cookie-img

Stranica koristi kolačiće

Za omogucavanje usluga interneta, analizu koriscenja oglasnih sistema i funkcionalnosti koju bez kolacica ne bi mogli osigurati. Za daljnju upotrebu sajta složite se sa kolačićima.

writing-img

Skolarci od 2. do 5. razreda

  
clock-img

30.09.2015, 10:55

clock-img

salmana

pencil-img

321

user posted image


Prvacici imaju svoju temu, pa evo ovdje bismo mogle pisati aktuelne stvari iz visih razreda.

Jeste li zadovoljne napretkom I tempom usvajanja znanja sada kada stvari postaju malo ozbiljnije nakon prvog razreda?

U drugom polugodistu su najavljene brojcane ocjene, bojim se da ce tu da se odjednom sve iskristalizira ali I sokira djecu.

< Poruku je uredio Visnja RR -- 4.11.2015 9:39:02 >

clock-img

30.09.2015, 11:04

clock-img

salmana

pencil-img

321

I evo naseg konkretnog problema:

Moja je curica drugi razred, ali sam razocarana kako lose cita. Ne znam ni sta da ocekujem, uglavnom, zna sva slova velika, mala jos uvijek razmislja je li napisano d ili b, a ili e user posted image , presporo ih cita, jos uvijek razvlaci slogove, nikako da iz prve prepozna rijec. Vjezbamo naravno kod kuce kad god stignemo, ali ne primijetim iskreno neki narociti napredak. Ako isti tekst procita 2-3 puta zaredom to bude malo bolje, kao da uvjezba, ali ponovo, nisam zadovoljna. Imate li neki savjet?

I jos samo da dodam da je jos od vrtica u kontaktu sa slovima I brojevima, uvijek se jako dobro snalazila I lako ucila. Mozda ne rade dovoljno na vjezbanju nakon ucenja, mozda treba vise zadace? Moja u skoli u produzenom boravku odradjuje svo ucenje I sve zadace, nakon dolaska kuci u 5 premorena je slabo ima efekta raditi jos I kod kuce, mada se ona trudi a I ja cesto insistiram. Jos ako u kombinaciju dodam vannastavne aktivnosti 2x sedmicno za koje smatram da joj gode I da je opustaju,ispadne da nam fali vremena. A ne pretjerujemo sa obavezama, ide na ples I to je to, ni engleski ni sportovi ni cuda nam nisu u kombinaciji.

clock-img

22.10.2015, 20:06

clock-img

Dinki

pencil-img

4

Draga imamo identičan problem sa sinom i teško se snalazimo. U ostalim predmetima napreduje ukoliko nema testova ili tekstualnih zadataka, matematika bez problema, moja okolina također usmeno bez problema i testovi sa slikama gdje prepozna pitanje, ali čitanje odnosu na ostale đake nedovoljno, učiteljica nezadovoljna, a to jasno izgovara pred cijelim razredom što utiče na njega. Još radimo maksimalno sa njim i tragamo za rješenjem ukolko postoji. Moguće je da će i sa vremenom sve to jednom biti juče, ali mene je strah posljedica na dijete u smislu da stalno ima osjećaj da nije u istoj razini sa njima. po ocjenama. Ipak su oni tek drugi razred i napunili sedam godina. Šta dalje...

clock-img

23.10.2015, 10:36

clock-img

salmana

pencil-img

321

Dinki, mi pokusavamo kod kuce vjezbati sto vise, ali nekad mi je stvarno zao toliko peglati, strah me kontraefekta I da ne zamrzi I skolu I ucenje I mene koliko dosadjujem I trunim.

Ne znam, kod nas ce ocjene poceti tek u drugom polugodistu, ja sam joj rekla da se bojim da ce se razocarati ocjenom koja nece biti 5, jer njeno citanje nije za 5. Mozda je to I motivise da se potrudi, ovako uciteljica svaki put kaze da mora jos vjezbati, ona odgovori "dobro", ali sama ne trza da se potrudi, ja je moram gurati.

