Želiš da odustaneš od takmičenja? Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.
Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku. Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više!
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 17:43:58
MicoTico
Ćirilica je nastala, ičini mi se, u 9. vijeku, odrzala se do sada, uvijek bila jedno od zvanicnih pisama na ovim prostorima, koristi se aktivno, ali hajde da je ukinemo zato sto se nekom ne sviđa... Ne volim ni ja hemiju npr, zavrsila sam ekonomiju, najviše što mi treba jeste kako ce djelovati pprašak za pecivo sa toplom vodom, predlažem da je ukinemo.....
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 17:59:58
bebacha
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Ćirilica je nastala, ičini mi se, u 9. vijeku, odrzala se do sada, uvijek bila jedno od zvanicnih pisama na ovim prostorima, koristi se aktivno, ali hajde da je ukinemo zato sto se nekom ne sviđa... Ne volim ni ja hemiju npr, zavrsila sam ekonomiju, najviše što mi treba jeste kako ce djelovati pprašak za pecivo sa toplom vodom, predlažem da je ukinemo.....
smatram da svaki učenika moraa znati ćirilicu najviše iz razloga što će mu trebati sigurno u životu a druga stvar je opšta kultura i tako dalje....
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 18:05:17
MicoTico
Kako god, da se ja vratim na ono što meni smeta, a tiče se udžbenika , učenja i nelogičnosti u istim. Iz matematike moja M za zadaću iz knjige ili radnog lista dobije takve zadatke za čije rješenje je neophodno uraditi neku operaciju ili postupak koji još niu radili. Jučerašnji primjer: zadatak ide ovako: 356-172= i ovako v+"vrli" autori knjihhge opisuju postupak izrade: 356 - (100-70-2)= prvo: neispravna postavka koja vodi ka neispravnom rezultatu, drugo: svako ko iole zna malo matematike , zna i da minus ispred zagrade mijenja predznake u zagradi...treće: to pravilo nisu ni učili....
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 18:13:36
bebacha
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Kako god, da se ja vratim na ono što meni smeta, a tiče se udžbenika , učenja i nelogičnosti u istim. Iz matematike moja M za zadaću iz knjige ili radnog lista dobije takve zadatke za čije rješenje je neophodno uraditi neku operaciju ili postupak koji još niu radili. Jučerašnji primjer: zadatak ide ovako: 356-172= i ovako v+"vrli" autori knjihhge opisuju postupak izrade: 356 - (100-70-2)= prvo: neispravna postavka koja vodi ka neispravnom rezultatu, drugo: svako ko iole zna malo matematike , zna i da minus ispred zagrade mijenja predznake u zagradi...treće: to pravilo nisu ni učili....
bas bezveze nemam iskustva sa tim većim razredima al je bezveze
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 19:48:43
tinkivinki
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Kako god, da se ja vratim na ono što meni smeta, a tiče se udžbenika , učenja i nelogičnosti u istim. Iz matematike moja M za zadaću iz knjige ili radnog lista dobije takve zadatke za čije rješenje je neophodno uraditi neku operaciju ili postupak koji još niu radili. Jučerašnji primjer: zadatak ide ovako: 356-172= i ovako v+"vrli" autori knjihhge opisuju postupak izrade: 356 - (100-70-2)= prvo: neispravna postavka koja vodi ka neispravnom rezultatu, drugo: svako ko iole zna malo matematike , zna i da minus ispred zagrade mijenja predznake u zagradi...treće: to pravilo nisu ni učili....
greška njihova,te zagrade su se trebali osloboditi,ovako to u zagradi nije više 172 nego 28
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 19:54:58
ziki
Tarik je učio pravilo: Pred zagradom više zagrada se briše( ovako je to moja mama stihovima objašnjavala matematiku )
_____________________________
Nemam ništa od onog što bi se moglo nazvati bogatstvom i ne žalim mnogo za tim. Možda zbog toga ne poštujem to ni kod drugih. Bogatstvo je za mene ono što mogu ponijeti bilo gdje da odem, a to su uspomene. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti......
