idana_85
|
Kokuli bas mi je zao zbog tog spontanog :(((((( Ne znam da li su ti kiretrazu nakon toga radili? Meni su hormoni bili bez terapije u hausu, FSH i estradiol divljali, jos neki, prolaktin je bio ok..... Ja sam dugo pila kontracepcijske pilule koje sam jos kao studentica dobila u studentskoj ambulanti gore, ginekolog mi propisao Kad sam dobila taj problem i prvo otisla dr Nuri u Eurofarm, ona nije mogla vjerovati da pijem triquillar jer je to namjenjeno zenama koje zele jos malo da odgode menopauzu, a ja ih mlada pijem. Nura je za 10 stvarno, strucna, ali poskupa :) I ona me uputi da uradim te hormone, ja odem na more i dobijem mecu i nisam isla, nakon 3 mjeseca opet kasni, uradim nalaze, losi, odem gore primi me onaj nesretnik i ja mu nista nisam vjerovala vratim se kuci, on mi je propisao diane 35 i to bas da idem u neku apoteku gdje on ima drugaricu da ih kupim. Onda sam pokusavala doci do Godinjaka, ali misija nemoguca. Kroz par dana se snaha poradjala, ja s bratom gore kad on dezurni i ja ga zamolim da me primi, sreca u torbici nosam nalaze i on pogleda i kaze dodji mi tad i tad i poceo me voditi. Najgore sto te jednom gleda on jednom onaj drugi pa on zaboravi i sl. Prvo je mislio da nije nista i dao mi promolut nor, koji jeste izazvao krvarenje, ali nije rijesio problem. Kasnije me gledao onaj dr doktor pa nije vjerovato pa isli zajedno Godinjaku u kancelariju da se konsultuju i opet Primolut Nor i ja mu isto kazem da ne mogu, kaze on ja u svojoj praksi ovo nisam vidio, da su nalazi tako losi tako mladjoj zeni, ako te on ne odcepi nece nista. I Godinjak se slozio, ali ja nisam pila. Piji macinu travu, neven...jos nekih cajeva sam ja pila, ako hoces mogu pogledati koji su vise sam i zaboravila pa ti javiti. Najbitnije je da si stalnozena.Ne znam kakva ti je tezina, ali ja kako sam oslabila par kg puno su mi bolji hormoni. Hocu ti jos reci da sam sad u trudnoci imala 11 kg u plusu, na porodu ostavila 6, ostalo mi jos 5. Stalno se znojila, imala napade ne