hanabanana -> RE: Djaci od VI - IX razreda (30.10.2015 15:41:21)
|
IZVORNA PORUKA: Bambi09 Ako postoji slicna tema molim da spojite, ali ne pronadjoh diskusiju o ovoj problematici nigdje, pa zato otvaram temu. Eto imam prvi problem sa mojom Bini. Mnogi od vas je poznaju, znate kako je sva vesela i kako je sve interesuje. Jos uvijek je sva onako skakutava i dinamicna. Ali eto pojavio nam se prvi problem u skoli, ucenje. Do sada je zavrsavala s odlicnim i vrlodobrim, bila sam jako zadovoljna ovih prvih 5 godina njenog skolovanja. Ali sada je nastao pravi kurslus. U VI razredu su dosli novi predmeti (historija, biologija, geografija) koji se moraju "uciti". Znaci mora sjesti, procitati i nauciti. Problem je u tome sto ona nije nikako zainteresovana za taj nacin ucenja, ona konta jos uvijek da je dovoljno ono sto nauci na casu odnosno ono sto pricaju uceci novu lekciju. Ali ne treba vise. Kao jos veci minus u svemu tome je sto smatram da nastavnici savjetuju pogresan metod za ucenje, kazu im da kada zele nauciti lekciju, prvo jednom procitaju cijelu lekciju, drugi put podvuku najbitnije, treci put prepisu u svesku to najbitnije i to je to. Ja tu vidim samo gubljenje vremena, jer nista ne nauci. Eto za pocetak iz gerografije ima 2, iz biologije 3, historija je jos neocijenjena. Hajd sad posebno vi pedagozi i prosvjetari, pomozite mi kako da ja pomognem svojoj Bini. Bambi, moja H. je sesti razred, ali ocito je da skola koju ona pohadja je bitno drugacije organizovana nego skola koju pohadja tvoja curica. Naime, kod moje H. ni kod uciteljice nisu bili svi odlicni, a kamo li da su imali sve petice. Peti razred je samo dvoje ucenika zavrsilo razred sa svim peticama. Dakle, dribling ucenja imaju vec od ucitecljice, a sve se to usloznjava od petog razreda. Ja sam sa H. pricala ove godine, na pocetku skolske godine, kao i prosle godine. Rekla sam joj da njen kapacitet mozga jos uvijek nije razvijen da moze sjesti i nabubati tri lekcije. To znaci da mora uciti u kontinuitetu. Ona je to skontala prosle godine, ove godine s tim nismo imali problem. svaki dan kada dodje, procita lekcije koje su radili iz predmeta tog dana. Sutradan isto tako, i za vikend ide ucenje. Djeca najbolje nadju modus kako ce uciti. Neko pocrtava, neko cita naglas, nego pise teze. Ono sto je najbitnije jeste da moraju raditi svaki dan.
|
|
|
|