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 20:04:09
ziki
Još se sjećam:
Pred zagradom manje, nastaje mijenjanje.
Pitagorina teorema, To zna svako dijete: Kvadrat nad hipotenuzom Jednak je zbiru kvadrata Nad obje katete.
Nemojte se hvatat za više i manje, to je pjesnička sloboda
_____________________________
Nemam ništa od onog što bi se moglo nazvati bogatstvom i ne žalim mnogo za tim. Možda zbog toga ne poštujem to ni kod drugih. Bogatstvo je za mene ono što mogu ponijeti bilo gdje da odem, a to su uspomene. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti......
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 11.11.2015 20:35:59
Medić*
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Ćirilica je nastala, ičini mi se, u 9. vijeku, odrzala se do sada, uvijek bila jedno od zvanicnih pisama na ovim prostorima, koristi se aktivno, ali hajde da je ukinemo zato sto se nekom ne sviđa... Ne volim ni ja hemiju npr, zavrsila sam ekonomiju, najviše što mi treba jeste kako ce djelovati pprašak za pecivo sa toplom vodom, predlažem da je ukinemo.....
Evo moj ide u skolu ovdje. Tamo odakle smo ( mm ) cirilica je sluzbeno pismo u Makedoniji a i jedino pismo u makedonskom jeziku. Prvacica imam, eto sutra da odemo sramota bi bilo da mi dijete ne zna cirilicu. Zasto ukidati nesto sa cim cemo se na mnogim mjestima susretati.
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 12.11.2015 9:43:46
dambolina
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Kako god, da se ja vratim na ono što meni smeta, a tiče se udžbenika , učenja i nelogičnosti u istim. Iz matematike moja M za zadaću iz knjige ili radnog lista dobije takve zadatke za čije rješenje je neophodno uraditi neku operaciju ili postupak koji još niu radili. Jučerašnji primjer: zadatak ide ovako: 356-172= i ovako v+"vrli" autori knjihhge opisuju postupak izrade: 356 - (100-70-2)= prvo: neispravna postavka koja vodi ka neispravnom rezultatu, drugo: svako ko iole zna malo matematike , zna i da minus ispred zagrade mijenja predznake u zagradi...treće: to pravilo nisu ni učili....
Ali nije to pogresna postavka, nego cini mi se novi sistem ucenja racunanja. Jer ja se ne sjecam da smo mi ovako radili u skoli. Oni njima razlazu na stotice, desetice i jedinice i ko veli prvo oduzmi stotice, pa desetice i na kraju jedinice. Bice toga jos, ja se nisam mogla cudom nacuditi ali djeci bude jasno. Zato ja nisam nikad ulazila u objasnjavanje matematike, jer mi se cini da se danas radi drugacije nego sto smo mi to radili. Moj sin je sada sedmi razred i matematiku uopste ne pratim i rekla sam mu da necu ucestvovati jer ne znam taj sistem.
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 12.11.2015 9:58:48
Hanady RR
IZVORNA PORUKA: dambolina
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Kako god, da se ja vratim na ono što meni smeta, a tiče se udžbenika , učenja i nelogičnosti u istim. Iz matematike moja M za zadaću iz knjige ili radnog lista dobije takve zadatke za čije rješenje je neophodno uraditi neku operaciju ili postupak koji još niu radili. Jučerašnji primjer: zadatak ide ovako: 356-172= i ovako v+"vrli" autori knjihhge opisuju postupak izrade: 356 - (100-70-2)= prvo: neispravna postavka koja vodi ka neispravnom rezultatu, drugo: svako ko iole zna malo matematike , zna i da minus ispred zagrade mijenja predznake u zagradi...treće: to pravilo nisu ni učili....
