acudesa
|
Ja ti mogu napisati ono što ja mislim, recimo nije važan estetski dio, ukoliko dječiji crtež sadrži sve potrebne elemente objekta koji prikazuje, to je znak da je sve OK. Međutim, ukoliko dijete konstantno dodaje suvišne ili izostavlja vežne elemente u crtežu koji bi trebao to da ima u skladu sa njegovim uzrastom, moje mišljenje je da ili "tu nešto ne štima" ili je dijete izraziti talenat za nešto drugo, a crtanje mu baš ne ide od ruke (mali genije za neku drugu oblast, a to je u tvom slučaju )... Pri prijemu djece u prvi razred, to ti je poznato, da djeca rade test "crtanje čovjeka" za procjenu inteligencije i zrelosti za polazak u školu. Ako crtež sadrži mnogo i najsitnijih detalja koje dijete i opisuje, boduje se jako visoko. Dok, sa druge strane, djeca koja prikazuju čovjeka bez svih važnih elemenata ili ga, čak, crtaju kao "glavonošca" (punoglavca), ili kvadratičastu glavu, ili bez ruku (bilo kakva anomaličnost)...pedagozima pali alarm za dalju procjenu, što ne mora biti u svim slučajevima. Ali, ja koliko znam da takav crtež uvijek nešto "vuče za sobom"....ne mora biti poremećaj, ali neka smetnja, gotovo 100% sam sigurna(može čak biti i disleksija)... Kad jedino, ja mislim, da ne bi trebalo biti problema, ako dijete nema smetnje ni u kojem obliku ponašanja, samo ono loše se likovno izražava Ovo je moje mišljenje, ne mora značiti da je tačno, niti sam pedagog niti psiholog, ali eto,ono koliko ja znam, ja sam ti, Dano, napisala.... Neka se jave i druge forumašice koje ovo bolje poznaju od mene
_____________________________
...iskrica u oku, toplina u dodiru, sunce u osmijehu..čine da se osjećam sretnom, dušo mamina:) Odjednom je sve dobilo boje...
|