Bubuljica na licu (Puna verzija)

Forum >> [Porodični život] >> Zdravlje

Poruka

medica -> Bubuljica na licu (8.3.2010 9:19:57)

Drage moje bila bih vam veoma zahvalna ako mi pomognete u mom problemu, naime kada sam jos bila student imala sam obicaja kada ucim da uzmem pramen kose i da uvrcem ili da copkam nesto po licu. Tako mi se desilo da mi je bila obicna bobuljica koju sam ja copala i onda mi se pojavilo neko crvenilo na tom mjestu isto kao neki osip , to sam mazala raznim kremama i to je nekako proslo, ali nikad nije nestalo u potpunosti, eh jucer me pocelo nesto svrbiti i vidim da mi je to kao upaljeno punooooo crveno i vruce i punooooo svrbi. Mazala sam onim univerzalni balzamom iz oriflamea ali vidim da mi nije nista bolje pa sam mazala cijeli dan sa nevenovom kremom, ali opet je crveno i jako je ruzno meni izgleda isto kao da sam uzela komadic koze pa zalijepila :((( ako imate neki savjet molim vas da ga napiset_e
Hvala vam unaprijed!!!

M kao Mama -> RE: Sta da radim!!!! (8.3.2010 9:42:49)

Kako si opisala, meni ovo liči na infekciju, odnosno upali. Idi kod dr. dat će ti tečnost za ispiranje, i nemoj više to da radiš.

Medić* -> RE: Sta da radim!!!! (8.3.2010 10:06:18)

Imam problem pa se nadam da ce mi neko odg, ovako nigdje ne mogu da nadjem otpusnu listu iy bolnice kad sam se porodila, inace sva dokumenta drzimo u jednoj fascikli, ali od otpusnog pisma ni traga. Posto nismo Bih drzavljani 17 mj malenog na vakcine vodimo preko o.liste. Zanima me da li drugo pismo mozemo dobiti u bolnici gdje sam se porodila i kakva je procedura. Unaprijed zahvalna

w.pooh -> RE: Sta da radim!!!! (8.3.2010 10:31:51)

medic slatki nazovi bolnicu i pitaj mogu li ti izdati novu otpusnu listu

mamma mumi -> RE: Sta da radim!!!! (8.3.2010 22:19:45)

to je kako opisujes najvjerovatnije stafilokokna inf, javi se dr, dat ce ti antibiotike

taurus -> RE: Sta da radim!!!! (18.4.2010 22:58:01)