madam x
|
IZVORNA PORUKA: hanabanana Ja bih ozbiljno pitala, jer vidim da ovdje ima prosvjetnih radnika. Ako od 26 učenika, samo šest pozitivno uradi test iz matematike, čija je to greška? Škole, programa koji nije prilagodjen učenicima, učiteljice koja ne zna objasniti, roditelja što nisu bili dobri matematičari u osnovnoj školi? Ja bih rekla da je ovdje ipak do učiteljice...neko se više trudi, neko jednostavno nema volje...eh zato bi fino po učinku trebali rezati platu, po rezultatima, pa bi se svi više trudili. Ja radim u predmetnoj nastavi i vjerujte nije lako. Imam oko 270 učenika, viđam ih uglavnom dva puta sedmično, gradivo preopširno. Djeca uglavnom slobodnijeg ponašanja, jer nastavnik nema instrument u ruci da to dijete umiri, ako mu kod kuće nije usađeno poštovanje prema starijem uopšte. Pogotovo sad kad znaju da moraju proći i da će -učili- ne učili na kraju imati dva- ravno im do mora. Razredi ogromni, neki i preko 30 učenika. Imala sam konflikt sa roditeljem, jer sam učenika, koji je opsovao drugom učeniku na času, na glas majku, poslala kući ( razrednik sam ). Roditelj je bio jako ljut, jer ga nisam smjela poslati kući ( u suštini i nisam, ali nisam u tom momentu znala kako da ga oštrije kaznim, a dijete je 7. razred, zna samo otići kući) jer je on navodno bio u tolikom strahu od roditelja, da se oni sad plaše, da je on mogao sebi nauditi. Tad sam rekla da ga odvedu psihologu, pa da utvrdimo u kolikoj mjeri je on izložen opasnosti od suicida, pa da u skladu s tim postupamo.Hoću reći da su djeca spremna na mnogo šta a uvijek je nastavnik taj koji griješi. Puno je lakše u razrednoj nastavi, gdje učitelj može pomno pratiti sve učenike, njihov napredak i rezultate, te za svakog učenika pronaći odgovarajući pristup.
|