Ali nije to pogresna postavka, nego cini mi se novi sistem ucenja racunanja. Jer ja se ne sjecam da smo mi ovako radili u skoli. Oni njima razlazu na stotice, desetice i jedinice i ko veli prvo oduzmi stotice, pa desetice i na kraju jedinice. Bice toga jos, ja se nisam mogla cudom nacuditi ali djeci bude jasno. Zato ja nisam nikad ulazila u objasnjavanje matematike, jer mi se cini da se danas radi drugacije nego sto smo mi to radili. Moj sin je sada sedmi razred i matematiku uopste ne pratim i rekla sam mu da necu ucestvovati jer ne znam taj sistem.
i ja ovo ovako gledam...i imaju neki razlozi tih razlaganja... i ja sma se ibretila od drugog razreda što peglaju... al eto...skontaju oni... sjećam se u drugom neka dva načina...ja jedna i skontala durgi oan meni objašnjavala, mislim moje dijete ja reko aha...a nisma majkemi skontala nego ipak kontam u ovom zadatku u zagradi ovo oduzimanje ne ide... trebalo bi da se to sabira...
_____________________________
''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 12.11.2015 10:03:24
salmana
IZVORNA PORUKA: Hanady RR
IZVORNA PORUKA: dambolina
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Kako god, da se ja vratim na ono što meni smeta, a tiče se udžbenika , učenja i nelogičnosti u istim. Iz matematike moja M za zadaću iz knjige ili radnog lista dobije takve zadatke za čije rješenje je neophodno uraditi neku operaciju ili postupak koji još niu radili. Jučerašnji primjer: zadatak ide ovako: 356-172= i ovako v+"vrli" autori knjihhge opisuju postupak izrade: 356 - (100-70-2)= prvo: neispravna postavka koja vodi ka neispravnom rezultatu, drugo: svako ko iole zna malo matematike , zna i da minus ispred zagrade mijenja predznake u zagradi...treće: to pravilo nisu ni učili....
Ali nije to pogresna postavka, nego cini mi se novi sistem ucenja racunanja. Jer ja se ne sjecam da smo mi ovako radili u skoli. Oni njima razlazu na stotice, desetice i jedinice i ko veli prvo oduzmi stotice, pa desetice i na kraju jedinice. Bice toga jos, ja se nisam mogla cudom nacuditi ali djeci bude jasno. Zato ja nisam nikad ulazila u objasnjavanje matematike, jer mi se cini da se danas radi drugacije nego sto smo mi to radili. Moj sin je sada sedmi razred i matematiku uopste ne pratim i rekla sam mu da necu ucestvovati jer ne znam taj sistem.
inego ipak kontam u ovom zadatku u zagradi ovo oduzimanje ne ide... trebalo bi da se to sabira...
Da u pravu si, jer je 172=100+70+2 a to sve treba da se oduzme od 356. Skroz pogresno postavljeno.
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 12.11.2015 10:04:20
dambolina
ma to je to, prvo od 365 oduzmi 100, pa 70, pa 2. Nadodjes na taj sistem i shvatis u sustini da je njima tako laske. Tek kasnije ce oni uciti oduzimanje i sabiranje sa potpisivanjem, pa tek onda belaj. Ja sam stvarno digla ruke od matematike i rekla da iskljucivo nastavnicu pita ako mu nesto nije jasno.
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 13.11.2015 12:19:48
Blue rose RR
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Ma bruka tih primjera ima, pa skoro svakodnevno... A tek je četvrti razred....
Moj muž, inače matematiku u malom prstu noge ima, i svaki put kad sjedne sa njom da radi matematiku, uredno se iznervira u tolikoj mjeri da spomene svu familiju budalama koji su pisali i odobrili knjigu iz mat. Doduše ovakav stav imam i ja kad je u pitanju i Moja okolina.
