| prisustvo bejbibi
da li ste za to da vam muz prisustvuje porodu?
da (69%)
ne (31%)
Broj svih glasova: 387 Komentari:
M kao Mama, 12.3.2012
io prvi prvi put, planiramo i ovaj akobogda
salmy, 12.3.2012
Kakva korist ako sam ja "ZA" a mm protiv:))
To je odlicno ukoliko je saglasan...
felix, 12.3.2012
baš kao kod salmy hahahah
Visnja RR, 12.3.2012
i da sam se prirodno porodila bio bi odgovor NE
Amam, 12.3.2012
Na prvom porodu nije bio jer sam bila u bolnici i indukovali mi porod,drugi porod krenuo prirodno i bio jq
Amam, 12.3.2012
je sa mnom,opet bih ucinila isto
jasmin, 12.3.2012
Ne.On to svakako ne moze shvatiti,a ja ne volim da me vidi u raznim izdanjima kada ne bih bila svjesna onog sto radim.
Hannica, 12.3.2012
Prvi put nisam bila za i nije prisustvova,drugi put sam se predomislila ali je bi CR tako da...
Mirkica, 12.3.2012
NE razumijem zasto NE , sta je tu lose , radja se jedan zivot , plod nase ljubavi , radja se NEJGOVO djete koliko moje , sta je tu lose.
I to stanje je nesto posebno DAR od Boga u kojem ljudsko bice moze biti, ako me mm ne zeli vidjet u takvom stanju onda ja njega ne zelim ni u kakvom. ne znam sta je tu lose, mm prica s ljubavlju o tom trenutku to je za njega bilo posebnoooo nesto najljepse posebno kada su mu malca stavili na prsa , on se skinuo do pasa i malca mu prislonili na tijelo , mm je tada sve bitke izgubio hahahaha
anoniman, 12.3.2012
Mi nemamo tu mogućnost da muž prisustvuje porodu. Da imamo, bio bi sa mnom.
sweet baby2008, 12.3.2012
moj muz je prisustvovao i prvi i drugi put kad sam se poradjala i rekao mi << ako smo bili zajedno u onome, moramo biti zajedno i u rodjenju nase djece>> i tako je i bilo. to je jedan predivan osjecaj koji se ne moze opisati
Blue rose RR, 12.3.2012
Naravno da je bio, kad je znao "učestvovati" u pravljenju, nek učestvuje i u rađanju.
ziki, 12.3.2012
Na zalost nema te mogucnosti u nasem porodilistu. Da ima prisustvovao bi. Sa prvim je bas imao zelju da bude u sali.
teacher75, 12.3.2012
mm je panicar i pesimista i ne bih ga voljela pored sebe u tom momentu, da je drugaciji tip mozda bih. uz to, ovdje je muzevima dozvoljeno da budu prisutni samo tokom izlaska bebe, meni bi bio potrebniji prije, da je sve vrijeme dok porod traje uz mene nego samo tada
Honey3, 13.3.2012
Ne !
anidla, 13.3.2012
da da da da, bio je i bice opet akBgda!
new mama, 13.3.2012
Ne !
chantal, 13.3.2012
Ne
bejbibi, 13.3.2012
evo da i ja dam svoj doprinos:)..APSULOTNO DA!!! meni je to prelijepo iskustvo ,moj muz je htio i ja sam htjela..i aBd opet ce ak bude prilike:).....upravo ono sto je mirkica rekla...to je dar od Boga i treba i muz da prisustvuje.ipak je to njegovo dijete....vjerujem da to zblizava supruznike jos vise...i kakve veze ima "stanje"? pa to je prirodno...meni je muz reko svaka cas_t na izdrzljivosti:)i dan danas spominje kako smo mi zene hrabre:)..svaki muz bi trebao da prisustvuje ,cisto da vidi kroz sta zene prolaze;)
bambi7, 13.3.2012
Ma NE ko kuca!
anoniman, 13.3.2012
Da, ali da ne bude 'dolje' :D
Inace moj prvi put nije mogao jer je bio CR, a drugi put je htio jadan, ali nije stigao jer je bebac stigao brzinom svjetlosti :D
balasgirl, 13.3.2012
Potpis na Mirkicu od do :))
muaaa, 13.3.2012
Kad sam se ja poradjala nije bilo mogucnosti tj.nisu dali da mm prisustvuje porodima nazalost.Sad kad bih kojim slucajem ponovo radjala isla bih u bolnicu gdje imam tu mogucnost da i mm bude sa mnom.Moj brat je prisustvovao rodjenju svoje djece i presjekao pupcanu vrbcu i kaze da je to jedan osjecaj koji bi trebao svako dozivjeti.
bebbe RR, 13.3.2012
Da. Prisustvovao je carskom rezu.
