| "popularnost" veeseelaa
može te li za sebe reći da ste kao školarac bili "popularni"? ili ste to i sada....
Da (41%)
Ne (12%)
U nekim periodima života da (26%)
Ne želim biti popularna, tako da i nisam bila (14%)
Uvijek sam željela biti IN al nije išlo (7%)
Broj svih glasova: 173 Komentari:
Honey3, 16.5.2012
hehe,znala sam ko je postavio anketu :)))))
sabinos, 16.5.2012
joj vesela sta ti pade na pamet heheh.da odgovorim na anketu:nisam bila popularna niti sam tome tezila.
teacher75, 16.5.2012
ne
D_K, 16.5.2012
uvijek sam zeljela biti IN al nije islo.. avaj..
klemzi, 16.5.2012
Nisam bila popularna kao školarac, ali sad jesam :D Iznimno popularna :DD
Medić*, 16.5.2012
Popularna Ne ali omiljena u drustvu Da :)))))
Hanady RR, 16.5.2012
čuj popularna hahaha...nisma bila popularna hvala Bogu al sam bila i ostala dio ekipe za pamćenje iz srednje škole :)
animagical, 16.5.2012
ovo haman neka godisnjica mature, pa se sjetila popularnosti u mladosti? ;)
anoniman, 16.5.2012
Nisam bila popularna, niti sam tome strmila, ali mi je drago da sam sa svima bila i ostala u dobrim odnosima...
škorpija, 16.5.2012
potpisujem medić slatki:-)))
Blue rose RR, 17.5.2012
U mojim školama popularne su bile "fufice" - tako da jok nisam bila popularna - bila sam štreber.
veeseelaa, 17.5.2012
to ste ih vi štereberke tako zvale hahahaha Inače ponukana dogadjajem koji slijedi (godišnjica mature) na um mi je pala ova anketa....
D_K, 17.5.2012
pa nisi ti vesela fufica pa da se nadjes uvrijedjena.. dobar ucenik, raja, dobar drug, sve je to pozitivno u skoli i u zivotu.. ja sam bila stvarno streber, iako nisam sebe tako dozivljavala at the time.. to tek sad vidim po reakcijama mojih drugara iz skole kad ih vidim nakon mnooogo godina. bas se iznenadim po cemu me se sjecaju..
veeseelaa, 17.5.2012
hahahahah DK meni je smiješno da neko osnovce i srednjoškolce i može tako nazvati, pa to su djeca, bar sam ja bila kad sam bila tih godina... dijete.....
Blue rose RR, 17.5.2012
Vesela, o pojmu polurnosti mislim o srednjoškolcima - šta djeca znaju u osnovnim školama o tome ?
Hanady RR, 17.5.2012
neka vesela...imaš curu gojiš...aBd reci joj ti sa 15 ti si dijete šta ti znaš....a baška je uputi da bude ''popularna'' :)))...u mojoj školi je bila jedna popularna , a u starijoj generaciji dvije :)))) ove mlađe generacije nismo upratili :))) a kao D-K ...baš se prijatno iznendaim kad se sretnem sa rajom iz srednje...i sad se znamo zapričati i savjetovati ko u ''onim danima''...bili smo gimanzijaci a sada imamo zanimnja različitih porfila...al ono ''zajedničko'' niko nije izgubio niti ga se stidi
klemzi, 17.5.2012
Da se i ja ispravim, apsolutno sam nepopularna :))) Jesam pohitala da odgovorim :)))) Uglavnom, imala sam super odnose u gimnaziji sa ekipom iz razreda i generacije, a i danas kad se sretnemo sasvim smo ok :)
Lejla Ka, 17.5.2012
Ja sam u školi sebe vidjela kao povučenu, neprimjetnu osobu, izuzetno introvertnu, daleko od popularnosti. Danas se iznenađujem koliko me ljudi zapravo pamti iz tog perioda, i kako im u opće nisam bila neprimjetna. Ne, nisam bila popularna.