S druge strane, plan I program za drugi razred podrazumijeva postizanje tecnog citanja uz razumijevanje teksta, a drugi razred je tek poceo, imaju jos vremena. Jasno mi je da nisu sva djeca ista I ne leze im iste stvari jednako, valjda I ucitelji imaju razumijevanje za takvu neuravnotezenost.

clock-img

23.10.2015, 11:41

clock-img

Blue rose RR

pencil-img

4361

I tako, nas roditelje, obasipaju tezama da oni u prvim razredima samo se igraju, da je to njima samo upznavanje sa obavezama, i d anipošto djeca ne dolaze spremna u prvi razred, ni po čemu - ali zato niko ne spominje da u drugom polugodištu prvog razreda djeca iskihaju svaki minut u kojem su se igrali, i crtali zeke i jaja.
Niko ne spominje sporni NPP u kojem se od djeteta traži da početkom drugog razreda tečno pišu i čitaju. Što znači da dijete treba od februara do juna da napiše sva slova, a preko raspusta da roditelji nauče djecu da tečno pišu i čitaju. O mojoj okolini neću ni da pričam. Lekcije od nekoliko rečenica, koje djeca moraju da prepisuju stalno u sveske, ina kraju i ono malo lijepog rukopisa što su imali pokvarili su u razredu prepisujući i trkajući se sa krajem časa (ovo je moje iskustvo).
A onda treći razred i pizdarija oko tablica množenja i dijeljenja, hebeno rasparčavanje sabiranja na molekule (desetice i jedinice) na 5 miliona načina, što dodatno zbunjuje djecu, i na kraju imamo bosanski i pisana slova.
I sada četvrti razred uvodi fraze koje djeci ne budu objašnjenje već samo umetnute u lekciju, naravno pod obavezu da te fraze djeci se objasne (poput čestica - kad se definiše način nastanka grmljavine i sijevanja).

Ali zaboga puno je važnije da se obradi decidno muzičko, likovno i fizičko i vjeronauka, jer je to od krucijalne važnosti - na kraju krajeva i svi ministri u kantonu su nam sportisti, pa vjerovatno je i dekret neki donesen s tim ciljem...

Helem ja nisam zadovoljna niti NPP, niti načinom prenošenja znanja djeci, niti udžbenicima, niti obrazovnom politikom u cjelosti. Žao mi je što se djeca sada toliko muče i malteriraju kroz gradivo, a sve se svelo na ocjene. Imaju po 15-20 ocjena u toku jednog polugodišta, a znanje im je katastrofalno. Ulažu se tolike pare na nake Agencije koje prate obrazovni sistem, i nake seminare gdje se kao upoznaju nastavni kadrovi sa novitetima, sa progresom u obrazovanju, a oni na nivou fakultetdžija (naravno čast izuzecima)

Lično sam se izborila da mi dijete iz druge smjene uđe u prvu smjenu, jer samo na takav način roditelj (pogotovo zaposlen) može raditi sa djecom (jer se to od nas otvoreno traži), i dijete može uredno završiti obaveze prema školi, a da pored toga ne bude zakinuto za vannastavne aktivnosti.


Onako - baš sam ljuta na obrazovanje. I postavljam si pitanje: isplati li se dijete poslati u kakvu jaku srednju školu, da mu izvade dušu na slamku, jer ionako (ako ovako nastave sa obrazovanim sistemom) će joj trebati štela za fax??

_____________________________

"Ja jesam siromah i samo snove imam. Pred noge tvoje polažem ih. Nježno gazi, jer gaziš po snovima mojim.“
W. B. Y

clock-img

23.10.2015, 13:48

clock-img

salmana

pencil-img

321

BlueRose, sad si me isprepadala, a sve ti vjerujem. Obrazovni system nam je los, nastavni plan I program nam je los, udzbenici su losi, nastavnici su nemotivisani, otaljavaju, prebacuju masu obrazovnog programa na roditelje.

I ja sam misljenja da se jako malo radi u skoli, samo se prelazi gradivo I ide dalje, a da li su usvojili vec predjeno nikog ne zanima.

Sto se tice citanja samog, evo sam nasla jako dobar material koji su osmislile I realizovale nastavnice jezika, nadam se da ce nam svima biti od pomoci. U medjuvremenu, pitam se zasto radne sveske nasih sugavih udzbenika nemaju barem slican concept uvjezbavanja pisanja I citanja. Pedagogija I metodika su kompletne I kompleksne nauke, a ovdje udzbenike pise bukvalno ko hoce, ni strucna komisija ne postoji da procijeni autore da li su uopste kompetentni da ih pisu.

