| jaslice VVVV
Stalno se iznova svadjam sa mamom, koja tvrdi da je slanje deteta u jaslice jako surovo, a meni se cini da puno dece voli da ide. Da li je vase dete volelo da ide u jaslice?
ne znam (52%)
volelo je (13%)
nije volelo (17%)
u pocetku nije, posle jeste (19%)
Broj svih glasova: 102 Komentari:
bebbe RR, 3.7.2011
Prema mom mišljenju, jaslice su nužni izbor. Dakle, jaslice nisu potrebne djetetu, već roditeljima. Pa su s tog stajališta okrutne, ali samo ako nema druge varijante za čuvanje djeteta. Kada su jaslice jedina prihvatljiva opcija - pozdravljam. Djeca imaju potrebu za socijalizacijom oko trećeg rođendana, te tek od tada vrtići imaju smisla, čak i kada ima ko čuvati dijete.
smajli80, 3.7.2011
Ne razumijem zašto bi bilo surovo-pa ne rade tamo baba roge koje muče malu djecu.
Ja prva kao i hiljade druge djece,smo prošle kroz jaslice pa nismo imali traume vezano za to.
Moja djevojčica je u jaslice krenula kad je imala 18 mj.i to je doživjela jako pozitivno-nikad nije zaplakala čak je već nakon 15-tak dana sama rado trčala u sobu ne okrenuvši se zamnom.
Normalno ima i djece koja malo teže prihvataju novonastalu situaciju ali se i oni na kraju opuste.
veeseelaa, 4.7.2011
čuj surovo??? po meni je ovo drugo surovo i prema djetetu i prema mami tj nani..... samo ti upiši, svakog čuda 3 dana dosta, sretno
veeseelaa, 4.7.2011
bebbe moje mišljenje je da je dijete najbolje upisati u vrtić sa 1,5 godinom, mislim da se kasnije teško navikava, bar takva iskustva imaju moje poznanice
anoniman, 4.7.2011
Ne kontam zasto bi jaslice trebale biti okrutne...Niko ih ne bije tamo, Evo moj mali ima 16 mj jos nije krenuo u jaslice jer ja sam jos na olovanju ali uskoro ce i on ....Ali ima svoje drustvo...Vidim razliku kad se igra sam i kad je s drugom djecom, mnogo je veseliji, pokazuje zelju da se igra sanjima...Nije neka ozbiljna igra ali veseliji je i voli djecu..S ovim malim sa kojim prvodimo puno vremena naucio je da dijeli igracke, hranu, pa cak i da bude pazljiviji jer je onmladji....Da sam korala krenuo bi ranije ali takodje mislim i da mu je odrastanje pored mene vaznije
vila_7, 4.7.2011
mislim da sve zavisi od djeteta do djeteta-ako je naviklo da je u centru paznje i jako vezano za roditelje-onda ce mu pasti malo teze,ali ako je inace drustveno-super izbor i kad ga ima ko cuvati!
vila_7, 4.7.2011
P.S. jel tvoja mama sada cuva bebu? mozda joj se ne odvaja od nje pa govori da su jaslice surove!
anoniman, 4.7.2011
Jooooj, nemojte me molim vas s ovom temom. Neki dan sam išla dijete upisati u jaslice, srce mi je htjelo pući pri izlasku iz vrtića ;(...ja imam na izbor i majku, al nekako mi se jaslice čine kao pametniji izbor, ne znam, možda griješim. Iman će imati godinu dana kad krene u jaslice aBd.
Visnja RR, 4.7.2011
ja nikad djete ne bih dala u jaslice... ako bih morala onda bih radije platila tetu da se posveti tako malom djetetu...a vrtic nakon 3 godine... ne bih ni tada ionako ce samo na 4 sata ... naravno ovo govorim iz ugla majke koja ne mora djete slati ni u jaslice ni vrtic
HAHA, 4.7.2011
Moj stariji sin nije išao u jasličku grupu nikad,ali je išao u vrtić sa 2god i tri mjeseca,na poludnevni boravak iako nisam radila.Ja mislim da je bolje da ide u jaslice,ako su imalo uslovne.Također,sama sam radila u vrtiću i znam da uopće nije surovo,ima situacija svakakvih,kao uostalom u kući ili bilo gdje drugo i s kim.
