mama75 -> RE: problem sa uciteljicom (19.9.2012 16:01:08)
|
IZVORNA PORUKA: *pcelica* Jeste on isti, ali je i preobiman za kratko vrijeme. na primjer, prvacici u prvom polugodistu ce raditi iz matematike skupove iz bosankog glasovnu analizu rijeci i tako do raspusta, a onda u februaru iz matematike ucenje brojeva do 10. Sabiranje i oduzimanje do 10. Iz bosanskog ucenje slova. Za jedan cas uce dva velika i dva mala slova. To su cetiri. Za zadacu dobiju iz matematike par zadataka,iz bosanskog par redova tih slova, i zar to nije preobimno za njih. Cijeli dan provedu nad sveskama.Ja sam imala priliku da razgovaram s jednom uciteljicom iz CG o njihovom planu i programu i njihov plan i progaram od 1 do 3 razreda je puno bolje osmisljen i realizovan nego nas. Njihova djeca su bas rasterecena i sve im je fino rasporedjeno. Cak do treceg razreda ne rade zadace niti kod kuce uce pjesmice. To se sve zavrsi na casu. Knjige im stoje u skoli, dok nasa djeca nose ruksake teske i po 10-ak kg Eh da se i ja oglasim, kao majka djeteta koje trenutno pohadja 2. razred u Sarajevu. Ona prosle godine u prvom polugodistu nikada nije imala nikakvu zadacu, ni pjesmicu, ni bilo sta slicno. Eventualno se znalo desiti da nesto ne stigne na casu zavrsiti pa to zavrsi kuci (crtezi uglavnom). Napravili smo zajedno model kocke i model kvadra ( izrezali iz knjige i zaljepili). Za jedan cas su ucili po 1 slovo, veliko i malo. Zadaca: 1 red veliko i malo slovo kombinovano da napise. Kada su naucili vise slova imali su ponekad zadacu da napisu kuci par rijeci. Za citav 1. razerd naucili su napamet 3-4 pjesmice i jos 2-3 iz muzickog. Matematika - kuci smo samo vjezbali ovo sabiranje i oduzimanje. Sada je 2. razred i opet rade sve isto kao u 1.: iz Moje okoline iste lekcije, samo malo prosireno. Iz BHS jezika vjezbaju citanje i pisanje. Iz matematike jos uvijek sabiraju i oduzimaju do 10. Ove godine ima zadace, ali to je po 1 zadatak iz Matematike, crtez iz Moje okoline, iz BHS jezika isto nesto vrlo malo. Po meni plan i program nije preobiman i nije za kratko vrijeme. U principu mislim da je sve do uciteljice: koliko ce se ona potruditi da nesto nauce na casu ili ce prepustiti da djeca uce kuci sa roditeljima. Te kilometarske zadace po meni uopste nemaju smisao nikakav sem da se dijete smori. Jer evo moja jedva uradi i taj 1 zadatak, umorna je i slaba joj je koncentracija. Pretpostavljam da u slucajevima tih velikih zadaca roditelji zapravo diktiraju djeci sta da napisu jer ako ih puste da sami smisle sta treba napisati to bi trajalo poprilicno, zar ne?
|
|
|
|