Skvo RR
|
IZVORNA PORUKA: Finepex IZVORNA PORUKA: Medić* Zasto se onda zamaras drugima i njihovim oblacenjem, odnosima? Eto navodis da ti sama nemas problema pa hBg uzivaj. Drugi ce se nekako izboriti sa svojim problemima ako ih imaju. İli te ipak nesto tisti a ne zelis navesti primjer pa preko drugih primjera malo ? Opusti se. Kako ti se na sabahu da razmisljati i pisati o nekim negativnim stvarima i primjerima LP Ono sta sam ja vidjela da osobe koje imaju problema, trce pred rudu. Osobe koje su redovno pratile svaki moj navod, shvatile su zasto sam pocela od price da se svekrva pita sve dok si ti pod njenim krovom. Da se mijesa, da je to normalna, prirodna pojava. da se to ocekuje. da su "svi" u toku. Ipak jedna je kuca. do toga kako imas zena koje su pokrivene a moraju hodati obucene pred svekrom i djeverovima na +30,ovo ono, al na kraju, one koje su svoje ledja poturile najbolje znaju o cemu pricam, pisale su u komentarima, i kako im se vratilo, ipak spadam medju one koje detaljno citaju. Drugo, zasto sam navela osobe kojima drugi kroji kako ce se obuci, dala sam i obrazlozenje. A evo i islamskog stava da zena moze hodati sa dekolteom i da to nema veze sa ahlakom: Stidni deo zene ispred bliskih muski clanova (osobe s kojima se ne moze sklopiti brak), kao sto su:otac, brat, sin, amida (ocev brat), majcin brat, unuk, sin od supruga iz drugog braka, zet i td.Sastoji se od prostora između pupka i koljena, stomak i leđa.Tako, da je zeni dozvoljeno da pokazuje svoje sledece dijelove tijela ispred takvih osoba: glave, kosu, lice, vrat, prsa (grudi), ramena, ruke, podlaktice i noge ispod koljena.Nebi bilo dozvoljeno da pokazuje stomak, leda ili deo izmedu pupka i koljena". (Reference, See: al-Fatawa al-Hindiyya, 5/328 & al-Hidaya, 4/461). Imam al-Quduri (Neka Allah bude milostiv njemu), izjavio:Nema ničeg lošeg u dodirivanju onim dijelovima da su dozvoljeni za gledanje".(Reference-Mukhtasar al-Quduri). To ukazuje na to da grudi i područja koja je paralelna s ledima nisu ukljucene u stidni deo tijela, i da grudi nisu ukljucene u stidni deo tijela.I nema sumnje, je li dozvoljeno da se gleda u prsa i grudi od zenskih osoba koje nesmijes ozeniti".(Radd al-Muhtar 1/404-405) Hocemoli sada ovu ulemu prozvati bolesnicima? Jels ada jasno da je u islamu dekolte dozvoljen prema onome ko ti je mahrem. Ti ako kazes da se pred svekrom moras pristojno obuci.. tebi u srcu svaka izjava da li je svekar mahrem ili ne budi sumnju. Eh sada bih ja voljela da mi neko objasni, ako se brane stavom da je svekar mahrem, zasto da snahe ne izbaci dekolte ako islam ne zabranjuje? slabo ce ti ovde neko odgovoriti na ovo pitanje...ne znam ko bi bio adekvatan za odgovor modni dizajner, vjerska osoba ili eventualno psihijatar...
_____________________________
Sa one strane ideje o dobrim i lošim djelima, postoji jedno polje. Tamo ćemo se naći
|