cookie-img

Stranica koristi kolačiće

Za omogucavanje usluga interneta, analizu koriscenja oglasnih sistema i funkcionalnosti koju bez kolacica ne bi mogli osigurati. Za daljnju upotrebu sajta složite se sa kolačićima.

writing-img

Prava potrosaca

  
clock-img

21.01.2010, 12:36

clock-img

Amrino

pencil-img

2613

Eh...ono sto mene zanima je Zakon i njegove regulative koje stite nas- potrosace...Kome se obratiti ako se nasa "prava" krse...kome se obratiti da nas "zastiti" od trgovaca i njihovih spletkarenja.
Meni je jasno da je nasa svijest po tom pitanju ravna repatoj nuli i da se rijetko ko ikada zali na nesto sto mu bude uskraceno...Tako da kod nas ne da kupac nije uvijek pravu nego haman nije nikada.
Ono sto me ponukalo od se ovim pozabavim je slijedece:
Kupili smo telefon u Com trade-u prije nepunih godinu dana...Panasonic...oko 60 KM (manje bitno). Telefon se pokvario a garancija na njega je 2 godine.
Odnjeli smo ga na popravak prije vise od 40 i nesto dana...Od tad nas razvlacili, zavlacili...nista nam nisu javljali...lagali. Servis im je u Banjaluci...pa su ga oni tamo poslali ali su ga ovi otamo vratili jer mi kao nismo donjeli racun i garanciju. NARAVNO da smo odmah pri donosenju telefona predali i racun i garanciju jer nema toga ko bi uzeo telefon na popravljanje bez racuna...mislim kakva glupost?!
Helen nejse...Sinoc - konacno- dobili telefon!!!
Dodjem ja sva sretna kuci- prikljucim ga- a on u potpuno istom stanju u kakvom je i bio prije popravke!!! user posted image user posted image user posted image
Pa nisam mogla da vjerujem...
Nije meni toliko do telefona (mada mi nije ni svejedno...trudna 8. mjesec...sama s djetetom ukuci...kredita se do sada natrosila da sam mogla nov kupiti...) koliko mi je do...ne znam ni ja cega. Pa izgleda da ga niko ni dohvatio nije!?
Jednom prilikom , kada smo se zalili na dugo cekanje, sefica se ogradila govoreci da oni po zakonu mogu drzati telefon na servisu 42 dana. Meni je to nesto ostalo u uhu..jer...halo?!...ona ZNA njena prava!a ja nemam pojma o svojima...I izgleda mi kao da su ga bukvalno drzali to cijelo vrijeme kod sebe- i vratili ga.
MM je sinoc vratio tel. i samo je rekao onom radniku da obavijesti seficu kako ce ujutro doci po nov telefon jer ovaj niko nije ni dohvatio...
A mene da vam pravo kazem prpa...jer ovaj moj je na rubu zivaca...Radije bih da im zovnem inspekciju ili nesto slicno.
Kome se obratiti?! user posted image user posted image user posted image



Primjetila sam dosta puta i na ovom forumu da su mnoge forumasice dozivjele slicnu ili istu situaciju...Bilo da se radi o obuci, tehnici, igrackama...Mislim da smo jako neodgovorni prema sebi sto pustamo da nam oni diriguju a mi ni ne znamo mozemo li uciniti nesto po tom pitanju-


< Poruku je uredio Amrino RR -- 21.1.2010 12:38:17 >


_____________________________

Polaznica obuke o dojenju
HAMZA
29.12.2007
IMRAN
03.03.2010


clock-img

21.01.2010, 12:42

clock-img

hanabanana

pencil-img

4435

clock-img

21.01.2010, 12:44

clock-img

milenium

pencil-img

6133

e mm nebi izišao vani bez telefona.nama se pokvario mob koji je još bio pod garancijom 4 dana odnijeli ga,predali naravno i račun i garanciju i sve su popravili.i tako je sve bilo dobro 2 mjeseca.utom garancija izišla a on se opet pokvario pa smo ga kasnije nosili privatno popravljat i to 3 puta smo ga vraćali jer čim dođemo kući pokvari se.onda je mm dosadilo stalno ći iako sam mu ja govorila to je tvoje pravo platio si a nije ti ga popravio da valja. nekako čovik i izgub volju više nakon pustog natezanja po popravcima.sad je kupio soni eric.a ti se ne kvare tako lakouser posted image