LELA 77, 13.3.2012
Ne, nikako.
dinaa, 13.3.2012
Ne.
dafri, 13.3.2012
Da ,prisustvovao je od početka,od prvih trudova pa do samog rođenja.
Ella_H, 14.3.2012
Da prisustvovao je 2 put i asistirao s drzanjem noge/u, masiranjem ledja, stavljanjem obloga, zbijao sale i nasmijavao me itd itd itd nama je bilo odlicno jer smo jako komotni jedno s drugim u svemu. Drago mi je da sam se udala za takvog covjeka koji ni od cega ne bjezi. Ta iskustva su nas jos vise zblizila. Znam da nije za svakog ali za mene je bilo pozitivno iskustvo.
Hanady RR, 14.3.2012
Da...moj je suprug bio prisutan na prvom porodu koji je bio prirodnim putem...drugi je bio carski i prilikom istog nije ostavljena mogućnost prisustav kod nas...meni a i njemu lično jedno divno iskustvo...ništa on nije vidio što nije trebalo, mjesto stajnja prisutnoga supruga nije kraj doktora nego kraj moje glave...a moje ponašanje i moj izgled su bili sasvim ok za porodilju. On sam vrlo relano priča o tom doživljaju i ne nalazi ništa negativno i voljan je ponoviti isto opet aBd.
SdZ, 14.3.2012
Kod nas nema te mogucnosti, ali ako bude u nase vrijeme, ako Bog da, bit ce sa mnom.
leona81, 14.3.2012
mi nismo mogli zbog carskog, a mm je zelio biti uz mene, kad smo mislili da ce sve teci normalnim tokom, a ja nesto nisam bila za...ali da drugi put bude prirodno voljela bih da bude uz mene:)
vila_7, 14.3.2012
meni nije,ali sad kad gledam unazad- bilo bi mi bolje da je prisustvovao tokom trudova da me masira i pomaze , a na samom porodu ionako sam se samo skoncetrisala na doktora i babicu st ami govore
fatimica09, 14.3.2012
da, voljela bih da je bio i ovaj put....
škorpija, 14.3.2012
ja sam Za, on Protiv
sabinos, 15.3.2012
prvi put nisam htjela,sad mi je zao.ako bude prilike naravno da ce prisustvovati tj.morat ce!!!bolje da me on masira nego neko drugi,pa ja...
Mirkica, 15.3.2012
mjesto stajnja prisutnoga supruga nije kraj doktora nego kraj moje glave.. hahhahah Haandy ovo me nasmija pravo , pa dobro si to naglasila jer muz stvarno nema sta dole da trazi ali uz zenu za ruku da je drzi kako da ne MM je toliko bio uzbudjen da me vala nije ni tjesio samo je virio preko carsafa kod mene bio CR i veliki zastor je bio ispred tako da ja niti mm ni bilo ko uz moju glavu nije mogao vidjet dole ipak je to OP ali mm je virkao i nesjecam se da mi je sta rekao hahahahah sebicnjak jedan scepao djete i ode a ja ostala da me krpe
sretna_mama, 16.3.2012
Moj m je svaku kontrolu tokom trudnoće OBAVEZNO išao sa mnom..pa je htio da bude i na porodu, ali na našu veliku žalost, tada( 10mj,2010.), nije bilo te mogućnosti radi mrse.Naravno da smo to oboje željeli..Meni je to skroz ok, ako nije baš strašljiv, pogotovo ako porod ide ok..Nema razloga da ne bude tu..Vjerujem da bi bio od pomoći ako ništa da me čuva za ruku..
mala_sa, 16.3.2012
Veliko DA, predivno iskustvo koje nas je jos vise zblizilo. Mm cesto spominje te momente, takodjer je presjekao pupcanu vrpcu i kaze da mu je to najljepsi trenutak njegovog zivota.
nanika, 16.3.2012
Moj odgovor je ne
selebriti, 17.3.2012
Ne!
