Blue rose RR -> RE: Skolarci od 2-gog razreda pa dalje (23.10.2015 11:41:11)
|
I tako, nas roditelje, obasipaju tezama da oni u prvim razredima samo se igraju, da je to njima samo upznavanje sa obavezama, i d anipoÅ¡to djeca ne dolaze spremna u prvi razred, ni po Äemu - ali zato niko ne spominje da u drugom polugodiÅ¡tu prvog razreda djeca iskihaju svaki minut u kojem su se igrali, i crtali zeke i jaja. Niko ne spominje sporni NPP u kojem se od djeteta traži da poÄetkom drugog razreda teÄno piÅ¡u i Äitaju. Å to znaÄi da dijete treba od februara do juna da napiÅ¡e sva slova, a preko raspusta da roditelji nauÄe djecu da teÄno piÅ¡u i Äitaju. O mojoj okolini neću ni da priÄam. Lekcije od nekoliko reÄenica, koje djeca moraju da prepisuju stalno u sveske, ina kraju i ono malo lijepog rukopisa Å¡to su imali pokvarili su u razredu prepisujući i trkajući se sa krajem Äasa (ovo je moje iskustvo). A onda treći razred i pizdarija oko tablica množenja i dijeljenja, hebeno rasparÄavanje sabiranja na molekule (desetice i jedinice) na 5 miliona naÄina, Å¡to dodatno zbunjuje djecu, i na kraju imamo bosanski i pisana slova. I sada Äetvrti razred uvodi fraze koje djeci ne budu objaÅ¡njenje već samo umetnute u lekciju, naravno pod obavezu da te fraze djeci se objasne (poput Äestica - kad se definiÅ¡e naÄin nastanka grmljavine i sijevanja). Ali zaboga puno je važnije da se obradi decidno muziÄko, likovno i fiziÄko i vjeronauka, jer je to od krucijalne važnosti - na kraju krajeva i svi ministri u kantonu su nam sportisti, pa vjerovatno je i dekret neki donesen s tim ciljem... Helem ja nisam zadovoljna niti NPP, niti naÄinom prenoÅ¡enja znanja djeci, niti udžbenicima, niti obrazovnom politikom u cjelosti. Žao mi je Å¡to se djeca sada toliko muÄe i malteriraju kroz gradivo, a sve se svelo na ocjene. Imaju po 15-20 ocjena u toku jednog polugodiÅ¡ta, a znanje im je katastrofalno. Ulažu se tolike pare na nake Agencije koje prate obrazovni sistem, i nake seminare gdje se kao upoznaju nastavni kadrovi sa novitetima, sa progresom u obrazovanju, a oni na nivou fakultetdžija (naravno Äast izuzecima) LiÄno sam se izborila da mi dijete iz druge smjene uÄ‘e u prvu smjenu, jer samo na takav naÄin roditelj (pogotovo zaposlen) može raditi sa djecom (jer se to od nas otvoreno traži), i dijete može uredno zavrÅ¡iti obaveze prema Å¡koli, a da pored toga ne bude zakinuto za vannastavne aktivnosti. Onako - baÅ¡ sam ljuta na obrazovanje. I postavljam si pitanje: isplati li se dijete poslati u kakvu jaku srednju Å¡kolu, da mu izvade duÅ¡u na slamku, jer ionako (ako ovako nastave sa obrazovanim sistemom) će joj trebati Å¡tela za fax??
|
|
|
|