hatepsut -> RE: Razmaženo ili / i maženo dijete ! (30.9.2012 22:45:11)
|
IZVORNA PORUKA: gerberka IZVORNA PORUKA: ladyblue gerberka, dijete će ti se preporoditi. steći će neke nove navike, socijalizirati se. moja N je dosta ispred svojih vršnjaka zahvaljujući vrtiću. da se razumijemo i ona bude u kazni i neka bude. neki dan je ugrizla jednog dječaka i bila je u kazni. a kazna je krevetić (k'o neka kazna[sm=smiley36.gif]). vaspitačice su to meni odmah rekle i ja se slažem s tim. jedno je borba za svoje mjesto pod suncem a drugo je agresivno dijete. ja ne želim da ona bude agresivna. njoj je jedna kazna bila dovoljna i više nije ni pokušala. kod kuće je prošla još gore kada je mene pokušala ugristi. i nije više nikada[sm=smiley1.gif] u biti, ovakve rasprave uvijek se završe pričom šta je bolje vrtić ili teta. šega pravo. šta ko voli ili može priuštiti, nek' izvoli. ja lično, imam averziju od teta pa sam je zato jako malu dala u jaslice. čak 2 mjeseca prije nego sam se na posao vratila. misleći da će joj trebati adaptacija. međutim, nije joj trebala. uopšte! potpis veliki Ja nemam nista niti protiv vrtica,niti protiv tete cuvalice.ali sto se tice boldiranog moje djete je uvijek bilo a i danas je ispred mnogih vrsnjaka,nije da se hvalim al' tako je [sm=smiley1.gif].nikad nije isao u vrtic,cuvala ga ja jer kad je napunio godinu ja sam dala otkaz da bi se njemu posvetila.ne mislim ja da je neko ne majka jer djete ide u vrtic a mama na posao,ja jednostavno nisam htjela da radim za sicu kod privatnika(da sam imala drzavni posao sigurno bi nastavila raditi) a djete da dajem nekom na cuvanje.opet da sam morala da radim i za tu sicu naravno da bi radila.evo Gerba poznaje mog sina nek' mi neda lagat [sm=smiley1.gif] a i vritic i teta imaju mane i predonosti,recimo do moje drugarice kcerkica "pobjegla" iz vritca,curici 3 godine lijepo izisla niko je nije primjetio i posla kuci.ja malo vise naginjem teti jer u vrticu kad je jedno djete bolesno sva su ,dobro razboli se i kuci djete ali najvise virusa donesu iz vrtica i iz skole.
|
|
|
|