Za omogucavanje usluga interneta, analizu koriscenja oglasnih sistema i funkcionalnosti koju bez kolacica ne bi mogli osigurati. Za daljnju upotrebu sajta složite se sa kolačićima.
Buduci da sam 2008-e godine operisao varikokelu drugog stepena na lijevom testisu, koja se nije povukla, zelio bih da uradim ultrazvuk testisa.. Stalno sam u nekoj strepnji da mi se varikokela ne pojavi i na desnom testisu( koji je prema nalazima rađenim u Sanasi zdrav) pa me zanima vasa preporuka GDJE, tj u kojoj privatnoj poliklinici je najbolje uraditi ultrazvuk?
Ps: dvaput sam radio u Sanasi, al iskreno, nisam nesto zadovoljan posto se sve nekako brzo završi, imam osjećaj kao da ne rade baš temeljito!!, Još bih vas upitao :jel ULTRAZVUK testisa ISTO što i DOPLER TESTISA?? i ako nije, koja je razlika izmedju ovoga ?
oprostite na ovom pitanju, posto sam laik u ovim stvarima!
unaprijed zahvalan na vasim preporukama!
< Poruku je uredio malena27 RR -- 2.9.2010 8:39:37 >
02.09.2010, 07:24
taurus
3578
ako nisi zadovoljan sa Sanasom ja bih ti preporucila polikliniku Sunce, jer sam nedavno bila kod njih i uvjerila se da su zaista dobro organizovani, da imaju odlicnu opremu i da je osoblje ljubazno i strucno sto se tice ultrazvuka i kolor doplera tu i nema neke prevelike razlike, jer se radi o ultrazvucnom aparatu koji ima mogucnost prikazivanja krvnih sudova i protoka krvi kroz njih, a sada gotovo sve privatne poliklinike imaju ultrazvucne aparate sa ovim mogucnostima u toku ultrazvucnog pregleda pacijent moze vidjeti na monitoru kada ljekar gleda krvne sudove jer se pojavi crveno-plavo obojenje na slici
< Poruku je uredio malena27 RR -- 2.9.2010 8:39:58 >
02.09.2010, 15:24
exned
16
e pa, upravo zbog toga i pitam...jer u sanasi pored NALAZA kojeg napise doktor dobiješ i SLIKU ( samo što j u mene slika crnobijela, pa mi nekako to bezze), posto su raja pricala da ima nekakav KOLOR DOPLER, pa reko ima li razlike
02.09.2010, 15:49
taurus
3578