Medić*, 17.5.2012
Kod nas su takodjer najvise kao sto ih neko nazva fufice popularne, max skinute, zgodne, pune para, dolazile sa utom u skolu ( bez vozacke dozvole ) mijenjale frajere svaki dan....kada kazem popularne vise mislim poznate po tome.... u lice im se fino pricalo iza ledja svasta o njima :)))) Dan danas su tako popularne....
muaaa, 17.5.2012
Kod mene u skoli "popularnost" je bila u pravom smisli."Fufice",teska rijec za djevojcicu,djevojku.Popularan je bio neko ko je bio raja,ko je bio uspjesan u sportu,pjevanju,u isticanju nekih sposobnostio koje nisu svi imali.Profe su voljele te popularne a i raja su ih voljeli i rado se druzili s njima.A "fuficama" su pojedine djevojke zvale sve one koje su bile zgodnije,ljepse imale bolju odjecu, obucu i bile omiljene u raji. I da rado su se sa mnom druzli i a profesori su me voljeli,i dan danas kad se sretnem s profama popijemo kafu i ispricamo se.
Ella_H, 17.5.2012
Omiljena u drustvu da, ganjali su me i deckici nonstop al ja nikad nisam obracala paznju na njih hehehe. Sad kako sam mama trudim se najvise svojim pilicima biti cool i popularna, ma da primjetila sam nemrzi me bas narod hajd valjda valjam cemu hehe.
Honey3, 17.5.2012
bila sam poprilicno sramezljiva,nisam se nesto voljela isticati,ali sam bila jako omiljena u drustvu,a posebno kod nastavnika i profesora,nisam neki streber bila,ali sam na simpaticnost uvijek dobro prolazila :)
A mogu zene misliti kako je onim "plaho popularnim" zao stariti,hebi ga sve izlapi :(
veeseelaa, 17.5.2012
joj ja sam iznenadjena kako neko vidi popularnost raje u školi :((( pretužno, muaa je to dobro objasnila..... šta su onda bili popularni dečki? oni su samo bili zgodni a cure su fufice, ma strašno..... inače u OŠ nisam bila popularna u srednjoj su me voljeli svi prof i direktorica, a mi cure i momci smo bili svi tu negdje.... mislim da su na mene gledali kao na vječitog buntovnika
veeseelaa, 17.5.2012
e da sjećam se da je jedna djevojka bila popularna jer se zaista dobro oblačila i nije bila ni loš đak, ta je imala prva u školi cipele sa debelim đonom hehehe znam da sam ja ubrzo morala imati iste cipele hahahahah cirkus, kad si mlad nisi svoj Al nikad nisam čula niti sam je ja smatrala fuficom, Bože sačuvaj! inače i danas sam s njom u kontaktu, divna žena, lijepa kao i tada, sreto udata i ima dva sina a i dalje ima kolekciju extra odjeće i cipela
muaaa, 18.5.2012
Sama izjava da je neka djevojcica/djevojka" fufica",mi je dno.Jer vecina nas ima ovdje djevojcice koje ce mozda neko nazivati fuficama.I prema tome nebih se usudila od grehote nazvati neku tako,jer to nisam vidjela svojim ocima.A za mene je fufica iliti kurva,jedno te isto.Bilo bi me Boga strah reci tako nesto.
felix, 18.5.2012
bila sam "opicena" hahahah ja i moja raja bilo nas je 5 u grupi uvjek veselo s nama uvjek zezancija ma super nisam bila "popularna" za mene su popularne bile koju su tad imale love hahahha pa ko su šta su one hahhaha ....
viša sam bila raja , ono baš za druzneje dobre zajebancije i tak to .... hehehhe lijepa vremena :)))))
anoniman, 18.5.2012
popularna ne, nisam bila neka selebriti ,nisam nosila minice , nisam se sminkala nisam imala ili menjala frajere i frizure , nisam bila riba koju je svako zeleo, bila dobar sportista prestavljala skolu, prosecan djak , dobar drug, u drustvu dzek , vesela , zezala se a ako bi neko stao na zulj bogami luda, pamti me raja ,nekih se i ne secam al me zaustave da se pozdrave i drago mi zbog toga
pamte me kao frajera ona koja ne ustaje direktoru kad udje na cas , ona koja ne kuca na vrata , koja upada heheheh, ona koja se buni kad se ucini drugome nepravda koja deli poslednji dinar ,ona koja izaziva na igraliste posle skole na obracunavanje , a nastavnici pa neki su me voleli neki iz srzi mrzeli ali sta ces nek sam ostala zapamcena
Hannica, 18.5.2012
Ja sam mislila da ta popularnost u skolama postoji samo u americkim teenage filmovima.
