- Nastojte stvoriti atmosferu u kojoj svatko može jasno izraziti što ga smeta i što želi.
- Nemojte uključivati treću osobu prije nego što ste problem pokušali riješiti nasamo s osobom s kojom ste ušli u sukob. Uključivanje treće osobe može otežati sukob i zakomplicirati situaciju.
- Kada govorite, koristite «ja» poruke, primjerice – «Kada si to (učinio, rekao) ja sam se osjećao/la (tužno, povrijeđeno)» «Potrebno mi je da mi jasno kažeš što Ti treba.»
- Pogledajte oko čega se zapravo sukobljavate, neka svatko iskaže što on vidi kao problem, tj. kao razlog sukoba.
- Pregovarajte i pronađite rješenje koje je zadovoljavajuće za obje osobe. Svaka od strana u sukobu treba biti spremna na određeni kompromis.
- Postavite stvari pozitivno. Umjesto da naglašavate što od onoga što druga osoba traži od vas ne možete učiniti, naglasite ono što od toga možete učiniti.
- Pokušajte pronaći rješenje koje će moći trajati kroz neko vrijeme. Obećajte si međusobno da ćete promijeniti ono što možete i što ste dogovorili. Odredite od kada promjena počinje.
- Kasnije porazgovarajte o situaciji koja je izazvala sukob kako bi vam bilo jasnije sto se dogodilo i ponovno pregovarajte ako je potrebno.