clock-img

21.01.2010, 12:48

clock-img

mamana

pencil-img

531

Postoji inspekcija kojoj se možeš obratiti, ali i to je prcedura. Moraš napisati dopis gdječeš sve to navesti (šta se desilo), priložiti račun i garanciju. Trgovci su takođe svjesni toga, pa se zato i ponašaju prema potrošačima. Meni se tako nešto slično desilo sa kožnom garniturom u Dalasu, ali sam ja bila jako uporna i bezobrazna kao i oni pa su morali reagovati I rekla sam kod njih ne bi više ništa uzela da mi poklone.

clock-img

21.01.2010, 12:50

clock-img

Amelaa RR

pencil-img

3309

En problem iz moje branse ...mislim prodaju tehnike. Ne mogu da vjerujem kako su  oni to mogu toliko zavlaciti i sl. Mi u firmi sto se tice tih servisa sitnih kucanski aprata evo konkretno telefona..ako to predugo traje...(duze od 15-20dana) Musteriji zamjenimo aparat pa se mi onda naglabamo s servisom, jer na danasnjem vaktu musterija ti je sve i sve. Jesi ti dobila nazad racun i garanciju???Sto se tice inspekcije, hm..mislim da ti je to zavlacenje uzas...bolje ti je da lijepo njima kazes ..ili da daju novi telefon posto su toliko dugo zavlacili..i zamjavali i kad je konacno dosao s servisa opet isto..znaci lijepo im reci..ili mi dajte novi telefon ili cu ja vas prijaviti. A svak se danas inspekcije boji..iskreno jer oni kad hoce naci...mogu da ih zatvore..a to je opet..jos gore.


< Poruku je uredio Amelaa RR -- 21.1.2010 12:52:31 >


_____________________________

1. ICSI Bahceci-Sarajevo
22.07.2013pocetak bockanja
04.11.2013 Beta 1:(
2. ICSI Bahceci-Sarajevo
26.06.2015 - Beta 73-80 biohem
3. 17.11.2015 Beta 0,1
4. 30.09.2016 Beta pozitivna
10.11.2016 Spontan
5. 2018 FETBahceci Beta pozitivna

clock-img

21.01.2010, 12:55

clock-img

Amrino

pencil-img

2613

MM je evo otisao opet pa cemo vidjeti sta ce se desiti...
hanabanana-citam evo i oci mi ispadose...a da mi se itekako...
Znam ja da oni to namjerno rade...jer ljudi nemaju vremena da se s njima natezu pa svi ugl. odustaju i dignu ruke od svega...ali ovaj put su me taaaako iznervirali hem bezobrazlukom hem onim nadmenim stavom ....da mi nisa nece biti mrsko.
Pa evo i same znam da toliko ima gladnih, bosih ljudi, zena, djece...pa radije cu njima dati pare nego bezkurpuloznim trgovcima koji nas svakako gule.


_____________________________

Polaznica obuke o dojenju
HAMZA
29.12.2007
IMRAN
03.03.2010


clock-img

21.01.2010, 13:39

clock-img

Nedi

pencil-img

1147

Nas su tako zavlacili sa servisom za masinu za susenje...kao, glavni servis je u Tuzli i tamo su dijelovi, pa ako nema naruci se iz Turske...bla bla.
I mm-u pukne film i pravac servis - i momak neki fin dadne mu broj u Tuzli da nazove seficu i sapne mu da ako za 45 dana ne poprave masinu da ce mu morati dati novu. I dobijemo masinu 44. dan , a da nismo to znali i rekli sefici da znamo Bog zna kad bi je dobili.