Sretno nam svima!

http://www.antonija-horvatek.from.hr/citanje-i-pisanje.htm

clock-img

23.10.2015, 22:53

clock-img

Dinki

pencil-img

4

moje dame, čovjeku je u svakom slučaju lakše kada podijeli poteškoće s nekim ko ima slične probleme.Već mi je malo lakše, ali blue rose u potpuno si u pravu za plan i program, pogotovo što sva djeca nisu ista, a ne posvećuje im se sigurno potrebna pažnja od strane učitelja. Previše se očekuje od roditelja. Vježbamo stalno, ali bojim se da učitelj mora na neki način preuzeti odgovornost i stimulisati dijete. A toga nema, tas na vagi se prebacuje na rad u kući. Nemam ništa protiv, ali sin me stalno pita a što sam ja lošiji u odnosu na druge i vidim da mu je teško....zato ne insistiram na ocjeni već samo na uspjehu u čitanju pisanju, da savlada do kraja školske godine, a fali podrška učiteljice, dosada je kritika...

clock-img

24.10.2015, 00:08

clock-img

Visnja RR

pencil-img

15102

Asja nije znala citati kad je posla u 1. ...nije nikad citala na slogove nego bi procitala jednu rijec pa stala pa drugu pa stala pa trecu....takvo je bilo njeno citanje u 1. te stanke su bivale sve krace ali je na raspust otisla sa ne bas tako tecnim citanjem....
vjezbali nismo...nego bi svako vece pred spavanje citale ...ona jednu stranu ja drugu stranu iz neke knjige.... i jednog dana ona meni i MM posla nesto da procita i skontamo kako nase dijete cita tecno bez zastajkivanja ...osim ako bas nije neka preduga, teza rijec....
to me je bas iznenadilo.... u stvari njeno dobro itanje nije plod vjebe nego kao da je doao trenutak da ita...kao da je preko noi sazrela za itanje...znam smjeno zvuim al fakat je tako bilo

sad u 2. razredu tempo ko u prci.... zadaca-ucenje-testovi-provjere, diktati .... bas im je tempo momacki.... stizemo ali ni jedan dan nema "odmora"...
malo zamorno i meni :) al mislim da to tako treba... nek nauce na tempo

BR bolje da idu u laksu srednju skolu...lakse ce savladati gradivo i imati bolje bodovo za fax :)))

< Poruku je uredio Visnja RR -- 24.10.2015 0:14:56 >


_____________________________

Asja = duša duše moje :)
03.04.`08

clock-img

25.10.2015, 21:33

clock-img

R&T@

pencil-img

5982

Blue rose, svako slovo si " ubola"...user posted image
user posted image user posted image

_____________________________

“One su male, ali su velike, odnosno, hoću reći, nisu više male, ali su dosta velike da ne budu male“... One su T&R...

clock-img

26.10.2015, 08:35

clock-img

Hanady RR

pencil-img

18727

Kao i inače slažem se sa BR .....


Ja sma jedan od onih roditelja koja je tvrdila da djeca ne trebaju učitri prije škole jker tamo će naučiti...
priznajem pogriješila sma...
starija je krenula sa znanjem čćitanja i osnovama svega da prvi ni sojetile nismo...
i ćirilično pismo je znala pa i drugi smo fino predeverali...
e tablicu množenja nisma kao dala ranije d auči nek uči sa rajom...
tu sma se izradila...
stigla je ona to bez problema da nauči al pod ogrnim stresom....
jer je sve brzo prebrzo....


e zato mlađoj koja se sada prvačić ništa ne branim...
seka je unaprijed uči i to olakšava i njoja i nama ostalima školovanje....


