scarlett -> RE: Razgovori u ocekivanju beba-oktobar (19.10.2014 18:34:07)
|
Ćao drage [sm=nosecka.gif Čitala sam vas ovih dana, al nešto nisam imala volje pisati, mučnine su se dosta smirile, ali i dalje povraćam, mučim se po cijelu noć kad legnem, jer mi dođe kiselina do grla i onda svako jutro oko 5-6 obavezno moram otići to izbaciti. U toku dana me muči želudac, štagod pojedem, on radi kao lud, krče crijeva i onda imam proljev, imam osjećaj da je to sve od te kiseline. Baš mi to pravi veliku nervozu u stomaku, ne znam šta da radim, a jedem samo hljeb, salamu, kajmak, abc sir i ponekad trapist. Eh sad su mi od tog proljeva valjda iziritirani hemoroidi i od jučer me i to počelo mučiti. Ja ne znam koja se krema može koristiti u prvom trimestru, imate li prijedlog? Ja sam se kao student dosta patila s tim, isprobala sve kreme ništa nije dugoročno pomagalo, samo dok prvih par puta namažem i onda kao da više ne pomažu. Baš sam se plašila kako će biti kad zatrudnim, međutim, cijelu trudnoću ih nisam ni osjetila. I onda dva dana pred porod, osjetim ja kao malo da me nešto pecka, namažem kantarionovim uljem, jer to kao pomaže, rekoh nek se smiri na vrijeme, da ne buknu nakon poroda, da bi oni ustvari odmah nakon tog kantariona buknuli. To je bilo strašno, da sad ovdje ne opisujem, na stranu bolovi, ali kako je to izgledalo, ja sam bila ubjeđena da me neće moći klistirati. Ovo pišem, zato što vidjeh maloprije da se neka od vas oko toga sekira, a znam kako je. Međutim, to je prošlo sasvim ok, kad sam rekla sestri da to neće moći uraditi, jer imam strašne hemoroide, ona mi samo reče Ništa se ti ne sekiraj, samo se popni ( na onaj ležaj, stolica, šta je već bilo). Uglavnom, moguće je klistiranje [sm=smiley36.gif] Skoro 2 mjeseca sam se nakon poroda mučila s njima, nema šta nisam probala, spasila me bambi s ovog foruma, preporučila kremu hedensa i stvarno me ona izliječila. Otada je prošlo 5 godina, nisam imala problema s hemoroidima i eto sada... već na početku trudnoće [sm=s