Idina mama, 17.3.2012
Da! Ili bar neko da je uvijek sa mnom. MM je bio svo vrijeme. Usao u bolnicu sa mnom i nije mi pustao ruku dok nisam rodila. Spavao sa mnom u bolnici i izasli smo svi skupa. Ne vidim puno smisla u tome da je otac prisutan porodjaju samo na kaju, u porodjajnoj sali. Meni je bio potreban neko prije porodjaja dok su trajali trudovi vise nego na samom kraju. Ne radi se samo o tome treba li otac / muz vidjeti porod ili ne, nego o tome da je zeni porodilji neko blizak potreban. Ne mora to biti muz, moze sestra, majka, prijateljica. Jedna nasa Bosanka se ovdje porodila i muz i majka joj bili prisutni svo vrijeme. Kod nas moze i tako. I super je, vjerujte mi!
Hanady RR, 17.3.2012
Moj je suprug bio za vrijeme trudova lući s amnom, kad sma došla u bonicu i u sobi onih 20 minuta do sale bio je tu...i u sali...e nakon poroda je malo u sobi bio i otišao kući...nije soavao sa nama u bolnici a nije mi tada ni trebao imala sma bebu i smau u nju bukvalno ''blejila''
Idina mama, 18.3.2012
Eh, bas mi je drago, Hanady! U kojem si se porodilistu porodila? Znaci, da je moguce sve organizirati i kod nas. To je samo stvar malo dobre volje i dobre organizacije. Kad bi samo zene znale kako je to dobro kad je neko uz zenu, muz, majka, sestra, ...
raja_ringe, 20.3.2012
MM planira prisustvovati porodu, ali kao i Teacher bio bi mi korisniji da može svo vrijeme biti tu, a ne samo kod izgona.
InLove, 20.3.2012
DA,prisustovao je na oba poroda i bio od velike pomoci ;)))!
sara.at, 21.3.2012
Jedno veliko DA!! Prvi put mi je Bio ogromna podrzka i Vidio je kad je glava izasla i zamislite nisam mu se zgadila hahaha,Jos uvijek Zivimo skupa i volimo se i cekamo drugu bebu na ciji porod jedva ceka da prisustvuje
Hanady RR, 22.3.2012
Idina mama u Općoj bolnici u Sarajevu, ovo je iskutvo sa poroda 2006 godine...
Ilhana RR, 22.3.2012
DA, iako je on se omisljao dali ce prisustvovao je a za naredne je rekao da nebi propustio ni pod raznom =)
gvendolina, 23.3.2012
prisustvovao je,iako sam se ja dvoumila...ali hB da je bio tu jer mi je jako pomogao i bio je samnom cijelo vrijeme u sali, svih 7-8 h :)
Mala Selma, 24.3.2012
Prisustvovao je poredu i pripremi za orod, bio je samnom od 9,00 do 19,20h kad sam rodila A. :) Bas mi je pomogao, iako sam se ja protivila ideji da bude na porodu.To je bilo 2009.god na starom GAK-u.Sad na Jezeru nije moguce biti sa suprugom u pripremi, samo mozes suprug prisustvovati samom cinu poroda !
lepetetka, 24.3.2012
Da je carski r u pitanju, ili epiduralna možda, onako prirodno NE..a svakako prvi put sam se otvarala dva dana, ne bi ga niko ni pustio hehe..a i drugi put je bilo neizvjesno koliko će trajati tako da nismo ni razmišljali o toj opciji
Cickolini, 24.3.2012
Cinjenica je da su protiv zene kojima suprug nije prisustvovao porodjaju iz nebitno kojeg razloga. NIsam cula ni jednu zenu koja je prosla kroz to iskustvo da je navela negativne stvari. Ja sam imala srecu da moj muz prisustvuje porodjaju. Kazem srecu jer je to zaista divan momenat koji tvoj parten bi trebao da podijeli s tobom, To je meni, ali isto tako i njemu bio najvazniji trenutak u zivotu. I ne nije imao vremena razmisljati i zagledati kakava je moja "gospodjica" nego je bio tu da mi da podrsku, a prvenstveno da zajendo docekamo najvaznije bice za nas. I on kao i ja je samo razmisljao o tom malom bicu koje je nas zivot ucinilo smislenim. Imao je priliku i da vidi sto bi mu moglo biti predmet gadjena, ali u to momentu vjerujem da nije razmisljao o meni kao o sexualnom objektu koji mu izaziva pozudu nego kao o osobi, majci koja ce mu pruziti nesto najljepse na svijetu. Sex je i nakon toga bio odlican i nije sigurno za vrijeme sexa razmisljao o meni na porodjajnom stolu. Mozda sam odluzila i bila poprilicno direktna, ali zaista mi je na vrh glave prica koje kruze internetom. Koje su mene kao neiskusnu trudnicu zamalo natjerale da odustanem od toga da mm prisustvuje rodjenu nase kcerkice. Necu ni da spominjem njegovu radost, suze, ljubav i danasnju srecu i uzbudjenje kad prica o porodjaju kao o najljepsem trenutku u svom zivotu. Naravno nikad vise ga ne bi propustio.
