RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (Puna verzija)

Forum >> [Dijete] >> Odgoj



Poruka


Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (27.3.2009 23:17:49)

IZVORNA PORUKA: leli§


a taj roditelj je svom "uvrijedjenom-isporovociranom" djetetu trebao reci da je to normalno da ce sljedeci put neko drugi to raditi i na tome zavrsiti pricu. a da se zali nastavnici je imao pravo samo ako je mali zdravstveno bio ugrozen tim bacanjem smeca(ipak je to izlet, a inace je bit izleta da se djeca izvedu u prirodu i nauce brinuti o svojoj okolini). pedagoski gledano nastavnica je najmanje trebala ostati bez teksta. roditelju (koji ocigledno nije shvatao sta se dogadja sa njegovim sinom)je trebala na neki nacin objasniti i sa njim poraditi na cjelokupnom problemu.



Upravo tako! A nastavnica je ostala zatečena par sekundi. Naravno da je porazgovarala s njim, problem će biti riješen, to nije sporno. Problem je što djecu odgajaju roditelji koji i sami nisu odgojeni na adekvatan način, a takvih je sve više. Obrazovne ustanove mogu uticati na odgoj djece, ali ne mogu ispravljati propuste u odgoju njihovih roditelja. Pozdrav svima!




Anoniman -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (27.3.2009 23:20:18)

"Ma šakom u glavu" ko što reko Rambo Amadeus.
Trebalo mu se možda prostrijet crveni tepih...Roditelji od djece prave debile. 




adannn -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (27.3.2009 23:20:25)

Biti nastavnik odnosno profesor danas je jako teško...Djeca su drugačija,brinem se za buduće generacije kojoj pripada i moja kćerka....Situacija je zaista ozbiljna.Sve je više djece koja su agresivna i koja tu agresivnost ispoljavaju i prema roditeljima i naravno svojim vršnjacima...Danas je mnogima jednostavno ponašati se agresivno i bahato prema roditeljima,zatim djevojčice se ponašaju za svoj uzrast i previše ''zrelo''.Naravno nastava je odgojno-obrazovna a prije bi trebala biti odgojna nego obrazovna..Ta nastavnica je učinila nešto što je bilo potrebno da to roditelji učine prije nje i da ga nauče da je to osnovno''pokupiti smeće iza sebe''jer time čuvamo okolinu a i svoje zdravlje..Ali vidimo da i njegov tata to nije naučio,pa kako da dijete shvati šta je učiteljica tražila od njega i da to nije nikakvo provociranje a ne daj Bože i uvreda........uhhh bila sam preduga sorry




dana3 -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (27.3.2009 23:47:18)

11 godina rada sa djecom koja nisu imala ni za osnovne potrebe kao i sa djecom koja nisu znala sta ce od viska,nakupilo je podobrano iskustvo.
ovaj primjer nazalost nije jedini,a desilo se recimno da se mojoj bivsoj nastavnici a poslije i radnoj kolegici desilo da je ucenik 8 razreda skinuo gace i pokazivao spolovilo[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image].
meni nije bilo jasno uopste kako je nesto takvo mogla da dozvoli.poslije njenog casa bio je red na mene i moj cas"Demokratija i ljudska prava".isti ucenik je odbio da sjedi i prati nastavu a ja sam mirno rekla:koliko pokazes intresovanje za moj cas i mene toliko i ja pokazujem tebi.meni ovo ne treba a li treba tebi bez mene ne mozes zavrsiit skolu pa izvoli.ustao je sa mjesta s anamjerom da me udari i ja sam rekla da izvoli ali cu i ja da vratim.pogledao me zbunjeno i poceo da psuje i zamisite vratim i ja istom mjerom.u ucionici je biola mrtva tisina,niko nije progovarao ni rijeci.sve se smirilo.

tad sam smireno upitala da li cemo nastaviti s casom?
upucujuci ucenike i upoznavajuci ih sa predmetom rekla sam osnovno da se gradivo dijeli na 4 oblasti medju kojima je prvo ODGOVORNOST-znaci nije demokratija samo JA HOCU vec prvo treba da se urade nase obaveze pa tek onda da trazimo svoje prava.to znaci da ne moze dijete da trazi sta hoce i ponasa se jkako hoce a ne daje nista za uzvrat.

bila sam jedan od cijenjenih ucitelja(glavno zanimanje) i kako nastavnik, a sa djecom problemima ostvarila znacajan uspjeh u takcmicenjima iz ovog predmeta.

danas sam roditelj i znam da niko moje dijete ne moze odgajati niti u skoli preodgojiti ako ga ja ne uputim na pravi put i ne naucim da bude covjek
roditelj je prva karika  u socijalizaciji djeteta




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (27.3.2009 23:50:54)

Svaka čast! Zaista lijepo rečeno. Puno te pozdravljam!