SdZ, 18.5.2012
Bila sam streberica, ne klasicna vec ona, nije da se hvalim :), koju su svi voljeli, i prijatelji i profesori, sa svima sam se druzila, svi su sa mnom pricali o nekim "ozbiljnim" temama, cak sam i pisma pisala za djevojke od kolega, he, he... Uglavnom, bila sam medju omiljenim u drustvu u srednjoj i osnovnoj skoli, a i sad na fakultetu bez obzira na streberstvo.
Bebica11, 19.5.2012
Bila sam STREBER :D
Blue rose RR, 19.5.2012
Tctctc, gdje rekoh da sam ih ja zvala "fuficama"?
Jah eto grehota ... ma dajte...
škorpija, 19.5.2012
nisam bila popularna jer sma imala stroge roditelje, a kod nas si mogao biti popularan samo ako si imao neograničen izlaz navečer. eh sad kad prokontam djevojka koja je bila najpopularnija bila je stvarno lijepa, roditelji joj radili u njemačkoj, ona živjela u bih sa sestrom, imala je najljeopu garderobu i nikakavu kontrolu, sestra je puštala da ide gdje hoće i dokad hoće. e sad kad razmislim, bez obzira koliko sam tad bila očajna zbog njene strogosti, mogu reći samo : hvala mama
gvendolina, 20.5.2012
muaa svaka cas_t,slazem se sa tobom. kada zene i majke dijele tako "divne" komplimente za djevojcice,kako mozemo ocekivati da ce ih i muskarci postovati cccc
muaaa, 20.5.2012
Bas tako gvendi....da nije zalosno bilo bi smijesno
Blue rose RR, 20.5.2012
Ah, ah, ah,...ugodno je čuti da pojedini još žive u savršenom svijetu ...
gvendolina, 20.5.2012
ne shvatam cemu "ahtanje" BR?!
niko ne govori o savrsenom svijetu vec o realnosti,jer djevojcice koje su bile popularne u razredu postale su uspjesne zene i majke,a ne kurve( ili ti "fufe" ) ali tipicno za zene,nikada neces cuti da muskarci nekog uspjesnog muskarca nazivaju pogrdnim imenima. to je ona klasicna ljubomora na nekog ko je uspjesan,pa kada mu nemozes naci nikakvu manu pocni da ga vrijedjas...zalosno!!!
Blue rose RR, 20.5.2012
Ne gvendolina, žalosno je da mi u našem svijetu ne nazivamo pravim imenom ono što jeste. Do jučer smo sa prijatejjima komentarisali da se izgubila vrijednost poštivanja, poštenja, rada, dobrih insana i karaktera. A zašto - zato što je djeci važnije da budu popularni, nego pametni, dobri sportisti, naučnici, umjetnici.
Popularni muškarci žele kraj sebe-automobil, novac, zgodne djevojke, gevera za pojasom, a markica u džepu što mu je tata/baba dao za kahve. Popularne žene žele - novac, automobil, izazovnu odjeću/obuću, šminku, i požudne poglede muškaraca na njima.
Ovo gore navedeno je u našem današnjem društvu popularnost - i ne ubjeđuj me da nije. Pogledaj samo srednjoškolce - možeš li im odrediti starosnu dob? Ja ne mogu. Izgledom podsjećaju na mnogo starije osobe.
Nabroji mi populare sportiste, ili one koji su uspješno se uzdigli u našem intelektualnom društvu - a bili su "popularni" u tvojoj školi?
Ja priznajem da ne mogu naći niti jednog/nu u svojoj. One popularne su već razvedene, a popularni su ili u zatvoru, ili po parkovima se "šutaju drogom"
Ako će moje žensko dijete biti ovako popularno - neka hvala, neka je u školskom dvorištu sa nepopularnim školskim kolagama.
I na kraju jedno je biti uspješan u okvirima koje je društvu prihvatljivo, a nešto sasvim drugo je biti popularan.