Bitno je haman da sjeca raščlane do zadnjeg atoma svaku cifru, da stičem dojam da bi najradije autori voljeli da postoji matematička operacija u kojoj bi i nulu raščlanili. Cijelu prošlu godinu djeca su radila raščlanjivanje dvocifrenih brovjeva, na milijarde načina, njihovo sabiranje i oduzimanje, i evo ove godine opet će haman krenuti sa tim istim raščlanjivanjem, sada trocifrenih brojeva, a djeca samo blijedo odmahuju glavicama, jer toliko brzo se to prelazi da ne stignu da usvoje ni osnove potpisivanja brojeva...
Pih, samo se iznerviram. Vala koji k* nisu preuzeli matematiku iz našeg vakta...
_____________________________
"Ja jesam siromah i samo snove imam. Pred noge tvoje polažem ih. Nježno gazi, jer gaziš po snovima mojim.“ W. B. Y
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 13.11.2015 12:30:38
ziki
IZVORNA PORUKA: Blue rose RR
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Ma bruka tih primjera ima, pa skoro svakodnevno... A tek je četvrti razred....
Moj muž, inače matematiku u malom prstu noge ima, i svaki put kad sjedne sa njom da radi matematiku, uredno se iznervira u tolikoj mjeri da spomene svu familiju budalama koji su pisali i odobrili knjigu iz mat. Doduše ovakav stav imam i ja kad je u pitanju i Moja okolina.
Bitno je haman da sjeca raščlane do zadnjeg atoma svaku cifru, da stičem dojam da bi najradije autori voljeli da postoji matematička operacija u kojoj bi i nulu raščlanili. Cijelu prošlu godinu djeca su radila raščlanjivanje dvocifrenih brovjeva, na milijarde načina, njihovo sabiranje i oduzimanje, i evo ove godine opet će haman krenuti sa tim istim raščlanjivanjem, sada trocifrenih brojeva, a djeca samo blijedo odmahuju glavicama, jer toliko brzo se to prelazi da ne stignu da usvoje ni osnove potpisivanja brojeva...
Pih, samo se iznerviram. Vala koji k* nisu preuzeli matematiku iz našeg vakta...
pa onda ne bi raznorazni autori mogli izdavat svoje knjige kao novitet u nasatvnom planu
_____________________________
Nemam ništa od onog što bi se moglo nazvati bogatstvom i ne žalim mnogo za tim. Možda zbog toga ne poštujem to ni kod drugih. Bogatstvo je za mene ono što mogu ponijeti bilo gdje da odem, a to su uspomene. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti......
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 16.11.2015 12:25:15
hanabanana
IZVORNA PORUKA: Blue rose RR
IZVORNA PORUKA: MicoTico
Ma bruka tih primjera ima, pa skoro svakodnevno... A tek je četvrti razred....
Moj muž, inače matematiku u malom prstu noge ima, i svaki put kad sjedne sa njom da radi matematiku, uredno se iznervira u tolikoj mjeri da spomene svu familiju budalama koji su pisali i odobrili knjigu iz mat. Doduše ovakav stav imam i ja kad je u pitanju i Moja okolina.
Bitno je haman da sjeca raščlane do zadnjeg atoma svaku cifru, da stičem dojam da bi najradije autori voljeli da postoji matematička operacija u kojoj bi i nulu raščlanili. Cijelu prošlu godinu djeca su radila raščlanjivanje dvocifrenih brovjeva, na milijarde načina, njihovo sabiranje i oduzimanje, i evo ove godine opet će haman krenuti sa tim istim raščlanjivanjem, sada trocifrenih brojeva, a djeca samo blijedo odmahuju glavicama, jer toliko brzo se to prelazi da ne stignu da usvoje ni osnove potpisivanja brojeva...
Pih, samo se iznerviram. Vala koji k* nisu preuzeli matematiku iz našeg vakta...
Pričamo li o Atiji Fako?!
ps ćirlica je prevazidjena samo za onog koji živi od table to table KS. ( kanton Sarajevo )
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 16.11.2015 14:29:49
Blue rose RR
IZVORNA PORUKA: hanabanana
IZVORNA PORUKA: Blue rose RR
IZVORNA PORUKA: MicoTico Ma bruka tih primjera ima, pa skoro svakodnevno... A tek je četvrti razred....
