sporty mamaa -> RE: Tuta i kako naučiti!? (22.5.2010 0:51:26)
|
IZVORNA PORUKA: titi ja cu se ubiti[sm=zmeden.gif] samo kada se sjetim kako sam bila sva ponosna sto smo uspjeli, zadnju sedmicu je katastrofa[sm=smiley19.gif] niti trazi tutu, niti je zeli vidjeti, pisne kada stigne kao nekada, jedna mi je zena rekla da je moguce posto je zahladnilo, i da se teze suzdrze[sm=smiley19.gif] [sm=smiley19.gif] ja neznam vise sta da radim, djabe kazna, djabe po dupetu, djabe glumim ljutu babu, sve nam je popisano, dajte neki savjet, sta se s njim desaje[sm=zmeden.gif] [sm=zmeden.gif] ja sam opet na rubu zivaca, nemogu vise, kaku cemo i uhvatiti vec nekako ali i tu mi pokusaje malo odglumiti, ako ga u tom momentu upozorim sve 5 ali pisko sve upiski, cak ponovo moramo staviti pempaske navece[sm=smiley19.gif] [sm=smiley19.gif] [sm=smiley19.gif] jel imao neko slican problem[sm=smiley13.gif] Titi, jednostavno pokusaj shvatiti zasto dijete odbija tutu, je li imao neku stresnu situaciju, je li bio prehladen i sl... I nikad NIKAD ga nemoj kazniti ako to obavi u gacice.. Mozes mu reci "Dragi to sto si uradi nije lijepo, ali mama zna da ces sljedeci put biti pravi mamin djecak i traziti tutu" I tako svaki put, jer ako ga kaznjavas piskit ce ti se i od straha da ces ga udariti ili galamiti... Ako jos nije spreman, vrati mu pelenu, pricekaj par dana i ponovo u akciju... I svaki put ga nagradi i pohvali kad to obavi u tutu... Najbolji primjer je kad im recimo kazemo za neku osobu kako se redovno piski i kaki u tutu, evo recimo ja medu i lutku stavljam na tutu i kad ona ne vidi ja uspem vode da misli da se medo popiskio... I onda i ona hoce ko medo... [image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Zamisli, valja stavljat nekoliko puta dnevno i nju, i medu, i bebu[image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringeraja.ba/forum/smileys/smiley36.gif[/image]
|
|
|
|