shejla, 24.3.2012
e samo mi je jos on trebao!? :) Ne kontam od kakve pomoci moze biti, uopce? :D
sara.at, 26.3.2012
Shejla kad dozivis i dozvolis tm da prisustvuje porodu onda Ces vidjeti od kakve pomoci moze biti i u tvojim ocima on kao muz ce dobiti posebno mjesto. Vjeruj mi na rijec.. Ovo StO Sam ti rekla svaka Koja je prosla porod sa muzem Ce ti ponoviti
DM, 26.3.2012
Prisustvovao prvom i čekao da prisustvuje i drugom, ali sam se tako brzo porodila, da ga je babica zaboravila-i pitam ja nu-a gdje mi je mm(nakon što sam se porodila)-kaže ona, e da sam njega spremala-ti bi se sam porodila:):)
Prvi porod je završen vakuumom i nakon toga sam počela da gubim svijest, da još njega nije bilo pred mene-čini mi se da bi još gore bilo...
Nikad neće zaboraviti kako me držao za ruku,šta mi je sve govorio i suze u nj očima kad smo držali bebicu i kako mu je tepao.
Žao mi je što nije bio i na drugom, ali sam ja sa porođajnog stola pravac njemu u čekaonicu da mu saopštim radosne vijesti:)
emi7908, 27.3.2012
MM je prisustvovao porodu, mada sam se ja dvoumila oko toga. Danas ne žalim što je bio i puno mi je pomogao i bilo mi je puno lakše. A imala sam i tu sreću da ja sa mnom bio mnogo više nego je tada bilo dozvoljeno :)
Hanady RR, 27.3.2012
shejla dok ne doživiš ne možeš znati za što ti treba. ja nisma bila za to da suprug bude...kontam šta će mi...on je sa doktorm sam dogovorio i stvorio se kraj mene, i ne žalim sekunde...zaista nema tih riječi da opišem iskustvo isto...samo koja je doživjela to može shavtiti. ja razumijem neko neće i ne mora, al negirati ljepotu istoga je smješno zaista ako doživio nisi. ja da sma mogla prirodnim putem rađati i drugi put on bi bio sa mnom...i najzanimljivije je što je njemu žalivije što nije čekao i drugu da se rodi u sali nego meni...njegov opis i pirčanje o istom nemalo puta je njegove kolege kojima je to bilo msješno i jadno doveo u stadij da požele da su bili kraj svojih suprugu u trenutku rađanja bebe.
sara.at, 27.3.2012
Moj je ugasio jednu Nasu formasicu i njenog muza koji su bili kod Nas u gostima sa nasom pricom o porodu ahahahah... On je to tako dozivio da ni on Sam nemoze taj osjecaj opisati i kaze da je svaka zena Koja uskrati pravo muza da prisustvuje porodu Sebicna zena Koja zeli taj osjecaj samo za sebe...
tekja, 28.3.2012
Mi se dogovorili da ce prisustvovati i kad je porod krenuo, kaze babica, idemo sad u drugu salu, muz ce da prisustvuje porodu, ja odrjesito rekoh NE, koji ce mi sad?!? Al' de ko ce zamjeriti zeni u trudovima:):) Aposlutno sam ZA prisustvo, valjda s drugim budem prisebnija:)
bananica, 28.3.2012
ne, sta ce mi
Lejla Ka, 29.3.2012
Ja mislim da odgovor zavisi najviše od onoga kako vidite svog muža u toj situaciji. A meni moje iskustvo govori da definitivno ne možete znati kako će mužu biti dok to ne prođete zajedno. Ja sam bila ubjeđena da bi moj muž bio od male pomoći jer mu jako smeta bolničko okruženje i krv. Međutim, kasnije mi je on previjao ranu od carskog i vidim da mu u opće nije smetalo, što me iznenadilo. Danas sam protiv njegovog prisustva iz čisto sebičnih razloga, ne vezanih za njega, ali bih mu sigurno dozvolila ako bi on želio. Istraživanja koja su provođena na temu uticaja osjećaja žene tokom poroda na potrebu za medicinskim intervencijama su pokazala da su porodi pri kojima prisustvuje neko od porodiljinog povjerenja, a ko razumije fiziologiju poroda i zna pružiti kvalitetnu psihičku podršku porodilji tekli znatno prirodnije, brže završavali i u veoma malo slučajeva bili komplikovani u smislu potrebe za medicinskim intervencijama. U našoj zemlji mogućnost da prisustvuje porodu ima samo otac djeteta. U svijetu se pokazala znatno korisnija podrška i prisustvo tzv. doule, žene koja je prošla obuku za pomoć i podršku ženi tokom trudnoće, poroda i u prvim danima nakon poroda.
