Želiš da odustaneš od takmičenja? Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.
Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku. Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više!
Da, i ja sam od mame koja nam je dolazila u igraonicu čula da su snizili cijene. A ona mi je rekla da je jako zadovoljna vrtićem, uslugom, odnosom, ishranom... (to sam pisala juče na nekoj od tema).
ma ja bila u frizerskom neki dan i tako pricale o vrticima kad nam se u razgovor prikljuci vlasnik Neme koji se sisao do mene i on nam rece.Onda znaci da su najmanje 50 do 70km jeftiniji od ostalih privatnih
evo vec mejsecima citam vase komentare i ne znam sta je najpametnije uraditi :) Mi zivimo u Centru tako da mi je na ruku nesto oko Unitica ili Grbavica. Cula sam za drzavni vrtic Leptiric u Kranjcevicevoj, a od privatnih Nur ali ne znam nista o njemu i taj na Vracama koji radi po Waldort pedagogiji.
Ako ima neko sa iskustvom iz Nur obdanista ili Wadlorf neka napise pls.
evo vec mejsecima citam vase komentare i ne znam sta je najpametnije uraditi :) Mi zivimo u Centru tako da mi je na ruku nesto oko Unitica ili Grbavica. Cula sam za drzavni vrtic Leptiric u Kranjcevicevoj, a od privatnih Nur ali ne znam nista o njemu i taj na Vracama koji radi po Waldort pedagogiji.
Ako ima neko sa iskustvom iz Nur obdanista ili Wadlorf neka napise pls.
pozdrav
Najbolje da posjetis njih i da se uvjeris na licu mjesta, razgovaras sa pedagogicem, pomocnicom direktora,... Moja kcerka ide evo vec petu godinu u taj vrtic a i mali odnedavno u jaslice. Ja sam prezadovoljna cjelokupnim programom.
Tebe zanima kolko je vjera zastupljena. Pa sad to ne mozes mjerit i reci, malo ili puno, dovoljno ili nedovoljno, jer svi smo razliciti i to razlicito dozivljavamo. Djeca imaju vjeronauku, koja je mozda 10 minuta za manju djecu jer toliko mogu zadrzati paznju, a za vecu mislim da je pola sata. Uce dovu prije jela, za bajramske priredbe pored raznih igrokaza, plesa, recitacija spreme i ilahije.
Uciteljice su pokrivene na radnom mjestu, to im je kao uniforma. I imaju i prevoz, ako hoces naravno
Sve sto te zanima pitaj. Taj na Vracama vrtic, cula sam da je super, sve je divno i krasno, samo soba u kojoj spavaju djeca je bez prozora i na ulasku u vrtic se jako, jako osjeti vlaga. A u spavaonici posebno. Znaci samo tehnicki uslovi nisu bas naj naj...
< Poruku je uredio Maida RR -- 12.1.2010 16:37:57 >
Ako je ovo za zatvaranje Neme istina, onda nam ne preostaje nista drugo nego da svi svoju djecu upisemo tamo:) Ali i da oni organiziraju prijevoz, jer nismo svi blizu Nedzarica.
evo vec mejsecima citam vase komentare i ne znam sta je najpametnije uraditi :) Mi zivimo u Centru tako da mi je na ruku nesto oko Unitica ili Grbavica. Cula sam za drzavni vrtic Leptiric u Kranjcevicevoj, a od privatnih Nur ali ne znam nista o njemu i taj na Vracama koji radi po Waldort pedagogiji.
Ako ima neko sa iskustvom iz Nur obdanista ili Wadlorf neka napise pls.
pozdrav
Ovako, ja sam nekada davno radila u tom vrticu, prije nekih 8 godina, i mogu ti reci samo sta je pedagogija tog vrtica jer trenutno ne znam kakvi su uslovi. Ta pedagogija je u sustini "pusti djeci mastu na volju". Nema ucenja djece standardnim oblicima, brojevima i slovima. Djeca se ohrabruju da crtaju onako kako osjecaju bez oblika, pa sam ja dobijala od djecice crteze na kojima sam ja sa njima u obliku velike mrlje . Dalje, lutke nisu dozvoljene osim ako nemaju lice. Znaci, opet djeca moraju zamisliti lik te osobe. Pjesmice se uce bazirane na pokretima bez slika, drugim rijecima nikakve slike nisu dozvoljene. Znam da su roditelji ispisivali svoju djecu godinu prije odlaska u skolu pa ih upisivali u "standarne" vrtice da se pripreme za nas sistem. Da li se sta promijenilo od tada zaista ne znam. Ja licno ne bih upisala svoje dijete u taj vrtic.