A to natezanje s njima...hm...ma ne znam valjda se s tim zezati, ja zaista nisam dobra sa zivcima mogla bih nekogauser posted image user posted image pa jos i belaja zaraditi

< Poruku je uredio Nedi -- 21.1.2010 13:40:00 >


_____________________________

24.12.2007.
24.o9.2013.

clock-img

21.01.2010, 13:58

clock-img

mama2009

pencil-img

2192

ova tema kao stvorena za mene, prije dva mjesseca kupila sam valiant bojler za grijanje kostao je oko 1300KM, i neki dan nam je grijanje stalo....imam garanciju dvije godine zovnem OVLASTENI SERVIS  i ciko juce dodje i uzme mi 60 KM za sta ja POLUDILA imam garanciju

kao to je ovjera garancije

iskreno htjela sam mu skinuti i bojler i njega niz stepenice izbaciti

al mi treba grijanje svaki sutra sam narucena u bolnici za porod pa moram trpiti.....al bezobrazluk je da mi uzme 60KM za nista


_____________________________

Princeza dosla 05.02.2010

clock-img

21.01.2010, 14:08

clock-img

salmy

pencil-img

5830

IZVORNA PORUKA: mama2009

ova tema kao stvorena za mene, prije dva mjesseca kupila sam valiant bojler za grijanje kostao je oko 1300KM, i neki dan nam je grijanje stalo....imam garanciju dvije godine zovnem OVLASTENI SERVIS  i ciko juce dodje i uzme mi 60 KM za sta ja POLUDILA imam garanciju

kao to je ovjera garancije

iskreno htjela sam mu skinuti i bojler i njega niz stepenice izbaciti

al mi treba grijanje svaki sutra sam narucena u bolnici za porod pa moram trpiti.....al bezobrazluk je da mi uzme 60KM za nista

neces vjerovati ista stvar se nama ljetos desila.Kad smo se vratili sa godisnjeguser posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
Ali mm je ecc,tako da ga je jako tesko prevariti...........jos su oni nama platiliuser posted image user posted image

clock-img

21.01.2010, 14:17

clock-img

Skvo RR

pencil-img

4542

Ombudsman za zastitu potrosaca! Sjediste u Mostaru.
user posted image
http://www.ozp.gov.ba/

Sretno!

< Poruku je uredio Skvo RR -- 21.1.2010 14:18:49 >


_____________________________

Sa one strane ideje o dobrim i lošim djelima,
postoji jedno polje. Tamo ćemo se naći

clock-img

21.01.2010, 14:20

clock-img

Skvo RR

pencil-img

4542

Imas obrazac za zalbe! Ako je nesto nejasno, saljni mi pp!

_____________________________

Sa one strane ideje o dobrim i lošim djelima,
postoji jedno polje. Tamo ćemo se naći

clock-img

21.01.2010, 14:26

clock-img

veeseelaa

pencil-img

20552

IZVORNA PORUKA: salmy

IZVORNA PORUKA: mama2009

ova tema kao stvorena za mene, prije dva mjesseca kupila sam valiant bojler za grijanje kostao je oko 1300KM, i neki dan nam je grijanje stalo....imam garanciju dvije godine zovnem OVLASTENI SERVIS  i ciko juce dodje i uzme mi 60 KM za sta ja POLUDILA imam garanciju

kao to je ovjera garancije

iskreno htjela sam mu skinuti i bojler i njega niz stepenice izbaciti

al mi treba grijanje svaki sutra sam narucena u bolnici za porod pa moram trpiti.....al bezobrazluk je da mi uzme 60KM za nista

neces vjerovati ista stvar se nama ljetos desila.Kad smo se vratili sa godisnjeguser posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
Ali mm je ecc,tako da ga je jako tesko prevariti...........jos su oni nama platiliuser posted image user posted image



strašno, meni nije jasno kako s emože desiti da naplati uslugu a garancija postoji
Da je došao kod mene, popravio bi to i još dobio nogom u g.....
I to mu je dobro da ga ne prebijemo, onako kućile

_____________________________

Ajša, Ajra, Esma, Zehra

decembar....

clock-img

21.01.2010, 14:29

clock-img

veeseelaa

pencil-img

20552

ja moram samo reći da ima šašavih kupaca, pa gnjave prodavce za sve i svašta, kupe npr odjevni predmet, probaju ga i onda ih eto da traže novac zamjenu kao bla bla ne odgovara im a evidentno je nošenuser posted image , debilizam, takvima nikad da sam prodavac ne bi izašla u susret
ajde mrš