Anoniman -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (28.3.2009 0:09:52)

ustao je sa mjesta s anamjerom da me udari i ja sam rekla da izvoli ali cu i ja da vratim.pogledao me zbunjeno i poceo da psuje i zamisite vratim i ja istom mjerom.u ucionici je biola mrtva tisina,niko nije progovarao ni rijeci.sve se smirilo.


Hrabra si! većina nastavnica se povuče jer to je mač sa dvije oštrice, šta sve nisu u stanju učiniti...pa čak i ubiti.




Crvena -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (28.3.2009 6:32:27)

Mislim da se danasnja djeca odgajaju na pogresan naci, a svakodnevno smo svjedoci tih gresaka.
Jer danasnji roditelji djeci govore ako ne budes ucio bices smetljar.[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image]
Umjesto da mu objasnjava kako sve ljude treba uvazavati i postovati bez obzira na to kojim se poslom bavi i sl.
Ja sam dozivjela da roditelj kaze svom djetetu "nemoj podizati taj papiric, sta ce raditi smetljari"[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (28.3.2009 10:59:46)

IZVORNA PORUKA: hanabanana

Roditelj je, po prirodi stvari, stao na stranu dijeteta, i vjerovao svom dijetetu.



Upravo je problem u ovome što kažeš "po prirodi stvari". Slažem se s tobom da roditelj treba imati povjerenje u svoje dijete, ali ono ga treba zaslužiti. Apsolutno vjerovanje svemu što dijete kaže može dovesti do vrlo nezgodnih situacija.

Primjer 1
Klinac se potukao sa školskim drugom i dobio batine. Da se otac ne bi naljutio na njega, rekao je da ga je udarila nastavnica. By the way, tuči je prisustvovalo nekoliko učenika iz dječakovog razreda. Otac izrevoltiran odlazi i napada nastavnicu, dakle stao je na djetetovu stranu, a da prethodno nije provjerio da li je to istina. Nema razloga da provjerava, jer on VJERUJE svom djetetu. Nastavnicu pozivaju na razgovor, direktorica organizuje sastanak, pozivaju se učenici koji su prisustvovali tuči i roditelji dječaka. Šta se dešava? Djeca šute jer se boje "odmazde". Nastavnica se nalazi u nezavidnoj poziciji, iako dugo godina radi u toj školi i svi je znaju kao vrlo odmjerenu osobi i jako dobrog pedagoga. I na kraju, kao svjetlo na kraju tunela, javio se jedan dječak koji je rekao istinu, tj. da nastavnica nije udarila tog dječaka.

Primjer 2
Otac petoro djece, stalno interveniše za svoju djecu, koja uvijek prave probleme. Nema dana kad on nije kod direktorice. Rezultat toga: jedan od njegovih sinova je nožem (čakijom) ozlijedio dječaka jer su se posvađali. Dječak je hvala Bogu dobro prošao jer je ubodna rana nekoliko centimetara od kičme. Koja je sankcija? Škola može samo da mu snizi vladanje.

Nastavnici ne mogu odgajati dijete, ako roditelj ima tu mogućnost da svaki  njihov postupak osporava. Danas djeci bukvalno "ne smiješ" ništa. Ja to vrlo dobro znam. Radila sam jedno vrijeme u jednoj srednjoj školi u Sarajevu. Bilo mi je lijepo raditi s mladim ljudima, ali sam morala biti kameleon, sa svakim razredom drugi pristup. Moraš ih upoznati kako bi ti čas uspio. Kod mene su bili dobri, ali znam ja kako sam dolazila do toga. Što se odgoja tiče, daleko su oni od onog dobrog starog odgoja o kojem M. Amina priča.




hanabanana -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (28.3.2009 12:31:27)

IZVORNA PORUKA: Okarica

Upravo je problem u ovome što kažeš "po prirodi stvari". Slažem se s tobom da roditelj treba imati povjerenje u svoje dijete, ali ono ga treba zaslužiti. Apsolutno vjerovanje svemu što dijete kaže može dovesti do vrlo nezgodnih situacija.