Stvarno je tesko odluciti se gdje dijete upisati u vrtic. Razbijam glavu danima,mjesecima moram otici i u ''Leptiric'' u Kranjcevicevoj to je drzavni da se raspitam da vidim tete. Jel neko ima iskustvo sa vrticem ''Sareni voz'' u Odobasinoj ? Imam namjeru otici vidjeti i Montessori, ali kod nas je sve to napuhano cijenom..nevjerovatno..
evo vec mejsecima citam vase komentare i ne znam sta je najpametnije uraditi :) Mi zivimo u Centru tako da mi je na ruku nesto oko Unitica ili Grbavica. Cula sam za drzavni vrtic Leptiric u Kranjcevicevoj, a od privatnih Nur ali ne znam nista o njemu i taj na Vracama koji radi po Waldort pedagogiji.
Ako ima neko sa iskustvom iz Nur obdanista ili Wadlorf neka napise pls.
pozdrav
Ovako, ja sam nekada davno radila u tom vrticu, prije nekih 8 godina, i mogu ti reci samo sta je pedagogija tog vrtica jer trenutno ne znam kakvi su uslovi. Ta pedagogija je u sustini "pusti djeci mastu na volju". Nema ucenja djece standardnim oblicima, brojevima i slovima. Djeca se ohrabruju da crtaju onako kako osjecaju bez oblika, pa sam ja dobijala od djecice crteze na kojima sam ja sa njima u obliku velike mrlje . Dalje, lutke nisu dozvoljene osim ako nemaju lice. Znaci, opet djeca moraju zamisliti lik te osobe. Pjesmice se uce bazirane na pokretima bez slika, drugim rijecima nikakve slike nisu dozvoljene. Znam da su roditelji ispisivali svoju djecu godinu prije odlaska u skolu pa ih upisivali u "standarne" vrtice da se pripreme za nas sistem. Da li se sta promijenilo od tada zaista ne znam. Ja licno ne bih upisala svoje dijete u taj vrtic.
Maida mislim da je u pitanju Wadlorf i vrtic koji drzi zena od Danisa Tanovica jer sve ovo sto je ona objasnila je metoda koju oni prakticiraju u vrticu
WALDORF PEDAGOGIJA
ŠTO JE WALDORFSKA PEDAGOGIJA Waldorfska pedagogija temelji se na antropozofskom duhovnom pogledu na svijet, što se iznjedrio u kulturnom ozračju srednje Europe početkom 20. stoljeća. Čovjeka promatra kao biće tijela, duše i duha, koje se neprestano razvija, a dijete kao biće koje do svoje odraslosti i zrelosti prolazi faze razvoja svijesti koje je čovječanstvo prolazilo tijekom svoje evolucije. Evolucija čovjeka i čovječanstva povezana je s evolucijom biljaka, životinja, planeta Zemlje kao bića i cijelog svemira. Antropozofija je vitalan pogled na svijet te je našao primjenu u svim sferama modernog, svakodnevnog života: antropozofska medicina, biodinamička poljoprivreda, waldorfska pedagogija, euritmija (nova umjetnost pokreta), novi impulsi u arhitekturi i umjetnosti, socijalno tročlanstvo. Odgojne i obrazovne metode i sadržaji u waldorfskoj pedagogiji mijenjaju se sa starošću djeteta i ovise o njegovim tjelesnim i duhovnim potrebama i sposobnostima. Waldorfska pedagogija ne obraća se samo djetetovu intelektu, već usporedno njeguje njegov osjećajni život, razvija radne i stvaralačke navike te snaži volju i interese. Činiti to u svakom nastavnom satu glavni je zahtjev za waldorfske pedagoge. Odgajanjem se pomaže djetetu u odrastanju, tako da ono prepozna i razvije svoje potencijale, da je spremno upotrijebiti glavu, srce i ruke u potpuno neobičnim životnim okolnostima, u nepoznatim situacijama, za nove ciljeve. Utemeljitelj waldorfske pedagogije i antropozofije je Rudolf Steiner, austrijski znanstvenik i reformator mnogih područja modernog života. Rođen je 1861. g., u Kraljevcu (u danas hrvatskom Međimurju).