_____________________________

Ajša, Ajra, Esma, Zehra

decembar....

clock-img

21.01.2010, 14:35

clock-img

mama2009

pencil-img

2192

IZVORNA PORUKA: veeseelaa

IZVORNA PORUKA: salmy

IZVORNA PORUKA: mama2009

ova tema kao stvorena za mene, prije dva mjesseca kupila sam valiant bojler za grijanje kostao je oko 1300KM, i neki dan nam je grijanje stalo....imam garanciju dvije godine zovnem OVLASTENI SERVIS  i ciko juce dodje i uzme mi 60 KM za sta ja POLUDILA imam garanciju

kao to je ovjera garancije

iskreno htjela sam mu skinuti i bojler i njega niz stepenice izbaciti

al mi treba grijanje svaki sutra sam narucena u bolnici za porod pa moram trpiti.....al bezobrazluk je da mi uzme 60KM za nista

neces vjerovati ista stvar se nama ljetos desila.Kad smo se vratili sa godisnjeguser posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
Ali mm je ecc,tako da ga je jako tesko prevariti...........jos su oni nama platiliuser posted image user posted image



strašno, meni nije jasno kako s emože desiti da naplati uslugu a garancija postoji
Da je došao kod mene, popravio bi to i još dobio nogom u g.....
I to mu je dobro da ga ne prebijemo, onako kućile



ma ja sam juce dosla iz bolnice sutra me primaju, i kazem ti ma poluda....kao ovjera garancije


_____________________________

Princeza dosla 05.02.2010

clock-img

21.01.2010, 15:03

clock-img

milenium

pencil-img

6133

kome da se ja sad žalim provjeravam stanje interneta svaki dan.još prekjučer je bilo u nekoj normali a danas skoro 4000mb više.to je nemoguće!!!!!! jel moguće da oni kradu jel se ikom slično dešavalo.user posted image

clock-img

21.01.2010, 15:22

clock-img

mama2009

pencil-img

2192

IZVORNA PORUKA: milenium

kome da se ja sad žalim provjeravam stanje interneta svaki dan.još prekjučer je bilo u nekoj normali a danas skoro 4000mb više.to je nemoguće!!!!!! jel moguće da oni kradu jel se ikom slično dešavalo.user posted image



koji operater


_____________________________

Princeza dosla 05.02.2010

clock-img

21.01.2010, 15:28

clock-img

leona81

pencil-img

6373

ako je bh telecom kradu...desilo mi se 100 puta, kradu i sto se tice neta i telefona...

plus i nama uzimaju normala svaki put pare za bojler vaillant, i pod garancijom i sad kad vise nije, al mislim da bude 20ak km to ciscenje i provjera...




_____________________________

29.04.2013-29.10.2013...184 days
For every day, I miss you. For every hour, I need you. For every minute, I feel you. Forever, I love you...

clock-img

21.01.2010, 18:42

clock-img

scarlett

pencil-img

1517

Mi smo nedavno platili 15 KM servisu Beko za "popravak" mikrovalne iako joj garancija nije istekla, nakon naplate serviser je rekao suprugu da je samo očistio gornji dio ispod metala - onog dijela odakle grije.

Također smo više puta imali problem sa acer laptopom kupljenim u jednom lancu (tehničke opreme) koji izgleda više i ne postoji - što me uopšte ne čudi - i znalo se desiti da ga drže i po mjesec dana. Jednom smo se naljutili, jer mi je trebao za pisanje aplikacija za konkurse, koji su mi baš u tom mjesecu bili aktivni, i tražili da ga uzmemo nazad ali oni nisu mogli pronaći u kojem je servisu, upućivali su nas od jednog do drugog, jedva nađosmo naš laptop. Popravke smo plačali i po 40 KM, iako je comp. bi pod garancijom, a popravke su sve bile vezane za neadekvatnu instalaciju koju su oni obavili.