I ja ne živim da bih ljagala žene, nego živim i radim da bismo prestale biti ispod muških "šapa" i da bi smo stvari nazivale svojim imenom. I nikada, ama baš nikada nisam žensko omalovažavala, uvijek je žena/majka/koleginica bila pod mojom zaštitom - i u kući, i na poslu. I tako će uvijek biti.
D_K, 20.5.2012
auuu, ljubomora je teska rijec.. ovdje su stavovi jasni, sve smo na strani uspjesne zene, majke, supruge, uvijek bili i ostali.. ako ti ne zelis da vidis kad je poceo problem ti zivi u svom svijetu u kojem su zloceste/jpateticne streberke ljubomorne na popularne cure.. i tako jadnice zive i kidaju se od ljubomore..
D_K, 20.5.2012
@ ovo je bilo za gvendi.. mislim sega mi pravo, sad je neko ljubomoran.. pa na koga draga gvendi??
muaaa, 20.5.2012
Skrenulo se s zadate ankete.ja zivim u svom svijetu i davno sam zavrsila skolu,i hvala Bogu pa sam starinskog kova,i nezanima me okolina i sta ko radi.I da svoju djecu koja su trenutno u pubertetu odgajam na najbolji po meni moguci nacin.A to je da postuju,da se ne izruguju i da cijene sebe i okolinu okolo sebe.Jer sam i ja tako odgojene i svjesno nikada nikoga nisam uvrijedila niti potcijenila.
Medić*, 21.5.2012
.Muaa slazem se da se otislo u krivom smjeru sto se ankete tice. Svi mi nastojimo odgojiti djecu na najbolji moguci nacin.
Pogresno interpretirate date odg
. Cure koje pola dana provode po skolskim hodnicima, nosom paraju zrak, ostatak provode po parkovima, kaficima dok roditelji ni ne sumnjaju sta im djeca rade, gdje su, sa kim su, njihovi zabetonirani lazni osmjesi, slojevi sminke na licu u tim godinama, max svucene i sl... o toj vrsti popularnosti/nepopularnosti je bio komentar, u tim godinama samo pravilno odgojeni znaju da to nije popularnost i ne nasjedaju na to. Vecina tinejdzera to ne zna, mi smo ti koji ih usmjeravamo.
Dakle na nama je da odlucimo koju vrstu popularnosti zelimo. Nesavrsenstvo je lijepo i ima mnogo bitnijih stvari od popularnosti. Meni je popularan bio onaj sa mnogobrojnim medaljama, uspjesima, kulturan, nasmijan, zabavan, nije zaokupljen sobom i svojim cool dogodovstinama. Drugima su ipak popularniji ovi drugi opisani u prvom dijelu koji samo misle kako je skola nocna mora te su zaokupirani o istim stvarima odjeci, tezini i sto vecoj takvoj popularnosti. Nemojte mi Gvendi i muaa reci da ih danas nema, ima itekako i moramo priznati. Ovdje se ni u jednom momentu nije omalovazavao zenski ili muski rod, vec se jednostavno navode realne stvari danasnje omladine.
veeseelaa, 21.5.2012
ja sam neki dan bila na petnaest godišnjici mature i shvatim da sam ipak bila popularna i omiljena, svi me se prof sjećaju a razrednik je došao isključivo radi mene! da vam ne pričam da me bar pet cura nazvalo i rekla ako ti ne dolaziš nećemo ni mi, neke su bile i ljute jer nisam sjela do njih :) eto ja sam popularna bila, pola večeri su se prepričavali belaji u kojima sam ja učestvovala ili bila organizator istih.... e eto
veeseelaa, 21.5.2012
i da razrednik se sjeća i jednog mog bivšeg koji je na kiši ispred škole stajao sa buketom cvijeća, dal je to fufasto ne znam i jebe mi se
muaaa, 21.5.2012
Medic,ovdje nije pitanje sta je danas,vec sta je bilo kada smo mi isli u skolu.Znaci popularnost kao mene skolarca.I opet navodim da su bili popularni ovi sto si ih navela u srednjem djelu,a i ja sam ih navela u svom prvom odgovoru.Kod mene nije bilo tih djevojaka sa minicama do guzice i kilo sminke na licu.Ja neznam kako je kod vas u skolama bilo i pisala sam iz svog zivota i svoje skole,koju sam zavrsila davne 93 god.
