hatepsut -> RE: kako da zastitimo svoju djecu (12.5.2012 7:32:34)
|
Imamo slican problem u razredu,Moje djete je 4-ti razred ,samo sto roditelji tog djecaka ne zele da vide svoj problem.otac se nikad ne pojavljuje,a majka i kad dodje posvadja se uciteljicom i ode direktoru i kaze kako je niko ne razumije,djete treba strucnu medicinsku pomoc,ali kad bi ga uciteljica ili neko od drugih roditelja vodili.Kad idu na izlet,ekskurziju,pozoriste,kino..ne moze se to djete iskljuciti znaci svu paznju uciteljica usmjeruje ka njemu,a imamo jos dvoje slicnih. Mi smo se prvo suosjecali s majkom,na kraju smo odustali.pisali peticiju za premjestaj iz odjeljenja ne moze iz skole isto ne moze po nekim novim "zakonima".Zamislite koliki je problem kad moje djete dodje iz skole i kaze "mama danas A. nije bio u skoli,znas kako nam je bilo lijepo i mirno". Posljednji put je donio cakiju u skolu,a to je djete koje bi za sitnicu tu istu cakiju povuklo ka drugom djetu. Nedavno je tako ustao da odogovara i kako nije dobro znao uciteljica kaze 2,a on posao da histerise ,ma kako se uciteljica trudila lijepim da mu objasni da nauci pa ce da popravi on svoje i poceo da razbacuje stvari po razredu.na kraju mu je kazala "neka ti mama dodje u skolu,nema smisla kako se ponasas ja cu sve da joj ispricam" da bi djete doslovno kazalo " reci Bogu,Allahu briga me" pri tom lupio sakama o stol i izisao iz ucionice.Mi smo imali informacije i uciteljica dosla sva natekla od plakanja. Ne moze da sjedi mirno na stolici ili lupka necim ili se klati...o problemima iz skole do kuce i obratno ne zelim vise ni da pricam. i ja sam svom savjetovala da ga se klone da ne ide s njim,da jednostavno ostane nekoliko minuta nakon njega i malo smo ko' mirni. Ovaj mjesec je vjece roditelja gdje smo jednoglasno odlucili na istom iznijeti problem koji mi imamo.vjerovatno ce se morati nesto poduzeti jer postoji zapisnik u koji se zapise sve sto se iznese na tom istom vjecu roditelja,a kasnije to inspekcije i drugi pregledaju.pa ako se "oglusi" direktor valda nece neko drugi.
|
|
|
|