anoniman, 4.7.2011
ne ide al abd naravno da ga planiram voditi
škorpija, 4.7.2011
potpisujem višnju, ne bih dala dijete u vrtić prije nego što napuni tri godine, iskreno vidjela sma tu djecu u jaslicama još kad sma bila djevojka i tad sam se zaklela da svoje neću dati ako ikako mognem. naravno ako finsnijska situacija to nalaže, onda ne znam
VVVV, 4.7.2011
Upisali smo se :). Mislim da cu je voditi u septembru na privikavanje, pa cu odluciti dalje kad vidim da li joj se (ne)svidja. Ja bas mislim da ce voleti. Dete je rayumno, dobro, i jako drustveno. A ako joj bude mucno, uvek je mogu ispisati. Mada ne znam da li cu se moci organizovati drugacije. Mama i ja imamo klizno radno vreme, ali kada je frka, cesto se preklopi...
shejla, 4.7.2011
mi smo se privikli, poslije nekih 3-4 sedmice :) U pocetk je bilo grozno...jedva sam se odvajala od vrata i isli smo po nju oko 12 sati. I jedan dan dosla, kaze teta: "Evo ona zaspala..." I od tada ostaje i na spavanju, pa je pokupimo oko 14 sati...i sve bude OK....fino jede, igra se, ne spominje nas i ne place... I evo tako vec, skoro 2 mjeseca...
anoniman, 4.7.2011
Joj, Shejla, nadam se da će i moja tako. Meni jaslice nisu okrutne, al kad sam neki dan skontala da se uskoro zbog posla moram odvojiti od nje, bilo koja opcija(majka, teta, vrtic) mi je djelovala neprirodno. E više i ovo naše robovlasničko društvo ;(;(;(;(
veeseelaa, 4.7.2011
iskustva su različita.... ja imam predivno iskustvo za vrtićem i drago mi je što sam malenu upisala kad je napunila 18 mjeseci :-) ona je zadovoljna, ja i svi ostali :-))) ne radi se o mogućnostima u mom slučaju al meni se ne dopada ideja ostavljanja djeteta sa nekom osobom nasamo jer ti dijete ne može prenijeti dešavanja.... svašta nešto se može dogoditi pa i ako se radi o osobi za koju smatramo da je ok, neeee i neeee
š t a, 5.7.2011
surovo je ostaviti djete ljudima koji ga neće čuvati i voditi brigu o njemu, ja sam za jaslice i vrtiće jer bake kvare djecu. Ja sam za disciplinu i red a ne za pretjerivanje.........
veeseelaa, 5.7.2011
i pre*eravanje :-))))
Hanady RR, 5.7.2011
jaslice su nužno zlo...s moje tačke gledišta. Ja nemama isksutvo jš sa vrtićem imat ću u septembru ali do sada za istu sumu novaca dvoje djce u privatnom vrtiću moja mama odgaja ih po mojim pravilima.No moja zaova dala je djecu u vrtić starije i bebu od 13 mjeseci u jaslice...iskreno tuga je i njoj i svijma nama ali druge solucije nema...dolazak bilo koga nismo mogli podnijeti, dolazak nekoga poznatog nismo imali tu mogućnost. beba je do mjesec dana samo 10 bila zdrava potpuno, jako je nermirna, loše spava noću, popodnevno spavanje je izacila i ''plaza'' po mami dobro umornoj jer radi noćne msjene kao med.sestra...međutim svi smo svjesni da dok pregura bebača još mjesec biće Ok i uklopit će se i prihvatiti činjenicu da je beba iz jaslica...mislim lako nije ali svakako nije ni loša opcija...milion je djece kroz jaslice i vrtiće prošlo pa preživjelo i naša sarica-carica će :)
teacher75, 5.7.2011
mislim da sve zavisi od djeteta do djeteta. moja rodica je malenu dala u jaslice sa nepunih godinu dana jer nije zeljela da joj svekrva odgaja dijete, malena se super uklopila i nije imala nikakvih problema osim sto je u pocetku cesto bila bolesna. ja ipak nisam za jaslice tako rano (osim kad se mora) jer ne zelim da tako mala beba bude stalno bolesna, nekako mi je lakse kad se razboli sa 3 godine nego sa godinu
Nedi, 5.7.2011
Sa moje tačke gledišta jaslice su nužno zlo.
smajli80, 5.7.2011
Svi mi imamo različita mišljenja i različite životne filozofije.Ovim ne želim da se upuštam nikakve rasprave za i protiv jaslica.Ja imam svoje mišljenje i svoj stav oko toga i ono će uvijek biti za jaslice i vrtić ali takođe poštujem i one koji su protiv jer smo mi sve na kraju krajeva majke koje žele svojoj djeci najbolje u životu.