I opet navodim da nebih mogla nijednu djevojku nazvati fuficom,jer odgajam potencijalnu(nedaj Boze dragi) fuficu u necijim ocima...........
veeseelaa, 21.5.2012
i ne kužim BR ovo "one popularne su već razvedene"??? kao šta sad??? nisu slušale??? pih, iznenadila si me, al baš! i popularan ne možeš postati trudom, takav se rodiš il ne rodiš, ha ya.... Popularni su po meni duhoviti, odvažni i ekscentrični ljudi, dakako ti isti ne mogu ni biti glupi, jer glupan ne može sve to... ako neki štreber nije sve navedeno ne može biti poplaran, tako ja mislim.... i za dijete, moje, mislim da neće biti kao ja, jer joj babo nije kao ja, biće to mješanac.... inače ničiji duh ne možeš "uništiti" pa ni djetetov, ako je veselo i luckasto džaba priča
veeseelaa, 21.5.2012
ne mogu da vjerujem šta okolina misli o razvedenim ženama, ko 41 godine hahhaha Bože sačuvaj, eto ne možeš se ni razvest :D
Blue rose RR, 21.5.2012
Očito da imamo sukob generacija .. tako da nekome je nešto OK, a nekome je zabremedet.
gvendolina, 21.5.2012
pitanje ankete odnosi se na nase skolske dane,stoga i govorim u tom kontekstu i vremenu kada sam ja isla u skolu! niko ne negira da je u danasnje vrijeme sistem vrijednosti poremecen!
@D_K drago mi je da je "ljubomora" ta teska rijec koju sam ja napisla, a ne neka druga:)
ali nesumnjivo je da su djevojke koje su nazivale popularne cure pogrdnim imenima cinile to ciste ljubomore.
Medić*, 21.5.2012
Uh kod nas u skoli je bilo..., ma bolje da ti Muaa ne pricam, svega :)))) Do duse za srednju sam govorila, ne za osnovnu. U osnovnoj smo isli na hor, folklor, razne sekcije pa nam je to vise bio neki hobi jer svi drugari njabolji idu tamo :) U srednjoj je druga prica bila, bas onu koju sam gore navodila, tada sam cula za te termine fufica i sl...grozno za usi a bog me i za oci bilo. Uostalom ja sam isto kao sto vesela rece bila jako omiljena u drustvu, Do dan danas je tako, drago mi je kada nakon 15 godina sretnem se sa rajom koju sam tada cijenila i obrnuto.
gvendolina, 21.5.2012
i opet moram potpisati muaa :) iako sam zavrsila skolu nesto kasnije,niko se nije oblacio provokativno u skoli niti dolazio sa full makeup-om
Medić*, 21.5.2012
Kod nas gvendi ih je previse dolazilo ful nasminkano isko su znali da ce ih ponajvise prof biologije slati da se pristojno obuku i operu :)))) I ja sam nesto kasnije 97/98 zavrsila.
veeseelaa, 21.5.2012
medić gdje si ti završila i koju školu? ozbiljno pitam
ni ja se ne sjećam tog velikog dotjerivanja, do duše nije se ni imalo za takvo što....
pocahontas, 21.5.2012
ja mislim da vi previse gledate američke filmove :) svaka generacija ima par karizmatičnih osoba, ono po cemu se pamte, ali ja znam da nikad u tu kategoriju "popularnih" nisu spadale fufice i potencijalni buduci kriminalci..naprotiv...popularna bi bila cura koja extra izgleda, koja je uz to i super đak i primjerna...tako isto i dečko-odličan učenik, zgodan, sportista, uz to se i lijepo oblači, ima ukusa, dobar prijatelj i omiljen u raji...
a ovo -svrstavati u kategoriju fufica nekoga ko je polupalran mi je nonsens..fufice brate imaju svoju kategorju, a to je kategorija fufica :D ha ja :)
veeseelaa, 21.5.2012
jesu li se te fufice sexale?
hahhaha
D_K, 21.5.2012
kad neko spomene 'americki film' ja pomislim na Zoster i njihovu pjesmu.. 'jesi gledo Roki jean, jesi gledo Roki dva...'.. ludi su ko struja..
