Hannan
|
Ja nikako ne mogu da skontam kako vec jednom nije jasn oda cijela evropa u skolama ima vjeronauku, i da je takav model opceprihvacen. Drugo, skola je ODGOJNO obrazovna institucija, i kao takva odgaja i obrazuje svoje polaznike, i sav "ovosvjetski" odgoj poctice sa jednog mjesta. Trece, voljela bih da dobijem odgovor na osnovu cega jedna vjera(bilo koja) moze stojati na putu covjeku, kad znamo da evo u Islamu prve rijeci covjecanstvu nisu bile ni klanjaj, ni posti, ni...nego su bile IKRE- UCI,proucavaj, obrazuj se, sto znaci da se treba obrazovati,proucavati...sta fali covjeku muslimanu da procita, da izucavai Bibliju, to mu ne moze stetiti, naprotiv izvici ce korist, ili obrnuto. Ja licno sam za vjeronauku, pa i taj predmet kultura religija, neka djeca znaju , neka su upucena , neka prucavaju neka prave paralele, ne moze im stetiti...i nek vide od drugih (nastavnika)pristup od onoga sto im ja/mi nudimo. Ja znam najbolje kako svom djetetu pribliziti vjeru, kako mu objasniti i napraviti paralelu islama i krscanstva, ali neka to na svoj nacin uradi i nastavnik, naravno na nacin primjeren uzrastu djeteta. ...i jos, u mojoj osnovnoj skoli koju sam zavrsila ´96g, je bilo ja mislim do 10 ucenika katolicke vjeroispovijesti za njih je dolazio vjeroucitelj koji ima je drzao vjeronauku, i vjeronauka je bila uvijek prvi ili zadnju cas, tak oda niko nije stojao po hodnicima i set_ao oko skole, samo sto su neki vjeroucitelji malo lijeni pa zele svoju normu 19 casova sloziti u 2 dana pa furaju po cijeli dan nastavu.
< Poruku je uredio Hannan -- 3.9.2011 19:17:07 >
_____________________________
»Gospodaru, Ti moje znanje povećaj« 30.1.2007 23.06.2013
|