (Buhari i Muslim)

El-Buhari od Ebu Hurejre prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Svi pripadnici moga Ummeta će ući u Džennet, osim onoga ko to odbije.” Pitali su: “A ko će odbiti?” Odgovorio je: “Ko mi se pokorava ući će u Džennet, a ko mi je nepokoran, odbio je.” (Buhari)

Izvini sto sam ja prva odgovorila,procitah i bi mi drago sto ti pitas.[sm=rozica.gif]




lajlac -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:47:11)

Jasmin, hvala ti [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Nesto mi je jasno, ali Boga mi, tek sad uvidjeh da mnogo toga mora nauciti, i to brzo [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Ja uopce ne znam sto je sunnet [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Ja katastrofa sam ziva [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Ne moras mi odgovarati na ovo [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley1.gif[/image] Zaista pretjerujem, znam...[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image]
Jasmin [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley27.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley27.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley27.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley27.gif[/image]




jasmin -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 18:56:02)

Nemoj tako.Niko se nije naucen rodio.Svi mi ucimo.Sto vise ucimo shvatamo koliko malo znamo.Nisi jedina.
Sunnet je ono sto je Poslanik Muhammed sallallahu alejhi we selleme govorio,radio i oporucio da se radi.
Kur`an je prvi stepen vjerodostojnosti,a sunnet drugi :).Eto mila.




SdZ -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 19:34:20)

Nije li mi priznat namaz ako klanjam samo farz? To mi se, naravno, ponekad desava, ali eto bas me zanima.




Banana -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 19:36:55)

naravno da je priznat [sm=smiley1.gif] samo sto se suneti racunaju i kao nafile, pa kad se bude svodio račun, ako ti zafali tamo gdje su farzovi, lijepo ce se od nafila nadoknadit [sm=smiley1.gif]




SdZ -> RE: Zene sa Hidzabom (5.2.2012 19:39:45)

Aha [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley2.gif[/image] Hvala na odgovoru.




Ella_H -> RE: Zene sa Hidzabom (6.2.2012 1:21:01)

Amin jasmin sto si napisala o hanefijskom fikhu.
Lajlac svi ucimo ja inace nevolim kopi pejst radit plaho
ali volim savjet dat iako uvijek kazem ja sam samo
obicna zena grijesnica molim Allaha dz.s da oprosti
i meni i vama lijepim sestrama.
Bratstvo i jedinstvo na islamski nacin[sm=smiley36.gif].
Meni je nekad tesko nisam u stanju obilazit mnogu la familiju
radi sjedenja zajedno muskiNja i zemSkinja ali prece mi je
da nekrsim Allahove zabrane nemogu to neko vrijeme progutat
prije bi to radila eto da neko nema hater ali to je zivot[sm=smiley13.gif].




Stranica: <<   < Prethodna stranica  78 79 [80] 81 82   Sljedeća stranica >   >>