Medić*, 21.5.2012
Vesela ja sam zavrsila matematicku gimnaziju, 97/98 godine u republici Srbiji. U Sa dosla 98 god na studij.
veeseelaa, 21.5.2012
ma znam da si u Srbiji jel u N.Pazaru? kontam tamo su cure skromne, pa mi ne bi jasno ovo što si napisala.... mislim bar ako je N.pazar u pitanju....
Medić*, 21.5.2012
Ne, nije u Novom Pazaru :) Ne bih generalizovala, ali odavno nema te skromnosti kao ranije, mija vesela, sve se to izopacilo kao i svugdje :)
bananica, 21.5.2012
ja nisam jos razvedena ;p
D_K, 22.5.2012
Evo nama jedne 'popularne'.. Izvinite ali morala sam :)))..Zena je totalno IN, narocito u ovom tigrastom kompleticu. Pozelis da kazes mijauuuu..
http://www.depo.ba/hronika/banjalucka-advokatica-marica-culum-osudena-na-godinu-dana-zatvora-zbog-sverca-drogom
veeseelaa, 22.5.2012
ma znam medić al meni je golemo na osnovu nečijeg načina odijevanja reći da je neko fufica i sl....baš bezveze....
Medić*, 22.5.2012
Izvini draga, ja to ni jednog momenta nisam rekla da se na osnovu nacina odijevanja neko nazove tako, meni je inace to pogrdna rijec... vec su cjelokupnim ponasanjem ostavljale takav dojam. O tome sam ja govorila:)
muaaa, 22.5.2012
DK,imam i ja tigrasti kompletic...a nisam trgovac drogom,cak sta vise
D_K, 22.5.2012
za veselu.. pod broj jedan ''popularnost'' moze znaciti mnogo sta i o tome je bezpredmetno razgovarati.. narocito jer se radi o tinejdzerima i njihovo ponasanje nije zrelo i promisljeno kao kod formiranih licnosti. ja licno bih voljela da moja djeca budu i dobri ucenici, ako Bog da da ucestvuju i u raznim takmicenjma, da predstavljaju svoju skolu u najboljem svjetlu ali i da budu dobri drugovi i omiljeni u drustvu.. eh, za ovu definiciju bi ti rekla 'a to je streber' kao sto si i rekla, znaci direktno si nama koje kazemo da smo bile dobre ucenice rekla 'streberi ste' i to ne u pozitivnom smislu.. hajde sad, molim te objasni cemu ta uvreda?
D_K, 22.5.2012
@ muaaa - ovo me sinoc uhvatila neka otkacena i kad vidjoh ovu reko hajde da se zezam :)).. prica o ovoj 'gospodji' je u stvari tuzna jer je kritika citavog naseg sistema, advokatica, znaci zavrsila je pravni fakultet a vidis kakve su joj moralne vrijednosti.. tuzno.. ali kad pogledam onu njenu sliku, opet bi se smijala, sega mi zena pravo..
Medić*, 22.5.2012
D-K meni nije uvreda sto su me nazivali streberom :)))))
D_K, 22.5.2012
pa kad su se uhvatili 'fufica' hajde da vidimo kako je nama 'streberima' :))
@muaaa - samo da dodam da ne procjenjujem moralne vrijednosti doticne po nosenju tigrastog kompleta nego po njenim radnjama sto opet ne znaci da mi nije sega kad je vidim..
Blue rose RR, 22.5.2012
D_K štreberu, štreberu, štreberu :)))))
D_K, 22.5.2012
ajjj, srce me boli.. povrijedjeni su mi osjecaji.. zahtjevam zadovoljstinu!!
veeseelaa, 22.5.2012
pa vi ste rekle da ste bili štreberi a ne ja, i sad vam po pogrdno :(( ja sam samo iznenadjena s tim fuficama, kao sad su razvedene i bla bla.... al ajd nije ni bitno, ja sam mislila kad sam postavljala anketu na sasvim neku drugačiju vrstu popularnosti a vi odoste daleko.... ja se zaista ne sjećam takvih cura u školi kod nas, neke su se udale dok su bile još u školi, neke su imale dečke, neke ne, neke su bile veselije neke tiše al mi niko nije bio nalik na fuficu....