Ma ja sam mislila na to da roditelj treba vjerovati dijetetu, ali svakako treba čuti i drugu stranu priče, te u skladu s tim djelovati.
Recimo i kod nas smo čuli priče da je pojedini nastavnik zlostavljao učenice ili učenice. Nažalost i to se dešava.
Šta ako dijete zna da je nastavnik uvijek u pravu za njegova roditelja, da li će se povući u sebe i da li će reći roditelju što se dešava?

IZVORNA PORUKA: Okarica
Rezultat toga: jedan od njegovih sinova je nožem (čakijom) ozlijedio dječaka jer su se posvađali. Dječak je hvala Bogu dobro prošao jer je ubodna rana nekoliko centimetara od kičme. Koja je sankcija? Škola može samo da mu snizi vladanje.


Ovdje je najblaža sankcija sniženo vladanje. Po KZ Federacije ovo se i krivično goni, zavisnosti da li se radi o maloljetniku koji je već krivično odgovoran, ili sankciju trpi roditelj.





Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (28.3.2009 12:35:40)

Razumijemo se! Najveći je problem što se obično pribjegava ovoj blažoj sankciji. Uh, odoh ja s teme.
Zahvaljujem se svima koji su ovdje do sada diskutovali.
Pozdrav!




Anoniman -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (28.3.2009 12:42:11)

Jer danasnji roditelji djeci govore ako ne budes ucio bices smetljar.


E baš ovo sam htjela i ja reći. Ljudi na pošten način zarađuju novac a stalno ova rečenica...[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




scarlett -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (29.3.2009 1:55:43)

Lijep pozdrav svima, ovo je prva tema koja me je zaista navela da se i ja pojavim na forumu. Obzirom da sam prosvjetni radnik i u 21 sedmici trudnoće, zaista razmišljam da li da se nakon poroda vratim u prosvjetu. Završavala sam fakultet iz ljubavi prema tom poslu, bila sam puna motivacije i vjerovala kako ću ja promijeniti svijet kada uđem u razred. Ni sama nisam imala puno lijepih sjećanja na odnos nastavnik - učenik, te sam sebi obećala kako će svako voljeti moje časove, ne predmet, jer nije svako dijete nadareno za sve, niti mu je svaki predmet interesantan, ali sam vjerovala da će učenici voljeti da budu na mojim časovima, jer ću ih učiniti maksimalno interesantnim i imati korektan odnos prema njima bez obzira na njihov status u bilo kojem smislu.
Sada, nakon višegodišnjeg rada i u osnovnim i u srednjim školama, mogu da kažem da sam razočarana i da sam se više puta vratila kući ponižena, nego zadovoljna proteklim radnim danom.
Ne želim prepričavati svoja negativna iskustva, ali moje iskustvo mi daje za pravo da mogu reći da su škole odraz sveukupne situacije u našoj zemlji.
Kao prvo roditelji ne odvajaju dovoljno vremena za razgovor sa svojom djecom, često nisu u toku sa stvarnim životom njihovog djeteta. Misle, da ispunjavanjem materijalnih želja svoje djece, završavaju njihove roditeljske obaveze. Žude za tim da ostvare što više profita, kao da omoguće bolji život svojoj porodici, a ustvari samo doprinose da se porodica i njene vrijednosti narušavaju i razaraju.
Ima slučajeva, kada su roditelji utjecajni, pa smatraju da njihova djeca moraju biti "genetski" pametna i da samo nastavnik može biti kriv, ako postoji neki problem. 
Ima slučajeva i kada roditelji uslovljavaju nastavnike da se njihovoj djeci poklanjaju ocjene, da bi mogli proći većom prosječnom ocjenom. Pa zašto djete mora proći "poklonjenom" peticom? Jeli 4 tako loša ocjena, ili nam je bitno da pred familijom možemo da se mi lično pohvalimo visokim ocjenama naše djece? Zar im tako ne činimo samo magareću uslugu?
S druge strane ovaj naš bolesni mentalitet čini da u rijetko kojoj školi kolege jedni druge ne smatraju konkurencijom i umjesto da jedni druge podrže na sjednicama i zajedno ne pokušaju riješiti neki problem, oni međusobno jedni druge omalovažavaju. 100 puta sam bila svjedok da neko izrazi problem s nekim učenikom, a ostali glume kao da oni nemaju te probleme, samo da bi kolega ispao nesposoban. Odnos među kolegama je napet, međusobno nepoštivanje primjete i učenici i naravno sve to utiče i na njihov odnos prema nama - prosvjetnim radnicima.
Iz tog razloga mnoge kolege pristaju na ucjene ( čuvaju svoja radna mjesta, a gube moral), poklanjaju ocjene ( pa gube vlastite kriterije i ispadaju uvijek opet nepravedni prema nekim učenicima), ne snižavaju vladanje, jer svaka škola pokušava sakriti loše što se u njoj dešava.