I sada kada nešto kupujemo uopšte se ne obazirem na garanciju kada već znam da iako se nešto desi - morat ću i mjesec dana biti bez tog uređaja + još platiti - mislim da kod nas garancija skoro ništa ne znači, samo da na zamažu oči da se lakše odlučimo za kupovinu određenog aparata.

_____________________________

"Ne hodaj po zemlji nadmeno, jer zemlju ne možeš probiti ni planine u visini dostići."

clock-img

21.01.2010, 19:20

clock-img

leona81

pencil-img

6373

mah, moj laptop je milion puta padao pa sam nasla na netu info da ovaj model ima serijsku gresku i odnijela ih njima da mi daju neki dr jer je jos bio pod garancijom i ljudi ga uzeli i vratili kazu sve je ok nikakvih padova nema??? nismo nista radili na njemu bla bla ako se opet desi donesi, kad moj buraz gledao comp kaze radjene izmjene na hardveru...uglavnom i dan danas se desava svasta s njim al niti imam garanciju niti mi je ona sta pomogla...

_____________________________

29.04.2013-29.10.2013...184 days
For every day, I miss you. For every hour, I need you. For every minute, I feel you. Forever, I love you...

clock-img

21.01.2010, 19:42

clock-img

scarlett

pencil-img

1517

Ne znam koliko se slijedeći problem ubraja u ovu temu, ali nadam se da ćete mi dati vaše objektivno mišljenje i savjet. user posted image

MM i ja smo na Dobrinji unajmili nenamješten stan od 56 m2 i plaćamo ga 300,-KM. U tom trenutku nismo mogli naći ništa jeftinije, ali sam sada čula da ovdje ima i trosobnih namještenih stanova za 350,- KM, pa se pitam da li naše gazde sitaciju malo koriste user posted image

Osim toga, u prizemlju smo, grijanje nije baš za pohvaliti - moramo se dogrijavati pa nam ni struje nikada ne dođe ispod 80 - 90 KM iako grijanje plaćamo 72,-KM.

Sve kvarove u stanu smo mi plaćali i stvarno se ne bih bunila na ovo sve, ali mi se nedavno digao živac. Nama čim dođu računi MM odmah isti dan plaća, ne dao Bog da računi prenoće i tako smo se mi 1,5 godinu čudili kako nam dolazi puno od komunalnog, uvijek 25 - 30 KM (samo za vodu i kanalizaciju, ne ubrajam račun za smeće) i kada smo to pred gazdama prokomentarisali, kažu nam da plaćamo za 5 osoba koliko ih je ranije bilo u stanu i da je to predsjednik kućnog savjeta trebao da prebaci user posted image (nisam znala da je to njegova dužnost) da plaćamo samo za 2 osobe(odnosno 3 sada kada imamo i bebu).
Vidim ja onda da na računu stvarno piše da je za 5 osoba i skontam da smo sami vidjeli njihovu grešku na vrijeme, ovo se ne bi desilo i ne bismo svaki mjesec plaćali 15-20 KM više, sami smo si krivi.user posted image
Ali ono što me naljutilo je što se gazdarica izvinula i rekla da će srediti u komunalnom i onda me nazvala i rekla da za narednih 1,5 godinu uopšte ne moramo plaćati komunalno, da se to kao izbalansira, meni to baš nije bilo jasnouser posted image i kontam da nije ni to u redu, jer otkud ona zna da ćemo mi ovdje živjet još 1,5 godinuuser posted image , ali eto - bolje išta nego ništa.
Prije par dana je nešto razgovarala s MM i kaže kako je eto sada sve hvala Bogu sređeno i da ćemo od sada plaćati samo za 3. Kaže MM da je nisam dobro shvatila, a tačno znam šta mi je rekla i krivo mi je što nas pravi budalama.user posted image user posted image user posted image

Inače, do sada nismo imali problema s njima, ali nismo se ninašta ni žalili. user posted image
Da li ste vi u toku kakve su cijene kirija ovdje i da li bi imali pravo da tražimo smanjenje kirije u tom slučaju. Ili ćemo tako samo pogoršati odnos s njima, a meni nije u cilju ni da se selim sada u po zime, jer je user posted image tek 5 mjeseci, a ni MM ni ja nemamo porodicu ovdje i valja sve izorganizovati za preseljenje da nam dođu pomoći, tako da mi to sada ne pada na pamet.

