mamica87 -> RE: Pomozimo djeci iz doma Slavinovici- Tuzla (27.4.2010 19:11:23)
|
IZVORNA PORUKA: Breskva Draga Maida znam stanje tog doma, dolazila sam 2godine kao student, i kad smo "podigli glas" zabranjen nam je dolazak Ta djeca imaju jednu sobu prepunu igracaka, didaktickog materijala, koji stoje novi na policama i ta je soba zakljucana, posto smo radili procjenu individualno sa djecom dali su nam bas tu sobu da vidite koja je to radost kad su djeca ugledala te igracke....pitali smo ih sto zakljucavaju tu sobu kazu tete eh kad bi mi to njima dali rasturili bi sve... Imaju jedan dio gdje su komjuteri odkljucano je samo kad donatori dodju... Odjeljenje gdje su bebe je katastrofa ...ja sam na nekoj temi jos pisala da sam znala podici bebu ispod koje se zutio carsav, bebe su neugodno mirisale,oci krmeljive, i uvijek bi bile u kreveticima bez ikakve aktivnosti... Kao studenti smo se organizovali da popravimo stanje redovno smo dolazili te bi gospodje morale ostaviti podnevsku kafu i biti sa nama, morale bi nas docekati mirisne bebe, uredjene da bi mi mogli raditi...ali to nije dugo trajalo izmislile su neku pricu i naravno zabranjen je bio pristup svim studentima, jer ometali smo njihov mir...jednom su nam i otvoreno rekle da rade za 300KM i da im se ne isplati truditi... Uglavnom ta djeca imaju donatore znaci svako dijete ima svog donatora iz Italije,Svedske,Njemacke...koji im redovno salju odjecu, novac,hranu ali su zaista zeljna svega a najvise ljubavi. Eh kad se sjetim kako su mi mirisali kosu, kako su me grlili njih 15-tak odjednom[sm=smiley1.gif]... Tuzlanki nam skoro da i nema vise na forumu Maida, sta mislis da probamo preko fb...a ja sam svakako ZA ostavi mi br. mob na pp pa se cujemo... Slicna je situacija bila i kad sam ja isla doduse mi smo kao odred izvidaca isli,desilo se jednom da su kuharice sa strane ostavile tortu da ponesu kuci dok jedna clanica izvidaca nije primjetila i rekla joj da iznesu tortu!Zalosno je sto ima ljudi koji rade tu i kradu i ost