31.12. prošle godine, bila sam na zamjeni i prvi put se susrela sa odjeljenjem u kojem sam održala čas. Pošto je to bilo pred Novu godinu, osmislila sam čas u vidu igrica, kupila bombone, i neke nagradice, za učenike koji se najbolje pokažu. Jedan učenik nije sudjelovao, nego je cijeli čas dobacivao vulgarne komentare, galamio i ometao rad. Unaprijed sam bila obavještena da pedagog škole svakog nastavnika koji mu pošalje učenika sa časa, smatra nesposobnim, jer kao nisi u stanju da zainteresuješ dijete - tako da mi to i nije padalo na pamet. Da učenika odstranim sa časa - to je naravno zabranjeno. Obzirom na moje iskustvo, znala sam da kritike kod takvih učenika, prave samo još gore i ja sam ga više puta zamolila da umiri i makar pusti druge učenike da se igraju ( u VIII) razredu. On je i dalje nastavio, ja sam mu prišla, sjedio je u zadnjoj klupi i stavila ruku na rame ( jer sam u pedagoškim časopisima čitala da to kao ima nekog efekta da umiriš učenika) i rekla : "Hajde molim te nemoj više galamiti" i pokušala nastaviti komunicirati sa ostalim učenicima koji su glasno govorili jer to je bilo takmičenje i svi su sudjelovali, nema više da neko diže dva prsta, međutim on je bio najglasniji i nije htio popustiti. Ja sam svoju molbu ponovila još 2 puta i taj drugi put, učenik mi je histerično opsovao Boga i rekao "Pa vidiš da i drugi galame!"
Kasnije sam čula od kolega da se njima to dešava s istim učenikom redovno, pa čak i gore, stalno ometa rad i ima dosta neopravdanih, ali ministarstvo ne dozvoljava premještaj u drugu školu, jer nije počinio još uvijek dovoljno velik "belaj"...

Ovo je samo jedan primjer, a susrela sam se i sama sa ucjenama nadređenih, prijetnjama roditelja na ulici, lažima koje su se širile školom od strane školskog odbora, jer je radno mjesto namještano nekom drugom, a svi znamo da su školski odbori uvijek članovi nekih političkih partija.

Nikad dosada nisam popustila svojim moralnim načelima, nastojala sam da budem dobar predavač, a prije svega čovjek. Ipak to je jako teško biti okružen ovakvim džavoljim krugom.

Najzad mogu reći, da ne krivim uopšte djecu odnosno učenike, ma kakvi da su. Krivi smo mi stariji, što se međusobno takmičimo u smislu ko će imati više - ko će ostvariti više, ko je bolji u poslu, a djeca uče od nas i šta drugo mogu naučiti nego... da ne moraju nikoga poštovati, da imaju pravo dobiti i uzeti sve što žele, da imaju pravo svakog omalovažiti i poniziti, jer neće biti kažnjeni za to, da se nizašto u životu ne moraju potruditi ili zaslužiti, jer uvijek postoji neki način da se plati ili ucjeni da bi ostvarili ono što žele.

Oprostite mi na dugom izlaganju, ali trenutno sam u fazi kada me sve ovo jako potresa i počinjem shvatati da je moje životno opredjeljenje, ono što sam studirala iz ljubavi, ustvari bila možda greška, jer nisam u stanju da mehanički idem na posao i da me nepravda ne boli...