Samo još da kažem da je 2 mjeseca za redom MM plaćao održavanje zgrade po 20,- KM za dva preduzeća, jer je zgrada prekinula ugovor s jednim preduzećem koje je i dalje slalo račune, a nas niko nije obavijestio, a MM ima puno obaveza i žureći da sve poplaća - eto tako sami sebe zeznusmo.user posted image

_____________________________

"Ne hodaj po zemlji nadmeno, jer zemlju ne možeš probiti ni planine u visini dostići."

clock-img

21.01.2010, 20:50

clock-img

leona81

pencil-img

6373

mi placamo 350 u centru 60 kvadrata nenamjesten a prije smo 400 u centru 40 kvadrata namjesten...preko stele doduse al opet...u novom nema grijanja a u starom je bilo plinsko, prije je bilo sve novo a ovo je stara gradnja austrougarska, sad imamo terasu prije nismo imali a da ne pricam o 20 kvadrata vise...mi smo placali popravke tj ruke majstora a oni materijal kad smo mijenjali neke stvari jer je to bilo pokvareno kad smo stigli...vodu i mi placamo za cetvero a nas je troje, al posto mi je cesto svekrva tu bezveze mi da trazim da stave 3...



_____________________________

29.04.2013-29.10.2013...184 days
For every day, I miss you. For every hour, I need you. For every minute, I feel you. Forever, I love you...

clock-img

21.01.2010, 21:23

clock-img

new mama

pencil-img

2578

Scarlett ja placam 200 km namjesten stan od-douser posted image ,68 kvadrata,slucajno sasvim sam uselila u taj stan,jeste da nas je jedan drug predlozio,ali ni on nije nesto gazdu poznavao,evo preko 2 god. smo u stanu,ma prezadovoljni,kuc,kuc da ne ureknem,mislim da mozes naci i ti neki stan za manje para,to je malo previse jos nenamjesten,prati oglase,obavijesti sve koje znas,ako sta cuju da ti javeuser posted image

_____________________________

A&V ~moje sve na svijetu ~

clock-img

21.01.2010, 21:50

clock-img

scarlett

pencil-img

1517

Ma već sam rekla da preseljenje trenutno ne dolazi u obzir. Mi smo i tražili nenamješten stan, jer imamo sve svoje stvari, ali ono što mene zanima je, da li mislite da je korektno s naše strane da pitamo da se kirija umanji, jer ipak nismo ni mi znali pri useljenju da je grijanje slabo i dalo se nekako izdržati prošle godine, ali ove s bebom ipak se više struje troši na dogrijavanje i postaje stvarno teško - svaki mjesec samo na režije 500 - 600 KM (kakokad).

New mama jesil' i ti na Dobrinji ili negdje drugo, zanima me baš Dobrinja?

_____________________________

"Ne hodaj po zemlji nadmeno, jer zemlju ne možeš probiti ni planine u visini dostići."

clock-img

21.01.2010, 21:52

clock-img

leona81

pencil-img

6373

mi smo ovaj mjesec platili 200 km struju bas zbog bebe i grijanja

_____________________________

29.04.2013-29.10.2013...184 days
For every day, I miss you. For every hour, I need you. For every minute, I feel you. Forever, I love you...

clock-img

21.01.2010, 21:57

clock-img

Amrino

pencil-img

2613

Pa mislim da bi bilo razumno da ih pitate. Objasnite da vam je stigla beba...da se grijete na struju...Da ste do sada sve regularno placali...pa i vise nego sto ste trebali...
Ne znam- mislim da bi i oni vama trebali izaci u susret jer koliko god je tesko naci fin stan i stanodavce isto tako je tesko naci i fine podstanare.
I ja sam na Dobrinji ali kod nas grijanje lomi! Stalno su nam prozori otvoreni na kant.
Gdje si tacno na Dobrinji?


_____________________________

Polaznica obuke o dojenju
HAMZA
29.12.2007
IMRAN
03.03.2010


Zadnji članci

article-img