http://portal.monks.ba/start/Default.aspx?tabid=67 - na ovom linku pročitati zakon o osnovnom obrazovanju i inkluziji, to je što se tiče njenog obrazovanja
Član 26.
U redovnoj osnovnoj školi realizira se nastavni plan i program za učenike/učenice normalnog psihičkog razvoja i dodatni programi za nadarene učenike/učenice, individualni prilagođeni programi za djecu s posebnim potrebama i nastavni plan i program za odrasle.
U odjeljenje redovne osnovne škole može se uključiti i dijete s posebnim potrebama, s kojim se realizira individualni prilagođeni plan i program.
Odgojno-obrazovni rad sa djecom sa posebnim potrebama odvija se i u redovnim osnovnim školama na osnovu principa integriranog odgoja i obrazovanja, što znači da svi učenici/učenice, uključujući i učenike/učenice sa posebnim potrebama, imaju pravo da budu u redovnim odjeljenjima, s tim što je rad sa djecom sa posebnim potrebama integralni dio odgojno-obrazovnih aktivnosti unutar odjeljenja. Rad sa djecom sa posebnim potrebama može da bude u manjim grupama u školi ili kao pojedinačni rad sa nastavnikom/nastavnicom - defektologom. Odgoj i obrazovanje djece sa posebnim potrebama odvija se u specijalnoj školi ili ustanovi. Mogućnost prelaska učenika iz specijalne u redovnu školu zavisi od pedagoškog, psihološkog, defektološkog, logopedskog i socijalnog statusa učenika/učenice. Procjenu vrši specijalna osnovna škola ili ustanova. Uz obučavanje učenika/učenica i unapređivanje njihovih sposobnosti, da bi se što prije vratili u školu najbližu njihovom mjestu stanovanja, specijalne škole odgovorne su i za obučavanje nastavnika/nastavnica za rad sa djecom sa posebnim potrebama kao i za obučavanje roditelja učenika/učenica sa posebnim potrebama, s ciljem povratka i zadržavanja učenika/učenica u redovnoj osnovnoj školi najbližoj njihovom mjestu stanovanja...
pogledati još član 27 i 28 zakona o osnovnom obrazovanju...
IZVORNA PORUKA: Lalana
Ono što se meni postavlja je, da li uopste ta malformacija utice na psiho-fizički razvoj djeteta, ili je to ipak bila neprofesijalnost direktorice škole
Ne znam tačno koja je ruka u pitanju i je li joj ta ruka dominantna, da li joj taj prst smeta ??? ne vjerujem ali et ne mogu da shvatim u čemu je problem pa je direktorica odmah hoće strpat u specijalnu
ako je samo polidaktilija znači bez prisustva nekog drugog sindroma onda to ne utiče na njen psiho-fizički razvoj...Oni to mogu operativno riješiti kad kod žele.
Drugo to nije bolest, ona je
možda dijete s posebnom potrebom jer će
možda imati smetnje pri nekoj aktivnosti i trebaće malo više pažnje i razumjevanja...
Uglavnom roditeljima savjetujem da ne odustaju da svoje dijete upišu u školu koju žele jer samo su oni ti koji odlučuju o tome.
< Poruku je uredio Breskva -- 22.2.2011 20:23:40 >