Crvena -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (29.3.2009 8:23:06)

Tacno je da su skole odraz sveukupne situacije u drzavi i to svakim danom uvidjamo na svojoj kozi[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




juni -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (29.3.2009 10:33:57)

Zaista nisam znala da je ovako haoticno stanje u nasim skolama! Jer kad sam ja isla u skolu (osnovnu) prije 12 godina nastavnik je mogao izbaciti sa casa dijete koje pravi probleme, nastavnik je imao autoritet i postovao se, pa i nije bilo toliko problematicne i neodgojene djece.

I jos jedan razlog zasto ne zelim da moje dijete pocinje obrazovanje u ovoj drzavi!




Anushka -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (29.3.2009 10:52:53)

Scarlet, imam potrebu da ti odgovorim i probam pruziti malo podrske. Naime, moja mama je prosvjetni radnik i njena prica je strasna - ali sam ponosna na nju jer je uspjela ostati ono sto si ti opisala kao svoju zelju, ima skoro 30 godina radnog staza, neki je jako vole, neki je mrze, mnogo puta je rizikovala radno mjesto, bila ponizavana itd ali je ostala dosljedna sebi. I danas joj neki ucenici poslije 20tak godina cestitaju praznike i salju pisma, mailove, smsove. Ipak je platila visoku cijenu u zdravlju a i nasi odnosi nisu bas najbolji uvijek - puno je energije gubila na poslu pa smo to svi osjetili u kuci. Meni nikad nije htjela nista nasteliti u skoli i bila je vrlo strog roditelj, ali sam u skoli u glavnom imala lose iskustvo zbog raznih osveta njenih kolega. Cak i na odbrani maturskog sam na svojoj kozi osjetila nevjerovatnu nepravdu koja ni poslije 10 godina nije jasna ni meni ni njoj.
Sa druge strane ja sam zavrsila psihologiju sa uvjerenjem da nikada necu raditi u skoli. I tako je i danas. Do sada sam se susrela sa mnogo ucenika i ucenica ogorcenih na stanje i odnose u skoli, i na ovo sto si opisala, a meni je uvijek najvise smetao nerad psihologa-pedagoga. Svaki pokusaj da saradjujem sa njima je zavrsavao kriticno. I najvise mi smeta kada djeca koja vriste trazeci pomoc (ponasanje djecaka kojeg si opisala je upravo to, trazi negativne poticaje jer ne zna za pozitivne, i tako moli za pomoc koja nije tvoj posao)nekako prodje kroz skolu, i onda zavrse ili u hitnoj, ili u zatvoru ili na groblju. Ili kad mentalno zaostala djeca jedva nekako zavrse skolu a da nikad niko nije ispitao zasto nisu u stanju pratiti nastavu. ili kad ucenica zavrsi 7. razred a da niko ne primjeti da je u 8.mjesecu trudnoce i jos mnogo primjera..
Mogu te samo zamoliti da prije svega budes mama svojoj djeci(i supruga:), a preostalo vrijeme i energiju da ponudis ovim novim generacijama i iako ne mozes "sve spasiti" bit ce super ako dopres do jednog djeteta i ucinis njegov/njen zivot boljim, laksim, kvalitetnijim.. uvijek se sjetim jedne divne izjave:
"Prije nego se pocnes zaliti na mrak, upali svoju svijecu." 
Nadam se da ce moje dijete imati takvu nastavnicu/profesoricu!




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (29.3.2009 21:56:35)

IZVORNA PORUKA: juni

autoritet i postovao se, pa i nije bilo toliko problematicne i neodgojene djece.




To i jeste najveći problem. Nastavnku je oduzet autoritet i ljudsko dostojanstvo.
Sve ono što je navela scarlett je tačno, nažalost. Scarlett nemoj da gubiš nadu, bar zbog one dobre i vaspitane djece koja žele da uče  i zbog kojih si, na kraju krajeva, odabrala taj poziv. Ja nisam dugo radila u školi, bila sam na zamjeni, ali sam provela dovoljno sam tim mladim ljudima, da mi se taj posao dopao. Bilo je tu problema, ne kažem, ali u poređenju s drugim poslovima koje sam radila taj mi je nekako najplemenitiji. Jednom sam srela učenika na ulici. Rekao mi je da je popravio ocjenu. Niko nije bio sretniji od mene. Podstakla sam nekoga na učenje! Nadam se da ćeš kad se bebica rodi promijeniti mišljenje. Puno pozdrava tebi i ostalim ženicama koje su ovdje diskutovale!




