Želiš da odustaneš od takmičenja? Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.
Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku. Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više!
RE: Administratori i moderatori upomoc! 21.1.2010 17:26:41
Visnja RR
vec sam to predala programerima da razjasne jer taj nick nam pravi probleme i na drugim temama jos od juce... trazila sam da se kvar otkloni ili da se nick banuje jer je malo cudno sve
RE: Administratori i moderatori upomoc! 22.1.2010 0:14:17
Hanady RR
IZVORNA PORUKA: Breskva
Jeste ja sam preko Mozile i kod mene sve ok meni bilo čudno malo o čemu pričate.... a sad sam skontala
isto...i kod mene fercera
RE: Administratori i moderatori upomoc! 24.1.2010 10:55:01
elkina_mala
i kod mene isti problem,koristim ie,anemogu da vidim na temi "prvo tromjesjecje" posle samedinog postanista se nevidi:(
RE: Administratori i moderatori upomoc! 25.1.2010 10:28:20
sara.at
ja nevidim drugo tromjesecje trudnoce zadnji post je bio od samedi bar kod mene pise tako nekontam u cemu je ovdje problem,da li je virus il nes slicno???
Malena dusa 01.10.2009 melek i andjeo Arian 23.08.2010g u 23:11h mamino i tatino veliko srce Armin 22.07.2012 u 15:47 Nase maleno zlato
RE: Administratori i moderatori upomoc! 25.1.2010 13:27:26
Visnja RR
IZVORNA PORUKA: sara.at