Za sad je ok i kod velike i kod male....
samo da moraju mimo škole roditelji raditi sa djecom to moraju...user posted image


_____________________________

''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''

H- 25.6.2006
F-12.2.2009

clock-img

28.10.2015, 12:10

clock-img

Visnja RR

pencil-img

15102

2.razred

Krenuli smo ove sedmice s pisanim slovima... Pa se iznenadih da joj dobre ide.... vjerovatno i svima user posted image

_____________________________

Asja = duša duše moje :)
03.04.`08

clock-img

28.10.2015, 12:57

clock-img

ziki

pencil-img

1815

Kod nas nije krenulo sa pisanim slovima još. Mada naša učiteljica je na bolovanju od prošlog utorka i baš nam nedostaje. Djeca su tužna, a jedna curica je čak pokušala da pobjegne iz škole kad je vidjela da se nije učiteljica vratilauser posted image

_____________________________

Nemam ništa od onog što bi se moglo nazvati bogatstvom i ne žalim mnogo za tim. Možda zbog toga ne poštujem to ni kod drugih. Bogatstvo je za mene ono što mogu ponijeti bilo gdje da odem, a to su uspomene. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti......

clock-img

28.10.2015, 13:01

clock-img

Visnja RR

pencil-img

15102


IZVORNA PORUKA: ziki

Kod nas nije krenulo sa pisanim slovima još. Mada naša učiteljica je na bolovanju od prošlog utorka i baš nam nedostaje. Djeca su tužna, a jedna curica je čak pokušala da pobjegne iz škole kad je vidjela da se nije učiteljica vratilauser posted image



:(

to me podsjeti kad je moja predivna učiteljica Mejerema na kraju 2. razreda otisla u Ljubljanu na operaciju dojke...i nije radila sve do 4. razreda.... mi smo bili pretužni.... a zamjensku uciteljicu nismo mogli ni gledati....
al kad nam je dosla u 4. razredu ko da smo oživjeli ponovo.... user posted image

_____________________________

Asja = duša duše moje :)
03.04.`08

clock-img

28.10.2015, 13:13

clock-img

ziki

pencil-img

1815

user posted image nadam se da naša neće toliko bit odsutna.

Vidim i po svom djetetu a i po ostalim da im baš nedostaje. Ona ima baš specifičan pristup prema djeci, povezani su jako. Učiteljica na zamjeni se trudi al nije to to

_____________________________

Nemam ništa od onog što bi se moglo nazvati bogatstvom i ne žalim mnogo za tim. Možda zbog toga ne poštujem to ni kod drugih. Bogatstvo je za mene ono što mogu ponijeti bilo gdje da odem, a to su uspomene. One ne mogu propasti, ne mogu se potrošiti......

clock-img

28.10.2015, 13:14

clock-img

salmana

pencil-img

321

Ni mi jos uvijek nismo poceli sa pisanim slovima user posted image

clock-img

28.10.2015, 13:31

clock-img

Blue rose RR

pencil-img

4361

Pitanje: po koliko vam djeca imaju ocjena na kraju polugodišta, iz npr. matematike i bosanskog i moje okoline?

_____________________________

"Ja jesam siromah i samo snove imam. Pred noge tvoje polažem ih. Nježno gazi, jer gaziš po snovima mojim.“
W. B. Y

clock-img

28.10.2015, 14:52

clock-img

Visnja RR

pencil-img

15102

Nismo jos imali polugodiste :)
ali ove sedmice je tromjesečje

iz matematke ima 4 ocjene (a vec u petak novi test)
hrvtskog 3 ocjene
moje okoline 2 ocjene
engleski 1 ocjena
fizičko 2 ocjene
likovno 4 ocjene
muzičko 2 ocjene
etika i moral 1 ocjena

< Poruku je uredio Visnja RR -- 28.10.2015 18:05:57 >


_____________________________

Asja = duša duše moje :)
03.04.`08

clock-img

28.10.2015, 15:07

clock-img

Blue rose RR

pencil-img

4361

Kod nas je:
BHS - 5 (čekamo ocjenu iz lektire)
Engleski j - 2
Moja okolina : 3
Matematika - 3 (čekamo ocjenu iz testa)
Muzičko - 2
Likovno - 2
Fizićko - 2
Religija - 2

Helem, od početka školske godine, u prosjeku svaki drugi dan po jedna ocjena :(


_____________________________

"Ja jesam siromah i samo snove imam. Pred noge tvoje polažem ih. Nježno gazi, jer gaziš po snovima mojim.“
W. B. Y

clock-img

28.10.2015, 15:10

clock-img

salmana

pencil-img

321

A kojim su djeca skolama, moja je curica evo 2. razred, i receno nam je da brojcane ocjene krecu sa drugim polugodistem, mi smo jos uvijek na ocjeni "bravo" user posted image user posted image

clock-img

28.10.2015, 15:19

clock-img

Blue rose RR

pencil-img

4361


IZVORNA PORUKA: salmana

A kojim su djeca skolama, moja je curica evo 2. razred, i receno nam je da brojcane ocjene krecu sa drugim polugodistem, mi smo jos uvijek na ocjeni "bravo" user posted image user posted image



Uživaj u smajlijima, kad krenu ocjene bit će glavobolje.
Moja je u 4-razredu.