Moj muž, inače matematiku u malom prstu noge ima, i svaki put kad sjedne sa njom da radi matematiku, uredno se iznervira u tolikoj mjeri da spomene svu familiju budalama koji su pisali i odobrili knjigu iz mat. Doduše ovakav stav imam i ja kad je u pitanju i Moja okolina. Bitno je haman da sjeca raščlane do zadnjeg atoma svaku cifru, da stičem dojam da bi najradije autori voljeli da postoji matematička operacija u kojoj bi i nulu raščlanili. Cijelu prošlu godinu djeca su radila raščlanjivanje dvocifrenih brovjeva, na milijarde načina, njihovo sabiranje i oduzimanje, i evo ove godine opet će haman krenuti sa tim istim raščlanjivanjem, sada trocifrenih brojeva, a djeca samo blijedo odmahuju glavicama, jer toliko brzo se to prelazi da ne stignu da usvoje ni osnove potpisivanja brojeva...
Pih, samo se iznerviram. Vala koji k* nisu preuzeli matematiku iz našeg vakta...
Pričamo li o Atiji Fako?!
ps ćirlica je prevazidjena samo za onog koji živi od table to table KS. ( kanton Sarajevo )
Ringeraja
Jook, kod nas je Boško Jagodić (ako pričamo o matematici). Jedan i jedini neprevaziđeni. Haman su oni svi prepisivali od nekog neukog :(
A ja volim ćirilicu, pogotovo pisati pisana slova.
_____________________________
"Ja jesam siromah i samo snove imam. Pred noge tvoje polažem ih. Nježno gazi, jer gaziš po snovima mojim.“ W. B. Y
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 2.12.2015 21:37:28
Hanady RR
i kod H....
ja večeras sa roditeljskoga...
bogami ja se njoj divim kako se ona sama samcata sa svime nosi... ne dotičem ništa sa njom... nije me ništa upitala ne pamtim... al kad vdijeh šta sve uče u isto vrijeme i kako ona to talja...bome svaka čast ovoj djeci..
kod njih ocjena ohohohoh-.....
divna nam je fora učiteljice ...fino papir, odštampani sa predmetima pa sve ocjene iz dnevnika ...mjenja samo boju olovke da razlikujem u odnosu na prethodne informacije, mada piše ona i datume ocjene...baš pregledno...
a meni i fino vidjet
_____________________________
''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 21.12.2015 14:15:03
ziki
Kod nas je još 8 radnih dana. 31.12 podjela paketića i "zabava" .
Moje dihete učiteljici neće da da knjižicu do petka, da popravi utisak posle prošlo sedmičnog cirkusa
_____________________________
Nemam ništa od onog što bi se moglo nazvati bogatstvom i ne žalim mnogo za tim. Možda zbog toga ne poštujem to ni kod drugih. Bogatstvo je za mene ono što mogu ponijeti bilo gdje da odem, a to su uspomene. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti......
RE: Skolarci od 2. do 5. razreda 21.12.2015 18:12:21
EmNe
Drage mame koliko ste se susretale sa mucanjem kod skolaraca,imam djecaka u aprilu puni 8 godina veseo je razigran i komunikativan muca od 4-te godine,pknadja drugi razred dvojezican je.Trenutno ima fazu najjaceg blokiranja do sada naprosto se bori za vazduh pravi grimase bas mu dugo treba da izgovori rijec.On se odlicno nosi s tim kyo da se nista ne desava ali zato ja i mm naprosto se raspadamo,skamenimo se kad prica.Pred njim ne pokazujem al sam zaista ocajna .Logopeda posjecujemo jddnom sedmicno napretka bas i ne vidim.logopedica kaze da postoje sanse da se to mucanje povuce do puberteta,ima li neko slicno iskustvo ili nekoga bliznjeg ko je pobijedio mucanje