Želiš da odustaneš od takmičenja? Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (23.04.-27.04.2018) prilikom dolaska na portal prepoznajemo i omogućimo ti nesmetano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.
Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.
Ringeraja.ba koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku. Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više!
e ženo draga baksuz sam ti ja računi ni su mi na muževo ime ja plaćala sa svog računa- moje ime nema reference tačne zanči onaj poziv na broj karakterističan za uplatioca režija...ma koma
Znaci NE MOGU voditi ni kao pretplatu (a i da mogu imas pravo da trazis povrat vise uplacenog iznosa). Da si recimo placala sa racuna TM vodili bi tu uplatu kao pretplaceni dio za struju. Ovako, no siki riki, nemaju nikakvog osnova da zadrze novac a kao sto rekoh ni oni finansijski ne mogu zatvoriti analiticku karticu s toga ti MORAJU vratiti novac (kako bi i oni imali "cisto stanje"). Nista ne brini, samo uradi kako sam ti savjetovala
slinut je novac sa mog računa...banka danas nije stogla sa elektrodistribucijom završit pa ja kontala da ih ja zovem i ne nisu rasknjižili jer referenca ne odgovara.
U ovom slucaju se ne oslanjaj na banku. Nema banka nista sa tim, ti si uputila nalog za placanje. Banka je "samo" posrednik Ti moras zvati i traziti povrat jer je elektrodistribucija primila uplatu od: Marka Markovica (citaj hanay). Nema na cemu
Hanady vratiće ti pare naravno,uz zahtjev za povrat novca kao što je enisa_sara navela, i da si navela tačan br.računa koji plaćaš i greškom uplatila više nego što je iznos računa pare se vraćaju na zahtjev.
Hanady vratiće ti pare naravno,uz zahtjev za povrat novca kao što je enisa_sara navela, i da si navela tačan br.računa koji plaćaš i greškom uplatila više nego što je iznos računa pare se vraćaju na zahtjev.
hvala draga ko će dočekat ponedeljak, jesam smotana iz glave mi ne izlazi
_____________________________
''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''
Jesam...al nakon punih 7 dana. Princip je zaista takav da sam se zahtjevom trebala obratiti Elektrodistribuciji...međutim...ona koja je preuzela zahtjev sutradan ode ko svi sretni na godišnji a da meni niko ne javi hajd ponovo ja zahtjev pošaljem uzme ga druga osoba i kaže sutra...a sutra ništaaaaaaaaaa. Kaže ta meni e to vam je sad u drugoj službi, nazovem ja drugu službu kaže ona sad ja čekam direkciju da mi vrati pare pa da ja vama vršim povrat i tako se načekam. al svako sam je jutro zvala i dobila lovu nazad nakon tačno 7 dana.
_____________________________
''Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako pokipjelo, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.''