Idina mama, 31.3.2012
Pozeljeh da ponovim. Porodilji treba neko. To je sigurno. Ne mora to biti muz. Moze prijateljica, majka, sestra. Ovdje nerado primaju porodilje bez pratnje. Bez ikakvih problema porodu mogu prisustvovati i muz i majka. Kad kazem porodu, mislim na svo vrijeme od prijema, pa do poroda, pa i poslije. Uobicajeno je se prije poroda izabere osoba koja ce pratiti porodilju, najcesce muz, i onda zajedno idu na kurs da se pripreme. Kurs placen od zdravstvenog osiguranja. Upitajte se zbog cega.
A kako mi je muz pomogao. Vozio auto, nosio stavri, sredio formalnosti oko prijema, smjestio me na krevet, drzao me za ruku kod pregleda, pomagao mi da se presvucem. drzao me za ruku pri trudovima, hodao sa mnom (morala sam puno hodati), pomagao mi da odem u wc, dodavao mi vodu, grozdjani secer, isao da pita babicu, doktoricu, zvao ih kad su mi trebale, znao sta trebam da radim (prosli kurs) pa ucestvovao, podrzavao, slikao, ljubio, ...
Najvaznije od svega, uvijek sam imala nekog pored sebe da progovorim. Nekoga ko je sav bio posvecen samo meni. Babica i doktorica su mi trebale samo povremeno i samo na kraju.
To da je pratilja ili pratilac prisutan samo na kraju poroda i da to mora biti samo muz je glupost.
Leva, 1.4.2012
Vantjelesne oplodnje smo prosli zajedno...Bio je uz mene kada je doktor stavljao kateter u moj uterus i vracao nase bebice, zao mi je samo sto mu nisu dozvolili da udje u operacionu salu kada je bile punkcije jer bi mi bilo mnogo lakse da je bio tu... Previse toga smo prosli zajedno tako da ne vidim zasto ne bi bio uz mene jednog dana na porodu (ako dozvole prisutvo muzevima pri CR). Prorod nije neprirodan i gadan, to je cin u kome na svijet dolazi plod vase ljubavi i koji treba da slavite a ne da se zamarate ko kako izgleda! Vi ste zene od krvi i mesa i niko ne ocekuje da ste porculanske lutke iz kojih izlaze male rumene mirisne bebice ni manje ni vise nego pritiskom na dugme :D
ElmaB, 5.4.2012
Definitivno DA i bilo je planirano da bude prisutan, međutim i prva i druga trudnoća završila se carskim rezom, tako da nije mogao, na žalost. Ali zaista jesam za opciju prisustvo muža na porodu.
Hurma, 8.4.2012
bio, super mi pomogao psihicki i bice opet aBd za koji dan... :)))
enno, 9.4.2012
Da, cijelo vrijeme je bio tu s mnom ..prisutan u sobi gdje sam ja rodila naseg sine prije 9 godina. Ja sam drzala njegovu ruku da mi da snagu. Kad se beba rodila, on je ucio ezan ..prelijepo osjecanje..:)
Medić*, 9.4.2012
Ja sam ZA, ali on je PROTIV :)
Tako da nema sanse.
Idina mama, 15.4.2012
Medic, povedi mamu ili nekog drugog tebi bliskog. Tebi neko treba. Vjeruj. Ako nece on, ne mora. Ko ga sisa :-)
nevena.lana, 21.4.2012
e ne stvarno,jos mi samo on treba a kako su muskarci slabici još bi se i onesvijestio da me o jadu snadje.neka hvala
Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >> Napravi svoju anketu >> | |