Znanstvena utemeljenost Montessori metode Od samog početka rada prve "dječje škole" Maria Montessori je znanstvenim istraživanjima i promatranjima pratila odgoj i obrazovanje svojih štićenika, postavivši time novi smjer u pedagogiji. Na početku 20. stoljeća govorilo se o "znanstvenoj pedagogiji" ( scientific education, scientific pedagogy ) kao znanosti koja proučava dijete, a temelji se na eksperimentalnoj psihologiji. Obrazovne institucije, javne i privatne, nisu bile dotaknute tim spoznajama, niti su stručnjaci angažirani u znanstvenopedagogijskim istraživanjima učinili bilo što da uklone nedostatke na koje su upozoravali rezultati njihovih istraživanja. Metodologiji znanstvene pedagogije Maria Montessori suprotstavila je svoju tzv. "objektivnu pedagogiju". Uporište Montessori instrumentarija je objektivno promatranje na kojem temelji svoja znanstvena istraživanja odgoja i obrazovanja štićenika Casa dei bambini. Nova teorija rezultirala je promjenama u postojećij praksi. Zadani cilj bio je transformacija škole kao odgojno obrazovne institucije. Učenici te zadane škole bili bi pod izravnim utjecajem novih znanstvenih spoznaja, inspirirani drugačijim načinom života i rada. Istinska znanost prema Marii Montessori ima za cilj pronalaženje rješenja postojećih problema, a ne puko naglašavanje postojećih, neovisno o tome odnose li se oni na dio obrazovnog sistema ili na obrazovanje kao cjelinu. Dječja psihologija nije u poziciji da istražuje i definira prirodne karakteristike djeteta, kao ni prateće zakonitosti koje utječu na dijete. Montessori ne smatra validnim rezultate dobivene njihovim istraživanjima u neprirodnim uvjetima formalne škole, gdje su učenici primorani da prihvate stav dosade i samoobrane umjesto da ih se potiče na samoizražavanje i usmjeravanje prirodno im urođene energije. Prihvaća Wundtovo učenje o redukciji svih eksperimentalnih metoda psihologijskog istraživanja u jednu jedinu metodu, a ta je pažljivo, sistematsko i praćeno promatranje. Osnovni principi Montessori pedagogije
PRINCIP "APSORBIRAJUĆEG DUHA" Dijete je poput spužve koja upija sve oko sebe. Odgajatelj je svaka osoba koja preuzme odgovornost i od koje se očekuje da tijekom djetetovih osjetljivih razdoblja utječe na njega.
PRINCIP DISCIPLINE Dijete se uči odgovarajućim ponašanjima.
PRINCIP RADNOG INSTINKTA Radni instinkt je izraženiji odnosno snažniji ukoliko postoji sloboda izbora, disciplina i odgovarajući red unutar djetetovog okruženja.
PRINCIP SAMOSTALNOSTI Posredstvom materijala djetetu treba omogućiti razvoj samostalnosti.
PRINCIP MIROVANJA (TIŠINE) Vježbanjem tišine dijete uspijeva doseći svoj unutarnji mir putem čega se na diskretan način razvija njegova aktivnost.
PRINCIP KONTROLE NAD POGREŠKAMA Rad s materijalima podešen je tako da dijete samo zapazi pogrešku.
PRINCIP HETEROGENOSTI GRUPE Grupa nije sastavljena prema kronološkoj dobi. Mlađa djeca uče od svojih starijih prijatelje u igri.
PRINCIP "TRI VREMENA" Novi se sadržaji uče kroz tri stupnja:
Povezivanjem smislenosti s određenim ponašanjem
Ponovnim upoznavanjem s imenovanim objektima
Ponavljanjem povezivanja objekata sa određenim ponašanjem