Samo bih zamolila one koje su protiv da termin-nužno Zlo-koje upotreblavaju za jaslice i vrtiće zamjene sa tterminom-nužna POTREBA.
Jaslice i vrtići su vaspitnoobrazovane predškolske ustanove koju pohađaju na hiljade djece među kojima je i moje.Stvano nemam ništa protiv teti čuvalica samo mi bode oči taj termin -zlo.
Medić*, 5.7.2011
Moj misljenje je da djecu do 3 godine ( ako oba roditelja moraju raditi ) cuvaju nane/bake, naravno ako ih ih imaju i ako su sposobne za to. Mi tako nismo mogli, nana daleko a ja mamu nemam, tako da sam se odlucila ( nije mi hica raditi :) ) do nekih tada ja ga cuvati a muz raditi. Sada je njemu 2,9 mjeseci i od septembra treba krenuti u vrtic aBg. Medjutim, ako roditelji moraju raditi dok je dijete jos maleno/beba prije bih se odlucila za jaslice nego neku tetu, kud vecina djeca tu i moje :)))
anoniman, 5.7.2011
Ja imam sveki kao opciju, al iskreno ona se nikad nije ponudila, baš zato što nam se ta opcija jaslica nametala prirodno(mala od jetrve je isto s 11 mj krenula u jaslice- tad je sveki radila), pa sam i ja govorila da ću svoju I isto dati u jaslice. E sad kad se primaklo vrijeme da I krene u jaslice, uhvati me neka tuga, hoće mi srce pući, al valjda bi tako bilo bilo koju opciju da sam odabrala. Mogla bi ja sveki zamoliti da malu čuva bar godinu dana, al opet i nje mi je žao, treba oko djeteta, pogotovo aktivnog kao što je moje, trčati, paziti, ne bi joj bilo lako i ne postoji iznos koji bi ja njoj mogla platiti da joj se odužim...sama nisam pametna. Nadam se da će nam to razdvajanje i jaslice proći što bolje i bezbolnije. ;(
vila_7, 6.7.2011
Iman...najlakse ti je ispisati je ako ne prihvati dobro i pitati sveki da je cuva ako moze (sreca pa imas drugu opciju). Meni licno je drago sto bebu cuva zaova koja zivi sa svekrvom i svekrom (jer je jos cura). I iskreno,uopce mi nije tesko palo odvajanje...ne kazem,ja bih da mogu odmah prestala raditi, ali ovako znam moram na posao i pomiris se jednostavno s tim.
LELA 77, 6.7.2011
U pravu si bebbe RR.
Mirkica, 10.7.2011
najoblje bi bilo za onog ko je u mogucnosti da djete bude do 3 godine uz mamu jer se tu djete najbolje i najsigurnije osjeca eh tek sa tri ide vrtic ali s obzirom da je danas gotovo pa ne moguce biti uz bebu do 3 godine , ja smatram da je dobar izbor jaslica bolji nego nane i djedovi sad svako ima svoje.
Lejla Ka, 12.7.2011
Lično mislim da je bebama potrebna briga jedan na jedan, dakle da neko brine samo o njima. I mislim da je takva briga potrebna do neke minimalno druge godine života (idealno do 3.). To naravno zavisi i od djetetovog karaktera i razvoja socijalnih sposobnosti. A želje i filozofiranje je jedno, a nužnost i realne potrebe i mogućnosti drugo.
Moju je curicu čuvala moja mama do njene 3 godine kad je krenula u vrtić. Sina je isto tako čuvala nana do 2. godine kad je krenuo u sekin vrtić u kojem je jedna mješovita grupa, tako da je i tamo bio sa sekom u grupi. Za mene je to ispala idealno rješenje. Međutim ne bih nikome preporučivala da uradi isto jer sam svjesna da su se ovakve okolnosti poklopile isključivo nama. I da nisu bile kakve jesu (već sam poznavala rad učiteljica, i sa malom djecom, karakter moje starije kčeri, društvenost mog sina ...) nisma sigurna da bih ga dala u mješovitu grupu. Sa jaslicama nemam iskustva.
Lično mislim da nema govora o okrutnosti slanja u jaslice, mislim da se radi o nužnoj potrebi. Ne znam nikoga ko je imao ikakav bolji izbor od jaslica a da je dijete poslao tamo.
Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >> Napravi svoju anketu >> | |