Blue rose RR, 22.5.2012
D_K - ignorišem te :)))
anoniman, 22.5.2012
haj bogati DK sta ga seres znamo svi sta je streber sta je popularna cura ako nisi bila pa sta ces ne moze svako bit popularan ko je bio svaka cas_t nije ni to bilo lako i eto aman
anoniman, 22.5.2012
cuj fufica devojcicu nazvati kako li su tek tebe zvali
cuj tigrasti kompleti sinonim za ovo ili ono gluposti , valjda iz te knjige sto si bubala i streberila naucila si po nesto ili to ljubomora iz tebe , iz proslih dana izlazi
svasta gluposti
hura za zgodne devojke, popularne , lepoe ja nisam bila pa boze moj al nisam niti cu govoriti o drugome gluposti
a pricas o odgoju dece , kako li ces ih upoutiti kada kao formirana licnost , starija zena ,pises o zenama koje nose tigraste kostime kuku pa zivel jos ovakve osobe ja sam mislila da su izumrle
anoniman, 22.5.2012
popularna cura u nase fino vreme je bila ona kojoj bi par muskaraca kupili svet za 8mi mart, koju bi svi hteli za partnericu za matursko , kojoj bi svirali , tada pozdravljali anonimno preko radija , lepa devojka , zgodna ali nikako fufica ma da povratis od naziva
Blue rose RR, 22.5.2012
Triputmama lijepo je bilo živjeti u "tvom vaktu." I baš nije lijepo što vrijeđaš.
I na kraju krajeva šta ste se našle uvijeđene na riječ "fufica" - nikome od vas nije bila upućena.
Bdw - većina je shvatila poentu gore rečenog.
D_K, 22.5.2012
vidim iz tvojih postova sta ti nisi: nisi dovoljno inteligentna da prepoznas zezanciju, nisi odgojena a da si 'natakarena' to je odavno jasno..
D_K, 22.5.2012
@ovo je bilo za triputmamu..
D_K, 23.5.2012
vesela, tek vidjoh da si odgovorila, dok procitah druge komentare odoh u krivi smjer.. ja sam se zezala jer ste zakacile za rjec fufice.. ti si odmah reagovala 'e to ste VI streberi zvali ih tako'.. zato sam se i prozvala 'streberom', fakar radi zeze.. kao da je to uopste bitno, neko je bio ovakav, neko onakav.. covjece, to je sve bilo prije '100 godina', ja sam pola srednje zavrsila u ratu, sta ba popularnost.. na faksu je bila druga prica, znalo se da smo svi tu radi jednog cilja..a na kraju krajeva bitno je kakav je ko sad, sta je postigao, da li je zadovoljan zivotom i kako ce djecu izvesti na ono sto smatra da je 'pravi put'..
hanabanana, 25.5.2012
Meni sada ništa nije jasno....izgleda da sam ja metuzalem, naime u mojoj generaciji biti popularan je značilo nešto sasvim drugo. Biti popularan značilo je biti dobar drug, pomagati drugima, uraditi drugu kontrolni iz matematike, preuzeti na sebe odgovornost za tudji nestasluk ako je on vec napravio slican.......stati na stranu druga iz razreda ako mislim da je nastavnik bio nepravedan....Ja sam bila popularna, svima sam radila pismene, i svi su znali da od mene mogu prepisati i na kontrolnom i zadaću.....po cijenu da mene izbaci nastavnik s časa. I borila sam se za druge iz razreda, Znala sam dosta puta reci: Znao ili znala je bolje od mene. Kako da dobije tri, a ja pet! OPste poznato je da nastavnici nisu uvijek ocjenjivali samo znanje. I zato sam bila popularna. U moje vrijeme, škola se zavrsavala u farmerkama i cipelama. Od šminke je labelo bilo blafon. Pa jbt ja sam i fax zavrsila u tenama i farmerkama....I da bila sam odlikas, nikad streber, i vrlo popularna.
Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >> Napravi svoju anketu >> | |