scarlett -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 1:14:54)

Hvala vam mnogo na riječima podrške i razumijevanja. Drago mi je da ima roditelja koji shvataju ozbiljnost situacije. Ma naravno da neću odustati, ali čovjek dođe jednostavno na izmak vlastite snage i počne razmišljati da pusti sve... Ali naravno, to je samo faza, a ono što mi daje moral i što će me sigurno još više motivisati kasnije je ovaj moj malac kojeg jedva čekamo MM i ja.




Ummuisa -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 18:36:40)

IZVORNA PORUKA: Okarica

Jedan je pravi problem, potpuno nezainteresovan za učenje, a drugi ima potencijala, a neće. Žena se potrudila da tog malog podstakne na učenje i on je počeo da je vrijeđa jer je popustljiva prema ovom drugom dječaku, a od njega traži više. Taj dječak živi s ocem koji ne radi i razrednica je vrlo zaštitnički raspoložena prema njemu, bukvalno mu garderobu nabavlja itd.


ovaj prvi dio posta mi nije jasan... čiji otac je došao nastavnici poslije u školu, ovaj što je nazainteresovan za učenje ili ovaj što mu ona nabavlja garderobu [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image]
Kako sam razumjela da je u pitanju ovaj prvi..

Moguće da je nastavnica bila i previše subjektivna u svom odnosu prema učenicima..  Prema njegovom drugu se ponaša posve blagonaklono a od ovog zahtijeva znanje možda bez popustljivosti...

Mali je došao do zaključka da ga ta nastavnica ne simpatiše baš nimalo, i to kupljenje smeća je bila samo nijansa, kap koja je prelila čašu ... nekad je dovoljno i na pogledu zaključiti da te neko ne sipmatiše..

Mislim da nije problem u tome što je ona njemu dala smeće da pokupi, nego što se takvih sitnica nagomilalo...

Vjerujem, da se je nastavnica postavila prema svim učenicima jednako bez zaziranja u njihov privatni život, da od svih traži isto, ne bi mali bio toliko ogorčen..

Pa čak i ako je upoznata bila sa tužnom životnom pričom nekog učenika, tada je te emocije i blagonaklonost trebala pokazivati bilo gdje ali NIKAKO pred ostalim učenicima... Jer, možda ovaj mali u svom životu ima nekih drugih problema, možda ni u njegovoj porodici ne vlada idila,  ali se ne priča o tome javno, i zašto bi on trebao da shvati da bi svu blagonaklonost trebao da uživa onaj koji nema jednog roditelja a da se na njemu kola lome...[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

BTW. potpisujem sve postove u vezi raspuštenosti djece, ali eto ovo je onako malo iz drugog ugla..





dana3 -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 18:56:46)

scarlett-jedan od uslova upisa na akademiju bila je upravo ljubav prema djeci 

ja sma krenula stopama moga rahmetli oca i brata.brat i dalje radi.ja sam danas u svedskoj i ne zelim da radim u njihovim skolama.vrtic i to uzrast 1-3 godine.cim malo vise saznaju pocinju da rade probleme a ucitelj manji od makova zrna-znaci nije samo u Bosni tako a idemo tim putem nazalost.
to sto dijete nema jednog ili nijednog roditelja nije razlog da bude propalitet.moj otac rahmetli nije imao nikog i cesto je znao reci"volio bih da samo jednom imam koga zovnuti mama ili tata".,nije imao a postao je cijenjen nasiroko,u poslu se zalagao maksimalno i dalo je ploda.radila sam po njegovom nahodjenju i stekla vlastiti autoritet i postivanje i djaka i roditelja a to sto spominjes o opstem rasulu u kolektivu to je nazalost tacno.u zbornicama su tabori i grupice niko nikog nista ne petia-stariji radnici nece da pomognu a mladi opet pokupili svu pamet svijeta i nigdje kraja.uopste ne razgovaramo na sjednicama i ne govorimo nasa djeca vec onaj tvoj u razredu i sl.

katastrofa

eto ovako molim sve vas roditelje koji ste poslali i saljete djecu u skolu-razgovarajte sa uciteljima trazite savjet,pomozite i svojim prijedlozima,kreativni jeste,dogovarati se na roditeljskom sastanku o tome kakao ce biti na slijedecem i sl.