_____________________________

"Ja jesam siromah i samo snove imam. Pred noge tvoje polažem ih. Nježno gazi, jer gaziš po snovima mojim.“
W. B. Y

clock-img

28.10.2015, 15:45

clock-img

salmana

pencil-img

321

Nasa uciteljica onda razvlaci gradivo, ne znam sta da mislim...jos nisu poceli sa pisanim slovima, racunaju jos uvijek do 10 (do 20 ponekad pomalo).

user posted image user posted image user posted image

I jos mi na informacijama kaze da mi je dijete medju boljim u citanju a za moj pojam je korak do katastrofe (dobro, malo se popravila otkad vjezbamo intenzivno kod kuce).

IJAO! Ocjene ce nas ubiti u pojam vjerovatno. Zato pretpostavljam neke skole poput KSC krenu odmah u 2. razredu sa ocjenama.

clock-img

28.10.2015, 15:49

clock-img

salmana

pencil-img

321

IZVORNA PORUKA: Visnja RR

Nismo jos imali polugodiste :)
ali ove sedmice je tromjesečje

iz matematke ima 4 ocjene (a vec u petak novi test)
hrvtskog 3 ocjene
moje okoline 2 ocjene
engleski 1 ocjena
fizičko 2 ocjene
likovno 4 ocjene
muzičko 2 ocjene
etika i moral 1 ocjena




Visnja, kakvo je vase iskustvo, kako su djeca prihvatila I reagovala na ocjene u 2-om?


< Poruku je uredio Visnja RR -- 28.10.2015 18:07:08 >

clock-img

28.10.2015, 15:53

clock-img

Hanady RR

pencil-img

18727


IZVORNA PORUKA: Blue rose RR

Pitanje: po koliko vam djeca imaju ocjena na kraju polugodišta, iz npr. matematike i bosanskog i moje okoline?



kod moje H je previše...

večeras imama informacije da nadopunim kolone al imam sa prethodnih ocjene pismeno...znači prije 15 dana


BHS - 4 (čekamo ocjenu iz lektire koja je sutra Pinokio)
Engleski j - 3
Moja okolina : 2
Matematika - 4
Muzičko - 3
Likovno - 2
Fizičko - 2
vjeronauk - 4

_____________________________

''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''

H- 25.6.2006
F-12.2.2009

clock-img

28.10.2015, 15:54

clock-img

Hanady RR

pencil-img

18727

Kod moje H su ocjene krenule u drugom razredu u drugom polugodištu....

uredno i fino knjižica je bila opis i ocjena na kraju drugog

u trećem samo ocjena....



_____________________________

''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''

H- 25.6.2006
F-12.2.2009

clock-img

28.10.2015, 22:13

clock-img

Visnja RR

pencil-img

15102


IZVORNA PORUKA: salmana

IZVORNA PORUKA: Visnja RR

Nismo jos imali polugodiste :)
ali ove sedmice je tromjesečje

iz matematke ima 4 ocjene (a vec u petak novi test)
hrvtskog 3 ocjene
moje okoline 2 ocjene
engleski 1 ocjena
fizičko 2 ocjene
likovno 4 ocjene
muzičko 2 ocjene
etika i moral 1 ocjena




Visnja, kakvo je vase iskustvo, kako su djeca prihvatila I reagovala na ocjene u 2-om?



pa vec su navikli....a sve je do djeteta....
moja asja je skroz cudna... ima strah od cetvorke ....dobila dvije i kao da je smak svijeta....
ja uopšte nisam od mama koje zahtjevaju sve petice ...čak šta više (umalo da lanem) ....
nije na mene nikako user posted image

_____________________________

Asja = duša duše moje :)
03.04.`08

Zadnji članci

article-img