na mojim roditeljskim sastancima djeca su sluzila kafu u kolace koje pripremim prije toga a pare smo skupljali najmanje mjesec dana,pripremali dramske komade i skeceve a uz moju pomoc pisali smo sami tekst i izmisljali uloge,svaki ucenik je imao neko zaduzenje tako da je roditeljski sastank bio nesto sto se ne smije prpustiti aroditelji lijepo iznenadjeni koliko njihova djeca znaju,mogu i hoce

tesko je danas valjati svakom ali ako valjam za 3 roditelja a za 1 ne valjam ha boze moj 3 je veca cifra.
sretno svim iskrenim  prosvjetnim radnicima i sretno savjesnim roditeljima




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 19:31:58)

Ummuisa izvini, moguće je da nije jasno napisano. Dakle, oba učenika su problematična, s tom razlikom što jedan ima potencijal, a drugi je teški propalitet. Nastavnica je htjela da ovoga koji ima potencijala podstakne na učenje. Taj dječak živi sam sa ocem i njemu njegova razrednica nabavlja garderobu, a ne nastavnica iz primjera. To je taj isprovocirani dječak, čiji je roditelj bio na razgovoru kod nastavnice.




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 19:36:15)

Meni iz tvog posta Ummuisa nije jasno nešto. Da li ti opravdavaš razlog zbog kojeg je on isprovociran? Nastavnici, drugoj djeci i drugim nastavnicima nije poniženje da kupe smeće, a tom malom, a očito i njegovom ocu jeste!




Dinkica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 20:01:53)

Mozda ali stvarno mozda je slucaj u ovom razredu da profesorica odlicne ucenike forsira za neke lijepe i kulturne dogadjaje a lose ucenike za neke malo teze i recimo nezahtjevne (u smislu inteligencije) poslove tipa baciti smece, prenijeti nesto tesko i sl. Sjecam se da sam ja imala takvu profesoricu, koja je imla par svojih  miljenika i forsirala ih za sve sto treba u skoli, razne akcije i takmicenja a ove lose samo za otici do prodavnice, pomjeriti ormar i tako... Svi bi se trebali jednako tretirati, mozda je to i bio slucaj, ali nekao sam na prvu ruku pomilsila da je bolje da je nekom odlikasu dala da baci smece da bude dobar primjer svim ostalim ucenicima.
Napominjem ovo je sve nagadjanje i pod velikim MOZDA.




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 20:20:37)

A možda je sama trebala sve počistiti, neka učenici sjede.
Kad je izlet, čiste svi, uključujući i tu nastavnicu!
Dinkice, možda si ti i u pravu, ne znamo tačno šta se dešavalo na tom izletu.




Dinkica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 20:32:07)

Nece biti neprilagodjena, samo ce se vjerovatno druziti sa ljudima slicnog odgoja ili ce pak biti dobar primjer drugoj djeci, ne moraju samo roditelji odgajati djecu (nazalost), djeca upijaju kao spuzve i od prijatelja i to jako puno. Ja sam cak i u vezi sa sadasnjim MM-om bila jako postidjena sto se tice smeca. Inace ga stvarno ne bacam osim u korpu, ali jednom u setnji  prema vrelu bosne sam bacila zvaku u travu, tako me je postidio da sam je trazila i jedva nasla i bacila u korpu naravno [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image]. Covjek uci dok je ziv....Ja sa to uradila iz ljubavi a ne zbog neke sile, tako isto treba stvarno biti dobar "majstor" pa znati sa djecom, po meni je najbolja metoda kad nekog postidis, ako taj neko ima stida[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




Okarica -> RE: Da li opravdavete ovakav pristup? (30.3.2009 21:02:48)

Dinkice, što si brza! Ja sam u međuvremenu izbrisala ostatak posta, a tvoj odgovor se referira na njega.  Predomislila sam se jer sam pomislila da curica stvarno nije imala ključ, pa ne bi bilo fer da je a priori osuđujem. Slažem se s tobom, ali šta ćemo sa onim ljudima što nemaju stida? Pozdrav!




Stranica: <<   < Prethodna stranica  1 [2] 3 4   Sljedeća stranica >   >>